Beutyblogtopic XL #14

En ze vroeg nog of ze er één zou kopen en kwam thuis met een stuk of zes volgens mij, haha.

Maar ik snap niet waarom dit verder boeiend is.

Waarom moet Mascha steeds huilen om die pride dingen, en vooral dat stuk waarin ze huilde om andere kinderen die in een conservatief gezin opgroeien.

Oh ik heb nog eens gekeken want vanochtend keek ik half en ze denkt dus dat Mila snapt dat een regenboog en een hartjeshand voor pride staan oid? En daarom is ze verdrietig voor kindjes die bij anti-lgbtqi-ouders opgroeien.

4 likes

Dit leek me echt wel lief bedoeld van Gregor.
Alsnog heeft hij het financieel natuurlijk enorm getroffen met Mascha. Zij brengt zoveel geld binnen en hij wordt slapend rijk. Al zal hij op de achtergrond vast wel eens meehelpen en een vlog editen

2 likes

Jezus wat een gezeik om niks en wie welk geld heeft verdiend :woman_shrugging: Gregor zal toch echt wel zelf een pinpas hebben lekker boeien dat zij dat geld verdient. Het is toch lief dat hij waardeert dat ze maanden lang hun dochter heeft gevoed en daarom nieuwe beha’s kan kopen

77 likes

Gewoon prima leuke discussie toch, waarom is alles meteen ‘gezeik om niks’. Dan kun je nooit ergens lekker over kletsen. het is niet dat mensen er wakker van liggen ofzo.

16 likes

Dan verschilt onze definitie van een leuke discussie

17 likes

Mascha zei letterlijk: “ik krijg een cadeautje van Gregor”
En of dit bh’s zijn of om welke reden dan ook, ik vond het ongelofelijk lief en attent van hem! :clap:

9 likes

Dat dit uberhaupt uitgelegd moet worden.

7 likes

Ik vind dat eindeloze how can I make this about me gejank om alles irritanter.

16 likes

Van Mas?

6 likes

Ja. Laatst nog hoe moeilijk ze het had met t feit dat ze zelf een gezond kind had en ze zoveel pijn had voor moeders die dat niet hebben, en nu weer meerdere keren om random LGBTQ sightings.

16 likes

Nou ik weet niet hoor, maar Gregor is gewoon influencer en makelaar en motormuis bij Max zn motorinfluencer ageny. 🫠

13 likes

Klokkenluider van de notre dam vibes

10 likes

Mascha in de vlog:

Er zit hier een vloggende familie en filmen hun kinderen wel

Ondertussen zie je Mila’s kop heen en weer bewegen in beeld. Dat je niet haar gezicht filmt betekent niet dat je haar niet filmt.

15 likes

Het boeit natuurlijk niet waar Gregors geld vandaan komt maar dit cadeau was wel weird.
Het was alsof mascha leek te zeggen dat het ‘als dank’ voor de borstvoeding was. Dat geeft ze toch echt allang niet meer? Wat een overjarig cadeau dan ook.
Het kwam ook niet bepaald over als een cadeau waar gregor moeite voor deed. Hij heeft haar gewoon losgelaten in de VS met de mededeling dat ze iets mocht uitzoeken. Super saai.
En de BH’s waren ook nog eens super duf. Ik zou van mijn niet bestaande partner wel een spannender setje cadeau willen. De degelijke dingen koop ik zelf wel.
Zo, dat wat mijn plasje!

4 likes

Nou gelukkig is Mascha er zelf wel blij mee

29 likes

Hahaha ja, ze zei dat echt op zo’n veroordelende toon. Vrij onterecht imo

5 likes

Ik mocht van mijn partner vandaag zijn wagen gebruiken met airco die hij gisteren nog last minute heeft laten repareren speciaal omdat ik vandaag moet werken in de hitte en mijn wagen geen airco heeft. Dit is misschien ook ‘onnozel’ dan, maar voor mij betekent zoiets veel meer dan een juweel, of een bos bloemen, of whatever

38 likes

Wat een gedoe om een paar bh’s😂

17 likes

Ik las hier dat ze had gezegd dat ze haar dochter niet meer ging filmen, maar in de ene vlog die ik heb gekeken filmde ze haar van top tot teen. Alleen haar gezicht kwam niet in beeld. Hoe is dat je kind niet meer in beeld brengen?

3 likes

Ik moet nog weleens denken aan die vrouw die het oneerlijk vond dat mensen in de speeltuin/op straat oid Mila wel mochten en konden zien en wij als kijkers niet meer en hoe oneerlijk dat wel niet was. :smiling_face_with_tear:

43 likes