Kwam hier om precies dit te posten
Maar even hoor, wat een stress elke dag in die vlogs. Heb t idee alsof Mascha elk moment uit kan barsten in janken want ze is continu zo on edge. Echt genieten hoor zoân vakantie.
Kwam hier om precies dit te posten
Maar even hoor, wat een stress elke dag in die vlogs. Heb t idee alsof Mascha elk moment uit kan barsten in janken want ze is continu zo on edge. Echt genieten hoor zoân vakantie.
Ja maar het ligt aan haar bloeddruk. Niet aan de overload aan prikkels en alle sugar rushes and crashes.
Ah fijn dat onze LGBTIQ+ allies bij de Chick-fil-a gaan eten!
Verwacht van twee mensen obsessed met murica en fast food dat ze dit toch wel konden weten.
Ik vind het vooral apart dat zij op geen enkel moment lijkt te denken âdit is gewoon iemand in een pakâ, maar haast net als Mila lijkt te geloven dat ze Micky en Donald ontmoet hebben
Ze is inderdaad echt hyper en on edge in de vlogs. Ze praat zo incoherent (meer dan normaal )
Het valt me op dat ze regelmatig extreme hoogtes (en soms ook laagtes) kent tijdens deze vakantie maar zij zitten ook elke dag in dat Disneypark, mij kan je na 1 dag pretpark al bij elkaar vegen. Ik kan zo al niet tegen hitte en drukte.
Er is een app âgood on youâ waarbij je kledingmerken kan ingeven en dan kan zien hoe ver (of net niet) ze staan op vlak van duurzaamheid, arbeidsvoorwaarden enz.
Best wel interessant vind ik. Zo zou Zeeman voorbeeld beter bezig zijn dan Hema en zou H&M het beter doen dan Zara. Costes is (zoals verwacht) een ramp.
Ik schrok helaas dat iets duurdere merken (By-Bar, M by M) ook helemaal niet goed bezig zijn.
Armed angels scoort heel goed, maar die weiger ik te kopen omwille van de overdosis spon
Dat klopt idd, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het een hele intense vakantie is. Voor het eerst sinds jaren weer naar Murica, voor het eerst met Mila, vervolgens die rollercoaster van een huis kopen en dan nog 2 weken Disney⊠Daar zouden mijn emoties ook alle kanten van op vliegen.
Deze app kende ik nog niet, dank voor deze tip.
Volgens mij heeft Arme Dangels juist besloten om de marketing te richten op awareness en uitbreiden van hun mailinglist. Toen ik aan mijn duurzame garderobe reis begon las ik op elke groene blog over Armed Angels, er was niet zo heel veel keuze toen.
Nu zijn er veel meer duurzame merken, waarschijnlijk veel minder terugkerende klanten, voor AA dus is het logisch om een nieuwe doelgroep te zoeken. In dit geval volgers van IGers die mss nog niet aan hun duurzame reis zijn begonnen. Het lijkt voor hun te werken.
Maar ik ben heel benieuwd of ze op een gegeven moment kwaliteit moeten inleveren omdat ze zoveel nieuwe categorieen hebben.
Hier kan ik ook niet tegen. Amerikaanse bloggers die elk seizoen declutteren of een closet clean outs video posten. Ze blijven het doen, dus het zal wel goed scoren.
Voor motivatie kan ik Sustainably Vegan aanraden. Ze gaat naar Amerika verhuizen en heeft er een jaar over gedaan om alles te declutteren.
Er zijn zoveel âyoutubersâ die dit bedrijf dus gingen steunen. Echt erg om te zien hoeveel mensen er in die rij staan
Ik heb de vlogs van Mascha niet gezien maar dit verbaast me wel vaker bij mensen! Ik kijk regelmatig vlogs van mensen in pretparken/disneyparken en veel van die vloggers gaan dan ook in de rij staan om die personages te ontmoeten en hebben het dan ook over de vorige keer dat ze ze ontmoetten en praten er over alsof het echte mensen zijn, geen verklede mensen in pakken waar dan ook iedere keer een ander iemand in zit.
âI donât know why but I always feel so awkward talking to Marie, I never know what to say to the girl, we just donât have much in commonâ
âI always looooove meeting Goofy, heâs such a great guy and he always makes me feel great! He even remembered last time he saw me!â
Is dat niet een beetje een soort Sinterklaas effect? Vind. Nog altijd âspannendâ ofzo als hij in de stad is of zo.
Is toch leuk dat je je weer eventjes kind voelt, op zoân plek asl Disney.
Masha die bij victorias secret BHs gaat passen en uitlegt waarom ze moeite heeft met nude ondergoed. Het matcht namelijk nooit precies goed met haar huidâŠ
Wat dacht ze dan van al die mensen met een niet-witte huid?
Wat verwacht je hier als antwoord op?
Dat is ongetwijfeld nog tien keer zo moeilijk, maar dat neemt niet weg dat zij op dat moment niet de goede tint kon vinden (- wat die exacte tinten die ze liet zien onder kleding nou echt uitmaken weet ik niet overigens)
Niemand matcht toch echt met nude ondergoed
Maar voor witte mensen zijn er uberhaupt (schijnbaar meerdere) tinten om uit te kiezen. Als iets in de buurt komt is het al goed, want zoals je zegt zie je het toch niet. Maar als je niet-wit bent dan heb je dus helemaal geen keuze, dat lijkt me een groter probleem
Ja ik moet de eerste letterlijk beige persoon nog ontmoeten idd.