Beutyblogtopic XL #14

Ik weet nu waar Gregor mij aan doet denken
thug

42 likes

is toch vet. leuker dan een of andere gaastra jas in nautic navy marineblauw met reflecterende biezen.

29 likes

Mascha: “Ben ik de enige die het extreem sexy vindt als haar man gewoon met kind bezig is? Ik weet het niet, i mean daddy echt
 Er is gewoon zoiets bijzonders en moois als mannen die gewoon voor hun kind zorgen.”
:neutral_face:

22 likes

Kunnen we we lacherig over doen, maar feit is dat het gross van de mannen minimaal voor hun kinderen zorgt.

52 likes

Het zou wel onhandig zijn als je dat een afknapper vindt

2 likes

Ze moest ook weer bijna huilen volgens mij

4 likes

Ik vond dat juist heel lief! Vind Gregor erg lief met Mila en zorgzaam. Voor veel mannen is dat echt niet zo vanzelfsprekend. Die gebruiken de woorden oppassen en papadag :nauseated_face::nauseated_face:

14 likes

Ja dat is natuurlijk verschrikkelijk, en ik vind het ook fantastisch om mijn man en kind samen te zien (want hormonen), maar ik vind het juist vanzelfsprekend en wil het daarom niet bijzonder noemen. Mannen hoeven echt niet aangemoedigd te worden om voor hun eigen kind te zorgen.

16 likes

Dat doet mascha ook niet, het bijzonder noemen, ze mag toch benoemen dat ze het aantrekkelijk vindt?

12 likes

Oh ik ging af op dat stukje wat hierboven gequote wordt, ik heb het zelf niet gezien. Als zij gewoon zei dat ze het aantrekkelijk vindt (bij haar eigen man) snap ik het wel.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het top hoe Gré voor Mila zorgt (hij is naar mijn mening lief en attent voor zowel Mas als Mila), en je hebt gelijk er zijn veel vaders het misschien anders kunnen doen, maar ik ken persoonlijk ook genoeg moeders die minimaal voor hun kinderen zorgen (carriÚre staat voorop). Mij gaat het om de manier waarop Mascha dit zei in de vlog, alsof het een unicum is dat een vader dit doet.

5 likes

Je hoeft het verder niet toe te lichten hoor:)

4 likes

Lekker subtiel!

7 likes

Sabel hahahah

En ik moet het even voor Grefoef opnemen: die Resistanche regenponcho is super vet haha. But I like SWđŸ€Ș

6 likes

Ik zat dit even te kijken en ik vind wel dat mascha gelijk heeft. Ze hebben daar toch een huis en gaan vaker terug. Dan kan je toch veel beter zon gepersonaliseerde zelf maken voor precies t zelfde geld.

6 likes

Wauw Mas vind knie beschermers in Amerika :crazy_face:

8 likes

“Kneecaps!!!”

Is toch iets anders maargoed😆

16 likes

Nu ook mensen in de comments die aangeven dat ze die vlogstukjes van Mila niet leuk vinden.
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met de Amerika vlogs. Het is echt bijna iedere dag hetzelfde. Ben benieuwd naar de normale weekvlogs (en ook of ze dan weer terug gaan naar elke dag of het bij weekvlogs houden).

17 likes

Ja ze gaan nu ook niet meer naar de disneyparken toe. Dus 4 dagen aan kaartjes aan ze niet gebruiken. Naja hun geld maar ik ga in oktober 1 dag naar een pretpark daar en dat doet al pijn​:joy:. Maja wil zo graag naar wizarding world​:heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:.
Snap dat ze nog wel vaker gaan en dan familie en vrienden meegaan waardoor je makkelijker kan splitten en attracties kan doen. Alleen het wordt de komende jaren alleen maar duurder. Ik luister soms de podcast Oorlando en die mannen gaan ook best vaak daar naartoe maar die zeiden ook al: disneyworld en omgeving wordt steeds meer een elite park of een park voor 1 x in iemand leven/iets wat je als gezin 1x doet. Omdat het te duur wordt allemaal.

3 likes

aah wizarding world is het wel echt waard, ik vond Disney vooral leuk voor de nostalgie maar de Universal parken zijn voor volwassenen veel vetter! Wel kaartjes voor beide parken doen he, dan kan je met de zweinstein express :sunglasses:

4 likes