En dan komt er nog 5-10 procent tax en 15-20 procent fooi bij.
En dus ook Mila. Die staat gewoon met stenen beeldjes en snowglobes in haar handjes.
Lijkt me een hele gezonde reactie op een week disney in de bloedhitte met een peuter
Ik hoor mn ouders nog zeggen âkijken doe je met je oogjes niet met je handjesâ
Ik hoor mezelf nu
Sowieso, zit niet overal aan als je er verder niets mee doet of oprechte interesse in hebt.
Die regenjas die Gre aan het passen was. Hou op, schei uit. Zoiets koop je toch niet.
Dat zeg ik ook tegen mijn kind, maar heb zelf ook moeite om van dingen af te blijven
Ik word echt al moe als ik de vlogs van Disney kijk. Zoveel gepland iedere dag, dit zou voor mij echt de vakantie from hell zijn. Ik vind het knap dat ze dit volhouden, zeker in die bloedhitteđ
Ook knap van Mila trouwens, menig kind zou na zoveel dagen toch helemaal overprikkeld zijn
Toen ik in China woonde ben ik naar Disney Shanghai geweest en daar betaalde ik voor 1 maaltijd met zo veel als normaal voor 4 maaltijden. Dus ja, Disney is overal schreeuwend duur.
Tuurlijk is disney duur. Het is een beetje t zelfde idee als een bios of vliegveld ofzo. Je kan dr niet even uit om naar een supermarktje te gaan dus zij kunnen een belachelijk bedrag vragen. Want als je echt honger hebt ofzo koop je t toch wel.
Ik weet ook niet hoe t daar zit met zelf eten meenemen.
Zelf meenemen kan prima. Is echt een mythe dat het niet mag en het afgepakt wordt.
Volgens mij eten Mascha en Gregor ook bij de wat duurdere restaurants. Je hebt ook genoeg plekken waar je het zelf moet halen en het geen tafelbediening is. Daar is het een stuk goedkoper (maar nog steeds duurder dan de supermarkt)
Ik woon in Parijs en hoor iedereen altijd zeggen hoe duur het hier wel niet is maar ontmoette laatst een Amerikaanse man en die zei âalles is hier echt zo goedkoop!â
Het lijkt mij ook echt rampzalig dat je zo vaak in een pretpark bent maar nooit een leuke attractie kan doen omdat je aan een kind gebonden bent. Elke dag die hysterische parades en poppen⊠Deze vlogs bevestigen mijn keuze om niet voort te planten maar weer eens
Amerikaanse kennis vond een Frans hotel van 350 euro per nacht ook goedkoop. Maar zij huurde ook een groot appartement in de Marais wat volgens haar âheel betaalbaarâ was
Ja lijkt me ook vreselijk! Nou zijn echt niet alle ouders zo hoor. Ik heb zelf ook een kind en ik doe het echt wel anders. Als wij naar een pretpark gaan, dan gaan we met een grotere groep en dan wisselen we af wie er bij de kinderen blijft en wie er in attracties gaat.
Zij lijken ook echt de hele dag af te stemmen om het slaapje van Mila heen, dat doe ik persoonlijk ook niet echt. Nou zal het wel per kind verschillen, waarschijnlijk heb ik heel veel mazzel dat die van mij zo flexibel is qua eet- en slaaptijden.
In ieder geval mocht je twijfelen tussen wel of geen kinderen weet dan dat Mascha en Gregor geen prototype ouders zijn en dat het ook heus wel anders kan. Al verandert je leven natuurlijk wel compleet als je een kind krijgt dus zint eer ge begint!
Ik plan mijn leven ook rondom de slaapjes van mijn kat. Die beesten slapen 20 uur per dag, dus ik doe ook gewoon helemaal niks.
Wat zijn YouTubers die jullie graag volgen voor make-up looks en andere beauty gerelateerde videoâs? Een beetje die oldskool vibe zoek ik eigenlijk.
Allthatfresh, Allie Glines, EmilyNoel83, zijn zowel favorieten
Ttsandra, Ali Andreea, Lisa Eldridge geven mij nog die oldskool vibe
Sophdoesnails, stephtoms vind ik ook fijn en nog redelijk oldschool make-up