Beutyblogtopic XL #14

Oh god hahah :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik mis echt de good old days dat er nog mensen aan het bloggen waren.

15 likes

Precies! Ze doen gewoon echt hun best niet meer. Ik kan mij ook gewoon niet voorstellen dat ze er na al die jaren dagelijks vloggen niet stront zat van zijn. Zo ziet het er in ieder geval wel uit! Het is haast gewoon de camera vast houden en filmen maar. Editen? Ach hoeft niet. Boeiende video’s? Nahh maar hĆ© we uploaden elke dag! De Amerika vlogs hadden zoveel potentie. Nu is het Mila, autorit en hier en daar wat Disney.

9 likes

Vreselijk meteen geblokkeerd, wil nooit meer zoiets zien.

Waar mogelijk nog erger dan monica

9 likes

hahah o neeee

Serena haar tijd is nu wel echt geweest, wat erg dit hahahahaha

16 likes

Er zijn genoeg kijkers en ze halen er vast genoeg inkomsten uit, waarom zou je dan meer moeite doen? Boeit ze zelf dus echt niet…

5 likes

Dat ā€˜accent’ :weary:

3 likes

Is dat Samantha? Uit Utreg

4 likes

My eyessss myyy eeeeyes

10 likes

Elke dag berichten ik dit topic over hoe kut de vlogs van macha zijn. Stop dan gewoon met kijken?

11 likes

Wow best een goeie tip eigenlijk.

29 likes

Ik kijk ze niet, volg het hier en dus zou ik graag zien dat een ander ze kijkt. :grin::rofl:

9 likes

De makelaar van de foefs praat exact hetzelfde als gregor

6 likes

Zou Mascha beseffen dat stickers moeilijk van meubelen af te krijgen zijn? (Ze hadden geen post-its dus kleven ze kinderstickers op het meubel dat ze willen houden in dat nieuwe huis)

8 likes

Volgens mascha moet je (voor haar) herkend worden in Nederland tijdens het winkelen vergelijken met, dat jij elke minuut een bekende tegenkomt en er mee gaat kletsen.

Ik denk dat ze wel ietsje overdrijft, maar zou het echt zo vaak zijn?

3 likes

Ik kom Jody Bernal best vaak tegen op straat en je wilt niet weten hoe vaak mensen tegen hem gaan praten en que si que no gaan zingen. En Jody Bernal is niet zo populair als Mascha.

40 likes

Ze plakt toch juist op wat weg moet

6 likes

:smiling_face_with_tear: ik zou echt gillend gek worden

35 likes

Ik denk dat Mascha wel iets toegankelijker lijkt dat een tv persoonlijkheid. Maar ik dacht ook dat juist in Amsterdam je toch makkelijk over straat kon?
En niet iedere 10 minuten aangesproken wordt?
Maar goed, zal mij daar wel in vergissen

6 likes

Dit doet me denken aan die Tiktokker van ā€œHey Marco hai, primaaā€ die dat nu ook de hele dag door naar z’n hoofd gegild krijgt en nu verschijnen er alleen nog maar filmpjes dat ie er he-le-maal klaar mee lijkt te zijnšŸ˜‚

11 likes