Toen ik deze foto eerder zag dacht ik dat ze naakt was ![]()
Daarom is het voor haar een non-probleem.
Haha same
En ik heb ook zwaar het idee dat ze die hitte helemaal niet trekken
Haha ja dat is het hele ding. Ik draag ook met die reden nooit beige, vind het een verschrikkelijke kleur voor kleding. Is alleen mooi voor interieur enzo.
Ik vond het meer overkomen alsof hij haar die bh’s cadeau gaf, ik weet niet wat daar mis mee is? Ik weet ook niet of we ze moeten zien als baargoud, Mascha zei eerder dat die borstvoeding iets met haar maat heeft gedaan dus dan zitten haar bh’s niet meer goed. Vind het zelf gewoon een lief gebaar dat Gregor dan aanbiedt die nieuwe bh’s te betalen.
Niet echt Gregor die het uiteindelijk dan betaalt lol ![]()
Vind het eerder apart dat ze hier zelf niet aan dacht je voelt toch dat je bhs niet meer zitten zoals het hoort haha
En sowieso, alsof wij maar iets weten van hun onderlinge financiën?
Volgens mij heeft Mascha ooit eens verteld dat Gregor formeel in dienst is bij haar.
Lekker belangrijk wie het betaald heeft? Ik vind het wel een lief gebaar.
Hij werkt toch bij Mas ![]()
Daarom vind ik het feit “mag van foef” zo apart. Maar dat zal ze vast anders bedoelen dan ![]()
Nou als ik een cadeautje voor m’n partner koop krijgt ie dat ook van mij hoor, niet van m’n werkgever. Tis dan toch mijn geld? Vind ik hier echt niet anders.
Ja ik vind cadeau geven iets anders dan “mogen van”
Je kan het ook lezen/horen als ik krijg een cadeau dus ik mag iets uitzoeken.
Dit is wel echt zeiken om het zeiken, ze zei het namelijk echt niet als ik krijg toestemming om iets te kopen, het waren geen aardbeien die geplukt moesten worden.
Dat zijn de beste
Hmmm wij hadden een tijdje dezelfde werkgever, als mn vriend en ik elkaar dan een cadeau gaven, gaf mijn werkgever dat dan eigenlijk aan zichzelf?
van onze belastingcenten???
Ik vind het ook raar, Mascha haalt het geld binnen.
Als je het omdraait en de kostwinnende man krijgt een keer een cadeau van zijn vrouw, is het dan ook raar?
Sorry even advocaat van de feministische duivel spelen.
Als iets een cadeau is, is het vaak een verrassing wat het is. Dus als een thuisblijfpersoon een cadeau uitzoekt voor de persoon die werkt, heeft hij of zij moeite gestoken in het uitzoeken van iets waar de ander blij van wordt.
In dit geval voelt het meer als Gregor die Mascha afzet bij een winkel en zegt zoek maar iets leuks uit voor jezelf. Tsja, als je bh’s allemaal waardeloos zitten is dat iets wat je ook prima zelf had kunnen doen. Het verrassing element is er dan wel een beetje af