Ik ook, zit echt van omggg ga een achtbaan in. Is zonde toch?!
Zou t de andere ouder ook gunnen. Zou zelf nooit zoveel dagen gaan maar 5 dgn lijkt me wel leuk. Hoef je niet te racen.
Ja dat ze niet in attracties gaan in een attractiepark, vind ik ook bijzonder.
Ook voor jonge kinderen is daar genoeg te doen aan attracties. Het is letterlijk een Disney park, niet Walibi met alleen maar achtbanen.
Plus in Amerika hebben ze childswap. Dus je kan samen in de rij staan (met kind) en dan als volwassen om de beurt in de attractie gaan. Dus als Gregor zoān grote Star Wars fan is, snap ik echt niet dat hij niet in die attracties gaat.
Ze hebben wel verteld wat voor hun de kaartjes kostten. ā¬950,ā voor twee volwassenen 14 dagen. Mila is nog gratis.
Ja in Parijs is dat ook inderdaad. Echt zonde. Je gaat tenminste toch met Mila in Itās A Small World??
Oke heb dat gemist denk ik. Heb maar 2 van die vlogs gekeken en daar lopen ze letterlijk alleen rond in het park ānet de natuur hierā, eten ze heel enthousiast bii de restaurants āomg je mag hier je ijscube houdenā, gaan ze op de foto & vervolgens weer naar het huis.
Ja & volgens mij is dat vaak nog exclusief de āspeciale parkenā zoals studios. Daar betaal je vaak dan nog een extra toeslag voor die dag.
Het lijkt me extra duur allemaal (ook het huis) nu de dollar zo hoog staat. Maar ik vind het toch leuk om te kijken
Echt? Jeetje wat stom
Hahahahahha ik zit te lachen tijdens mān call, thanks
Nee hoor, zelfde prijs voor alle parken wel
Oke dan had ik het verkeerd begrepen! Dan vind ik het wel meevallen voor 14 dagen; 67e voor n dag.
De halve vlog is Mila cam. Oh en Gregors stem kloon is er weer.
Heh? Ik volg Mascha niet maar ze hebben dus kaarten voor Disney gekocht om naar giftshops te gaan en Mickey te meet en greetten?
cries in poor
Ja, ik dacht dus ook: oh ik ga een heel goed beeld krijgen van alle disneyās in florida (want wij willen er ook ooit een keer heen), maar tot nu toe heb ik alleen maar restaurants en gift shops van binnen gezien
En je ziet voor de derde keer het huis dat ze kopen. Ik zou het overslaan, als je snel wagenziek wordt.
Dit weten we nu ook wel een keer. Ze heeft dit zelf al lang rechtgezet
Sowieso dat gezeur over geld, ze mogen toch zelf weten wat ze ermee doen? Hoezo teveel geld ook?
Iemand zei laatst in de comments dat ze een podcast moesten beginnen. Naah hoe dat te volgen is danā¦
Bij de beelden denk ik nog " ahh ze hebben t over disneyland volgens mijā¦"
Ik vond gister het laatste stukje van de vlog wel lief, over 5 jaar huwelijk. Ze zijn wel echt een heel goed stel samen.
Vandaag was echt niet te doen tussen Mas die draaierig de grond filmde in het huis, en daarna Mila die hetzelfde deed.