Het blijft lachen met ‘de Foefs’ in Orlando. Ze maken alles goedkoper dan dat het is. 45 dollar is geen 35 euro. Nu niet (dollar staat bijna gelijk met de euro), maar toen ook niet. Helemaal los gaan in de outlet mal, terwijl ze in Disney bij de duurste restaurants gaan eten.
Ik kan ook niet tegen die rochelende ademhaling van Mila als zij filmt.
Echt onnodig dit. Een klein kind afzeiken.
Geeft wel mooi weer waarom het nog steeds fout is haar zoveel te betrekken in die vlogs.
Op reddit gaan er nu al meerdere verhalen rond. Laat ik zeggen dat ze niet erg positief zijn.
Ik denk niet dat zij de enige zijn in die daar gevoelig voor zijn ()
De comment op de video van gister (die meer dan 300x was geliked) over de vlogstukjes van Mila is natuurlijk verwijderd.
Positive vibes only
O nee
Ik heb haar niet zo outgoing gezien sinds hot tamales!
Wat stom zeg! Was toch best een nette comment, maar blijkbaar wordt enige kritiek niet gewaardeerd.
Hopelijk nemen ze de inhoud wel ter harte en laten ze minder vlogstukjes van Mila zien. Sowieso moet je als ouder toch begrijpen dat niemand je kind zo leuk vindt als jijzelf en dat het voor andere mensen niet zo heel interessant is wat jouw kind allemaal doet. Af en toe best leuk om iets te zien maar doseer het dan een beetje.
Los van dat ik dit en dat playbacken in het algemeen mega cringe vind, vind ik bij sommige mensen de tekst en het playbacken ook echt mislukt. Zoals hier het begin ook, loopt echt niet gelijk toch? Of zien ze dat niet / boeit het ze niet
Ik kan jullie deze cringe niet ontnemen.
Er zitten echt veel te veel influencers op TikTok momenteel die wanhopig proberen om relevant te blijven, maar die het gewoon echt beter niet kunnen doen😭
DPG Media Privacy Gate artikel van vandaag!
"Vooral vanuit de momfluencer-wereld zorgde een handvol sharenting-slachtoffers de afgelopen jaren voor verontwaardiging. Zo vertelt de nu 26-jarige Lou (@Throughandlou) op TikTok over de schade die de mommyblog van haar moeder aanrichtte. Lou had voortdurend het gevoel ‘aan’ te moeten staan: ‘Zelfs in ons huis kon je altijd verwachten dat de camera aanwezig was (…), ongeacht hoe beschamend of intiem of privé het was, het kon op de blog belanden.’ "
Ik kan zelf ook enthousiast worden van een goede outlet deal, en als ik de vlogtitel las dacht ik: Yes! Weer een Victoria secret shopping video! Maar ze filmt zoooo weinig ik mis die good old vlogs waarin ze gewoon alles laat zien en rustig door die winkels gaat. Ik blijft op dat vlak echt op m’n honger zitten tijdens deze murica reis
Ik ergerde me er ook aan dat ze niet eens even goed laat zien wat ze gekocht heeft. Ze doet echt minimale moeite voor de vlogs
Heb je een voorbeeld van een reddit? Ben wel benieuwd!
#mamasoptiktok zou echt een directe ban moeten opleveren