Ik denk dat ze er echt leuke vlogs van had kunnen maken met wat planning en aandacht. Maar het ziet er allemaal zo gemakzuchtig uit. Het is 2022, mensen nemen daar geen genoegen meer mee.
Jammer! Ik wilde voor deze amerika trip best de vlogs weer eens oppakken, maar aan de berichten hier te zien moeite niet eens waard dus
Ik weet niet, wil je niet elke vlog horen over welke parkeerplek ze hebben gekozen en hoe dicht het bij preferred prking staat?
Of alle Mickey M&G’s!
Ja en om vervolgens GEEN ENKELE attractie te zien in een attractiepark. De leveh
Sowieso is de zwakte aan Mascha’s vlogs altijd al geweest dat ze ‘ons’ vertelt wat ze gaat doen/aan het doen is/heeft gedaan in plaats van het te laten zien (in niet wiebelende beelden het liefst) waardoor het snel saai wordt of juist moeilijk te volgen.
Als ze gewoon beelden mooi zou monteren en daar tussen af en toe wat uitleg zou het heel veel boeiender zijn om te zien.
Dit snap ik dus nog steeds écht niet. Mila kan prima mee in veel attracties, waarom zou je dat overslaan? Als je dan alleen voor de sfeer en het idee gaat kun je net zo goed naar Parijs.
Als 1 jarige is het toch heel beperkt lijkt mij? Ik dacht eerst ook neem dat kind mee in darkrides enzo maar dat is vaak veel te eng vermoed ik. Ik denk dat zelfs zoiets als Carnaval Festival voor hele kleine kinderen nog eng zou zijn.
Ik zou alleen wel zorgen dat als je 14 dagen Disney planned dat je af en toe afspreekt om op te splitsen om alsnog attracties te pakken, maar ze blijven bijna altijd bij elkaar.
Mila is 2 toch? Je kan dan echt makkelijk mee in veel attracties. Behalve de Sneeuwwitje dark ride misschien, echt trauma’s aan overgehouden
Ja daar dacht ik ook automatisch aan haha, creepy. Maar die fillm is ook echt eng eigenlijk als je scenes met de dieren etc weglaat.
Ja, dat bos met die enge bomen
Jep! Geld moet rollennnnnnnn!
Haha wat is die vlog van vandaag nou weer, in bijna al die stukjes in home depot (sws echt saai) zit er zo’n teringhard alarm op de achtergrond, zouden ze überhaupt wel die beelden nog even checken bij het editen of rammen ze gewoon alles erin
De Foefjes kunnen beter gewoon 1x per week gaan vloggen. Of doe een weekvlog van alle leuke dingen uit een week. Kwaliteit over kwantiteit
Denk dat zelfs weekvlogs saai en misselijkmakend zijn. Ze kunnen misschien beter een videograaf inhuren die hun filmt en de vlogs edit. En dan bedoel ik niet Mila of Siem.
Vlog van vandaag begint prachtig weer
Cameravrouw Mila is weer een actie. Dus als je snel misselijk wordt, sla in elk geval de eerste 2-3 minuten over
Ik ben benieuwd hoe Mila hierop terugkijkt al ze puber is. Ik vond als puber mijn babyfoto’s in het fotoalbum al gênant, laat staan als het openbare filmpjes zijn waar mijn ouders aan verdienen.
Ben echt benieuwd of we over een jaar of 10/15 we dan in de media verhalen gaan horen over kinderen van influencers en hoe zij dat ervaren hebben.
Ja dit vraag ik me ook wel eens af. Ik heb een vriendin die vrijwel ieder rapport, sportwedstrijd of brief voor moederdag van haar kind deelt op alle social media. Over haar eigen leven deelt ze ook heel veel details (echt op het irritante af, ik hoef niet van elke keer dat je op het terras zit een foto in mijn feed van ‘drankjes met de liefste!’).
Kind is nu 9, maar hoe is dat als hij straks een puber is en al je lieve moederdagbriefjes zijn online te vinden? Het neemt echt bizarre vormen aan en zij is niet eens een influencer. Uiteraard is alles openbaar (en al was dat niet zo, ze heeft meer dan 2.000 vrienden alleen al op facebook)