Beutyblogtopic XL #14

Brianna Fox voor haar tutorials. Verder volg ik Kelly Gooch, Samantha March, Morgan Turner, Jena Froese, Lauren Mae Beauty voor reviews, nieuwtjes, ideeën etc.

5 likes

Shonagh Scott!

7 likes

Ik vind de Amerika vlogs deze keer echt ontzettend saai. Het enige wat je ziet zijn autoritjes, eten en hier en daar wat Disney. En 90% gaat over hoe geweldig Mila is wat ze wel niet allemaal kan. Ze praten over haar alsof ze een volwassen persoon is.

Ik vind de vlogs ook echt van een rampzalige kwaliteit. Het is vaak niet te verstaan en alles wordt chaotisch gefilmd. Van een YouTuber als zij mag je toch wat meer verwachten? Het lijkt wel alsof ze het vloggen zo gewend is dat ze zonder te kijken gewoon die camera de gehele dag vast heeft en er geen moeite in stopt.

33 likes

Ja vond vooral dat stuk over dat Vaderdagcadeau van Gregor vandaag irritant, dat gefluister. Doe er ff ondertiteling onder, zoooooo veel werk is dat niet hoor.

5 likes

Ik verstond er niks van! Waarom heeft ze de scene toch in de vlog gelaten.

5 likes

Je beschrijft 90% van de lezers hier :rofl:

8 likes

Het is niet zoveel werk. Maar het is wel werk. En dat is al te veel voor de la foefs

6 likes

Daarom bestaan home videos Mas :sweat_smile:

8 likes

Net zoals Mas zo emotioneel werd met dat hartjes handgebaar van Mila met dat pride verhaal. Alsof Mila weet wat het betekent! Ik vind Mas sowieso extreem emotioneel steeds. Ze lijkt wel zwanger haha :joy:

8 likes

plz don’t

64 likes

Ja precies, Mas kan Mila toch gewoon filmen en dan de beelden uit de vlogs laten.

10 likes

Ja echt saai ze filmt ook amper in Disney? Het is altijd de autorit, dan elke dag gezeur over preferred parking of niet. En dan is het… we hadden net een meet and greet met Mickey en nu gaan we naar huis. En dan gaan ze ‘s avonds zwemmen maar dat wordt ook niet gefilmd :woman_shrugging:t3:

26 likes

Mennn, echt he. :joy:

16 likes

Op dat soort momenten vind ik haar best wereldvreemd. Ik ken weinig mensen die zoveel willen betalen om dichterbij te parkeren dus het interesseert echt niemand.

3 likes

Ja dat parkeren komt steeds terug inderdaad haha! En waaaarom ga je met een kindje dat amper ergens in kan zoveel dagen naar Disney? En dan ook nog steeds een paar uurtjes per keer om rond te lopen en te eten. Duur grapje!

3 likes

Alexandra Anele! Doet looks, reviews en vaak ook losse videos met tips over hoe een bepaald type product te gebruiken. Komt heel relaxed over, vind haar fijn om naar te kijken

8 likes

Ik snap ook niet waarom ze de hele tijd letterlijk door het park heen rennen, er is altijd haast om onduidelijke redenen. Ik keek vandaag ook de vlog dat ze in Hollywood Studio’s waren en als ze het park uitgaan is Mascha echt aan het sjezen en zo mega buiten adem aan het praten haha die vlogs zijn zo random

Oh ja en steeds als je denkt ‘oh nu laten ze wat zien van het park’ dan filmen ze echt scheef zodat je het alsnog niet ziet of echt 1 seconde en het volgende Shot is dan weer een ondefinieerbaar drankje of snack

16 likes

Stiekem ben ik zo benieuwd wat zij totaal hebben uitgegeven aan die vakantie in Disney. Dat moet echt een gigantisch bedrag zijn. Zoveel dagen toegang, hoge parkeerkosten (prefered kost dubbel zei ze in de vlog) en dan nog al dat overpriced eten. Ik zou echt dood gaan van ellende, al zou ik geld als water hebben dan nog zou ik dat zo zonde vinden. Zeker omdat zij inderdaad maar een paar uurtjes per dag gaan en dan ook nog eens geen attracties doen. Duur grapje om alleen maar een rondje door het park te lopen en op de foto te gaan met iemand in een verkleedpak

11 likes

Sinds die opmerking die iemand hier maakte ga ik elke x helemaal stuk als ze een meet en greet hebben.

6 likes

Ja dat snap ik ook niet. Toen ze de eerste vlog zei dat ze niet in attracties gingen dacht ik echt ??

En Mascha zit telkens ergens met Mila in de schaduw omdat ze moe is en het heet heeft. En dan gaat Gregor naar een giftshop, ga dan ff in een achtbaan als de ander toch aan het chillen is. Je kan ook vaak als single rider en dan hoef je niet lang te wachten. Ik snap er echt niks van.

14 likes