Ja. Laatst nog hoe moeilijk ze het had met t feit dat ze zelf een gezond kind had en ze zoveel pijn had voor moeders die dat niet hebben, en nu weer meerdere keren om random LGBTQ sightings.
Nou ik weet niet hoor, maar Gregor is gewoon influencer en makelaar en motormuis bij Max zn motorinfluencer ageny. 🫠
Kunnen ze ajb dat kind laten stoppen met filmen. Het is niet ‘cute’.
En 2600 euro voor een week in dat huis??
Klokkenluider van de notre dam vibes
Mascha in de vlog:
Er zit hier een vloggende familie en filmen hun kinderen wel
Ondertussen zie je Mila’s kop heen en weer bewegen in beeld. Dat je niet haar gezicht filmt betekent niet dat je haar niet filmt.
Het boeit natuurlijk niet waar Gregors geld vandaan komt maar dit cadeau was wel weird.
Het was alsof mascha leek te zeggen dat het ‘als dank’ voor de borstvoeding was. Dat geeft ze toch echt allang niet meer? Wat een overjarig cadeau dan ook.
Het kwam ook niet bepaald over als een cadeau waar gregor moeite voor deed. Hij heeft haar gewoon losgelaten in de VS met de mededeling dat ze iets mocht uitzoeken. Super saai.
En de BH’s waren ook nog eens super duf. Ik zou van mijn niet bestaande partner wel een spannender setje cadeau willen. De degelijke dingen koop ik zelf wel.
Zo, dat wat mijn plasje!
Nou gelukkig is Mascha er zelf wel blij mee
Hahaha ja, ze zei dat echt op zo’n veroordelende toon. Vrij onterecht imo
Ik mocht van mijn partner vandaag zijn wagen gebruiken met airco die hij gisteren nog last minute heeft laten repareren speciaal omdat ik vandaag moet werken in de hitte en mijn wagen geen airco heeft. Dit is misschien ook ‘onnozel’ dan, maar voor mij betekent zoiets veel meer dan een juweel, of een bos bloemen, of whatever
Wat een gedoe om een paar bh’s😂
Ik las hier dat ze had gezegd dat ze haar dochter niet meer ging filmen, maar in de ene vlog die ik heb gekeken filmde ze haar van top tot teen. Alleen haar gezicht kwam niet in beeld. Hoe is dat je kind niet meer in beeld brengen?
Ik moet nog weleens denken aan die vrouw die het oneerlijk vond dat mensen in de speeltuin/op straat oid Mila wel mochten en konden zien en wij als kijkers niet meer en hoe oneerlijk dat wel niet was.
Ik vergeet zo vaak hoe veel mentaal onstabiele mensen er zijn.
Oh dat bedoelde ik niet eens. Ze laten dat kind de hele tijd filmen omdat het zo schattig is. Ja schokkerige beelden van de vloer, bedankt Mascha.
Oh ja ‘en wij moeten haar lieve gezichtje missen!’ Zoiets.
Compleet koekoek
Ze is zo niet herkenbaar
Aldus Mascha’s en Gregors’ theorie
Ja ik las het later nog een keer en zag dat ik je comment verkeerd begreep. Sorry!
Ja elke keer het camerakoord, haar voeten, een waas en dan Gregor die opduikt voor de camera
Zo stom
Zijn de beelden die Mascha zelf maakt zoveel beter dan. Dat zijn schokkerige beelden maar dan op volwassen hoogte.
Ja ik heb al heel lang niet gekeken en nu wel met Amerika, maar was het altijd al zo erg? Het is soms echt niet te doen.