Ik verbaas me steeds over hoe zij loopt te janken als Mila wuift naar een Disney-figuur. Ik heb mascha al meer zien huilen in Disneyland dan ik na het overlijden van m’n kat
Ja je kunt veel over ze zeggen maar ze hebben het wel leuk samen. Benieuwd of dat voor iedereen die hier commentaar op hen heeft ook geldt. Voor de duidelijkheid, een retorische vraag.
Ja, dat vond ik ook een leuk stukje! En ook gewoon te volgen, met hele zinnen enzo.
Wat heeft de kritiek die hier op Mascha geleverd wordt met hun relatie te maken? Denk dat iedereen hier heel goed weet dat ze voor elkaar zijn gemaakt en dat ze t leuk hebben samen. Daar staat het feit dat ze niet kunnen filmen en praten toch volledig buiten?
Nou iemand noemt dat er een lief stukje in een vlog zag en mensen zeggen daar wat positiefs over.
Ik reageer op Lula’s vraag maar zie dat ik niet direct hebt geantwoord. Bij deze.
Ik heb geen ‘samen’.
Die was retorisch las ik.
Het is ook allemaal niet mijn smaak maar ik vind het wel echt leuk voor ze dat hun droom uitkomt, zij vinden het blijkbaar allemaal helemaal geweldig. Vind wel dat ze echt wat meer mogen letten op de kwaliteit van t vloggen, slecht geluid en schokkerige beelden zijn gewoon niet prettig om naar te kijken. Ik zou gewoon overstappen naar weekvlogs en dan ook wat meer tijd besteden aan t editen. Nu wordt het volgens mij ook vaak snel snel gedaan soms nog savonds laat. Maar ja ook hier mee kan ze haar geld verdienen dus ja
Ik heb een vriendin waar ik wel eens langsga en ik baal dan heel erg als haar vriend er is omdat die altijd mee wilt praten met ons en het gesprek over wilt nemen. Daarom hoop ik altijd dat hij er niet is als ik langsga. Elke keer als ik een vlog open van Mascha dan doet Gregor mij denken aan die vriend van mijn vriendin. Hij neemt het gesprek over met een totaal niet relevant verhaal. Wie heeft het stukje begrepen over het twee keer in de rij staan in een supermarkt? En wie vond het interessant
Vind ik ook wel meevallen. Ik zou eigenlijk ook best naar Disney in Orlando willen haha🫣
Vind de vlogs echt chaotisch, en booring. Wel leuk om te zien toch hoe blij zij zijn daar/met elkaar/met Mila.
Zijn het niet allemaal verplichte vakantiehuizen daar?
Ik vind vaak het omgekeerde, dat Mascha hem continu onderbreekt
Ze onderbreken elkaar, ze zijn een soort van reflectie van elkaar.
Ja ik bedoel, ze gaan goed samen!
De foef bubbel is real.
(Foef bubbel lijkt ook weer zo erg op een queef. )
Just… no
Waar komt de naam ‘de Foefs’ eigenlijk vandaan?
Ze noemen elkaar foefje
Bij het woord foef(je) moet ik toch echt aan iets anders denken hahaha.