Beutyblogtopic XL #14

Is dat echt waar met allemaal beveiligers? Ook niet echt leuke ervaring dan voor de kinderen als je er serieus nerveus van wordt.
Of zou dat meer zeggen over hoeveel Mascha op dit moment kan hebben

6 likes

Sorry maar de kwaliteit is gewoon hetzelfde of op zijn minst dik ok voor die prijs.

2 likes

Hey is gewoon part of the experience voor sommigen. Rondlopen in een magische wereld en je daar even helemaal in verliezen. Net als wanneer je D&D speelt en je af en toe vergeet dat je helemaal geen druïde bent wiens ziel gevangen zit in een boom die je dus overal mag meesleuren. Zoiets :smiley:

8 likes

Dit is misschien een beetje offtopic, maar door de huidskleurdiscussie moest ik denken aan de ballerina Kira Robinson die een paar jaar terug voor het eerst in haar balletcarriere bruine balletschoenen kreeg. Ze was daar logischerwijs heel blij mee, omdat ze haar roze/‘huidskleurige’ balletschoenen altijd moest verven en dit kostte veel tijd.

Wat meer achtergrondinfo:

20 likes

Niet echt beveiliging, er zijn meestal 1 of 2 mensen bij die een foto voor je maken en die zorgen dat de rij niet te lang wordt en dan mickey/goofy/whatever weer terug naar achter brengen. Als het heel heet is kunnen ze maar 15 minuten in dat pak anders raken ze oververhit.

7 likes

Soft beige. Of toch true ivory?

Maar serieus, wel beschamend dat anno 2022 eigenlijk alleen witte mensen inderdaad keuze hebben in huidskleur ondergoed.

6 likes

Behalve deze vrouw die toevallig op de achtergrond staat bij de opnames van de Barbie film :sweat_smile: die heeft haar bikini goed weten te matchen :joy:

Zou wel de perfecte figurant in de film zijn:

84 likes

Toen ik deze foto eerder zag dacht ik dat ze naakt was :scream:

4 likes

Daarom is het voor haar een non-probleem.

7 likes

Ik kom er nu pas achter dat nude ondergoed dus in meerdere kleuren/tinten zijn en echt moeten matchen?

15 likes

Haha same

5 likes

En ik heb ook zwaar het idee dat ze die hitte helemaal niet trekken

4 likes

Ik heb nooit verder gekeken dan zwart, wit, beige (huidskleur) en mij ging het bij de laatste er dan vooral om dat het niet door zou schijnen bij een witte jurk.

4 likes

Haha ja dat is het hele ding. Ik draag ook met die reden nooit beige, vind het een verschrikkelijke kleur voor kleding. Is alleen mooi voor interieur enzo.

6 likes

Nouja. Ook echt: ik mag van foef…

Een goede bh is toch gewoon noodzaak. Of het nou mag of niet. Die foefsters verbazen me per dag meer en meer.

8 likes

Ik vond het meer overkomen alsof hij haar die bh’s cadeau gaf, ik weet niet wat daar mis mee is? Ik weet ook niet of we ze moeten zien als baargoud, Mascha zei eerder dat die borstvoeding iets met haar maat heeft gedaan dus dan zitten haar bh’s niet meer goed. Vind het zelf gewoon een lief gebaar dat Gregor dan aanbiedt die nieuwe bh’s te betalen.

32 likes

Niet echt Gregor die het uiteindelijk dan betaalt lol :sweat_smile:

Vind het eerder apart dat ze hier zelf niet aan dacht je voelt toch dat je bhs niet meer zitten zoals het hoort haha

17 likes

En sowieso, alsof wij maar iets weten van hun onderlinge financiën?

14 likes

Volgens mij heeft Mascha ooit eens verteld dat Gregor formeel in dienst is bij haar.

4 likes

Lekker belangrijk wie het betaald heeft? Ik vind het wel een lief gebaar.

19 likes