Beutyblogtopic XL #14

Hij werkt toch bij Mas :laughing:

Daarom vind ik het feit “mag van foef” zo apart. Maar dat zal ze vast anders bedoelen dan :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Nou als ik een cadeautje voor m’n partner koop krijgt ie dat ook van mij hoor, niet van m’n werkgever. Tis dan toch mijn geld? Vind ik hier echt niet anders.

51 likes

Ja ik vind cadeau geven iets anders dan “mogen van”

5 likes

Je kan het ook lezen/horen als ik krijg een cadeau dus ik mag iets uitzoeken.

Dit is wel echt zeiken om het zeiken, ze zei het namelijk echt niet als ik krijg toestemming om iets te kopen, het waren geen aardbeien die geplukt moesten worden.

25 likes

Nouuu technically speaking

@Mrs.Fraser LOL :strawberry:

8 likes

Dat zijn de beste

5 likes

Hmmm wij hadden een tijdje dezelfde werkgever, als mn vriend en ik elkaar dan een cadeau gaven, gaf mijn werkgever dat dan eigenlijk aan zichzelf? :thinking: van onze belastingcenten???

17 likes

Ik vind het ook raar, Mascha haalt het geld binnen.

3 likes

Ik vind dat niet raar. Mijn vader is een aantal jaar ‘thuisblijfvader’ geweest. Mijn moeder kreeg elke verjaardag een cadeau terwijl mijn vader dus nauwelijks inkomsten genereerde. Had ie dat dan niet moeten doen want niet zijn geld?

De uitspraak ‘ik mag van foef beha’s kopen’ vind ik dan wel weer gek want idd, haar succes dus daar heeft ze Gregors toestemming echt niet voor nodig.

Dus als het als cadeau bedoeld was, vind ik het niet gek, in de vorm van toestemming wel

5 likes

Als je het omdraait en de kostwinnende man krijgt een keer een cadeau van zijn vrouw, is het dan ook raar?
Sorry even advocaat van de feministische duivel spelen.

17 likes

Als iets een cadeau is, is het vaak een verrassing wat het is. Dus als een thuisblijfpersoon een cadeau uitzoekt voor de persoon die werkt, heeft hij of zij moeite gestoken in het uitzoeken van iets waar de ander blij van wordt.

In dit geval voelt het meer als Gregor die Mascha afzet bij een winkel en zegt zoek maar iets leuks uit voor jezelf. Tsja, als je bh’s allemaal waardeloos zitten is dat iets wat je ook prima zelf had kunnen doen. Het verrassing element is er dan wel een beetje af

3 likes

En ze vroeg nog of ze er één zou kopen en kwam thuis met een stuk of zes volgens mij, haha.

Maar ik snap niet waarom dit verder boeiend is.

Waarom moet Mascha steeds huilen om die pride dingen, en vooral dat stuk waarin ze huilde om andere kinderen die in een conservatief gezin opgroeien.

Oh ik heb nog eens gekeken want vanochtend keek ik half en ze denkt dus dat Mila snapt dat een regenboog en een hartjeshand voor pride staan oid? En daarom is ze verdrietig voor kindjes die bij anti-lgbtqi-ouders opgroeien.

4 likes

Dit leek me echt wel lief bedoeld van Gregor.
Alsnog heeft hij het financieel natuurlijk enorm getroffen met Mascha. Zij brengt zoveel geld binnen en hij wordt slapend rijk. Al zal hij op de achtergrond vast wel eens meehelpen en een vlog editen

2 likes

Jezus wat een gezeik om niks en wie welk geld heeft verdiend :woman_shrugging: Gregor zal toch echt wel zelf een pinpas hebben lekker boeien dat zij dat geld verdient. Het is toch lief dat hij waardeert dat ze maanden lang hun dochter heeft gevoed en daarom nieuwe beha’s kan kopen

77 likes

Gewoon prima leuke discussie toch, waarom is alles meteen ‘gezeik om niks’. Dan kun je nooit ergens lekker over kletsen. het is niet dat mensen er wakker van liggen ofzo.

16 likes

Dan verschilt onze definitie van een leuke discussie

17 likes

Mascha zei letterlijk: “ik krijg een cadeautje van Gregor”
En of dit bh’s zijn of om welke reden dan ook, ik vond het ongelofelijk lief en attent van hem! :clap:

9 likes

Dat dit uberhaupt uitgelegd moet worden.

7 likes

Ik vind dat eindeloze how can I make this about me gejank om alles irritanter.

16 likes

Van Mas?

6 likes