Volgens mij zat er ook een setje bij wat ze niet heeft laten zien. Daarnaast, volgens mij heeft hij ook meegezocht en is hij in de winkel gebleven om te helpen. Menig man zou gewoon ondertussen naar een andere winkel gaan. Daarnaast heb ik er geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat het even heeft geduurd voordat haar maat weer “stabiel” is. En koopt ze haar bh’s het liefste daar. Vind het dan te kort door de bocht om het overjarig te noemen.
Euhm is Mascha oke? Ze heeft al weer 2 keer gehuild deze vlog omdat ze iets niet aankan. Volgens mij is deze reis nogal intens voor dr haha
Ik heb de vlog gister afgezet omdat ik er echt een beetje wagenziek van werd, het is echt vreselijk
Het is jammer want ookal waren die Honeymoon vlogs ook typisch Foefiaans, die waren wel echt leuk om naar te kijken en daar had je echt het idee dat ze genoten. Het is nu allemaal via Mila en de stress van alles om haar heen plannen. Alles draait om haar. Opzich logisch met een kind van 1 maar ze willen zoveel mogelijk dingen waar ze zelf helemaal nog geen besef van heeft door haar strot duwen (en uiteindelijk door de vlogs ook door onze). Typisch zo’n stel vrienden die je van de ene op de andere dag ziet veranderen in mensen die alleen nog maar via hun kind leven.
Ik heb voor mijn gevoel ook 0% Disney gezien op wat eetgelegenheden en winkels na.
Ik zie maschas vlog een beetje als abstracte kunst. Ik weet wel dat ze er iets mee bedoelt… maar wat?
Precies. Het hele ‘ik MAG van foef’ klinkt alsof het normaal gesproken iets is waarvan hij zou zeggen als ‘je doet die oude maar aan’. Waarschijnlijk bedoeld Mas het anders maar ze brengt het dan weer verkeerd.
Oeh, zijn wagen, fancy
Maar dit zegt ze toch helemaal niet?
Ik heb niks beters te doen, dus heb het even gekeken en ze zegt alleen ‘ik krijg van foef nog een cadeautje, omdat ik melk - borstvoeding heb gegeven.’
En dan mompelt Gregor er iets tussendoor over Mila, waarna Mascha zegt: ‘uhm, krijg ik bh’s van foef. Mag ik er eentje uitkiezen?’ en dan zegt Gregor: ‘wat jij wil’ (en iets met: kies er maar 36 uit, maar dat verstond ik niet goed).
Waarom moeten zowel Mascha als Gregor ALLES aanraken in een winkel? Word er helemaal kriegel van.
Maar een vrouw die hun kinderwagen even aanraakt is de duivel zelve
Huh? De laatste post hierover is een uur geleden.
Maar waarom vinden sommigen dit zo’n raar cadeau? Er zijn toch veel meer vrouwen die wel eens bh’s of een setje krijgen van hun vriend. Alleen maar chill toch. En als je het dan ook nog zelf uit kan zoeken, weet je iig zeker dat je iets hebt wat je mooi vind en wat goed zit.
Ik heb de afgelopen 4 jaar nog nooit zelf m’n ondergoed gekocht, met uitzondering de katoenen mega onderbroeken voor na m’n bevalling.
Haha ik ben zelf een paar jaar thuis gebleven en wilde dat dus niet als voorbeeld aanhalen om geen feministische advocaten over me heen te krijgen. Verkeerd ingeschat dus
Zeker en vast fancy shmancy van m’n man
All jokes aside, die wagen met airco was wel een lichtpuntje op het einde van m’n werkdag. Hier in Belgisch Limburg is het meer dan 40 graden geweest vanmiddag en had ik in mijn oud wagentje gezeten was ik verdampt achter m’n stuur
Dat vind ik ook echt een topcadeau!
Vanaf morgen ook gewoon terug mijn eigen auto hoor
Terug ontopic: ik vind de Murica vlogs als kijker zijnde ook niet heel erg interessant, dan zijn die vlogs van de honeymoon wél leuker om te kijken zoals @Hejira zegt. Ze zitten ofwel in de wagen (inclusief zinloos rondrijden omdat de kleine slaapt), ofwel in Disney, ofwel aan het eten, en dan eens in de Wallmart/Target. Aan de andere kant is het ergens ook wel heel erg normaal dat hun planning voor een groot deel wordt bepaald door Mila’s ritme, maar erg boeiend is dit niet.
Ik vind het zo irritant dat Mascha echt meerdere keren zegt dat Disney Springs gratis is. Girl, het is gewoon een winkelstraat natuurlijk is het gratis?
Mas filmt regelmatig de menu kaarten in Amerika, maar wat is het ongelofelijk duur zeg. Zeker nu Dollar gelijk staat aan de Euro. Voorgerechten 20 euro hoofdgerechten 25 - 38 euro, of zijn die Disneyparken vooral zo duur… want ik wil nog wel eens terug naar USA ooit maar dan mag ik wel flink sparen.
Euro of dollar? Al maakt dat met de huidige wisselkoers niet veel uit. Disneyparken zijn sowieso duur ja!