Dit leek me echt wel lief bedoeld van Gregor.
Alsnog heeft hij het financieel natuurlijk enorm getroffen met Mascha. Zij brengt zoveel geld binnen en hij wordt slapend rijk. Al zal hij op de achtergrond vast wel eens meehelpen en een vlog editen
Jezus wat een gezeik om niks en wie welk geld heeft verdiend
Gregor zal toch echt wel zelf een pinpas hebben lekker boeien dat zij dat geld verdient. Het is toch lief dat hij waardeert dat ze maanden lang hun dochter heeft gevoed en daarom nieuwe beha’s kan kopen
Gewoon prima leuke discussie toch, waarom is alles meteen ‘gezeik om niks’. Dan kun je nooit ergens lekker over kletsen. het is niet dat mensen er wakker van liggen ofzo.
Dan verschilt onze definitie van een leuke discussie
Mascha zei letterlijk: “ik krijg een cadeautje van Gregor”
En of dit bh’s zijn of om welke reden dan ook, ik vond het ongelofelijk lief en attent van hem! ![]()
Dat dit uberhaupt uitgelegd moet worden.
Ik vind dat eindeloze how can I make this about me gejank om alles irritanter.
Van Mas?
Ja. Laatst nog hoe moeilijk ze het had met t feit dat ze zelf een gezond kind had en ze zoveel pijn had voor moeders die dat niet hebben, en nu weer meerdere keren om random LGBTQ sightings.
Nou ik weet niet hoor, maar Gregor is gewoon influencer en makelaar en motormuis bij Max zn motorinfluencer ageny. 🫠
Klokkenluider van de notre dam vibes
Mascha in de vlog:
Er zit hier een vloggende familie en filmen hun kinderen wel
Ondertussen zie je Mila’s kop heen en weer bewegen in beeld. Dat je niet haar gezicht filmt betekent niet dat je haar niet filmt.
Het boeit natuurlijk niet waar Gregors geld vandaan komt maar dit cadeau was wel weird.
Het was alsof mascha leek te zeggen dat het ‘als dank’ voor de borstvoeding was. Dat geeft ze toch echt allang niet meer? Wat een overjarig cadeau dan ook.
Het kwam ook niet bepaald over als een cadeau waar gregor moeite voor deed. Hij heeft haar gewoon losgelaten in de VS met de mededeling dat ze iets mocht uitzoeken. Super saai.
En de BH’s waren ook nog eens super duf. Ik zou van mijn niet bestaande partner wel een spannender setje cadeau willen. De degelijke dingen koop ik zelf wel.
Zo, dat wat mijn plasje!
Nou gelukkig is Mascha er zelf wel blij mee
Hahaha ja, ze zei dat echt op zo’n veroordelende toon. Vrij onterecht imo
Ik mocht van mijn partner vandaag zijn wagen gebruiken met airco die hij gisteren nog last minute heeft laten repareren speciaal omdat ik vandaag moet werken in de hitte en mijn wagen geen airco heeft. Dit is misschien ook ‘onnozel’ dan, maar voor mij betekent zoiets veel meer dan een juweel, of een bos bloemen, of whatever
Wat een gedoe om een paar bh’s😂
Ik las hier dat ze had gezegd dat ze haar dochter niet meer ging filmen, maar in de ene vlog die ik heb gekeken filmde ze haar van top tot teen. Alleen haar gezicht kwam niet in beeld. Hoe is dat je kind niet meer in beeld brengen?
Ik moet nog weleens denken aan die vrouw die het oneerlijk vond dat mensen in de speeltuin/op straat oid Mila wel mochten en konden zien en wij als kijkers niet meer en hoe oneerlijk dat wel niet was. ![]()
Ik vergeet zo vaak hoe veel mentaal onstabiele mensen er zijn.