Beutyblogtopic XL #14

Ik vind het dan wel een contradictie dat zij echt aan alle spullen zitten in een winkel en deze dan niet kopen. Als je er zo bewust van bent doe dat dan ook niet.

37 likes

Ken je het verhaal van die poep-cupcakes niet!!! :thinking::roll_eyes:

3 likes

Oke heel raar.
Maar ik had dus ook vraagtekens geplaatst om mijn verbazing en ontsteltenis tot uitdrukking te brengen. Waarom zijn ze niet te zien in mijn bericht?

5 likes

Het is nu ook rond 200 per nacht en niet 500 wat zij hebben betaald (1000 met alle bijkomende kosten)

8 likes

Ik zou willen dat Outlook, Word, Facebook, Gmail etc deze feature hadden. :clap:

21 likes

Serieus?
Jammer!
Soms heb je gewoon meerdere uitroeptekens en vraagtekens door elkaar nodig en dan ook wat 1’tjes!!1!??1!!

Edit: oh yes met de 1’tjes ertussen werkt het wel

26 likes

Ja! Misschien had het toen met Corona te maken?

9 likes

Ik geloof dat ik me meer verbaas over het feit dat ze niet wisten hoe laat ze terug vliegen

4 likes

Weet iemand waarvan de zonnebril van Mascha is in haar ā€˜house of Gucci’ reel?

5 likes

Waarom moet mascha ook steeds haar ongesteldheid melden? Laatst in een beautyglossvideo waarin ze ging opruimen kwam de opruimdrang ook door haar menstruatie volgens haar. En in een murica vlog heb ik het ook al gehoord. Ik ken haar cyclus beter dan de mijne

1 like

Wat is daar erg aan?

27 likes

Ik denk omdat ze zo vaak ā€œben je zwanger??ā€vragen krijgt en die voor wil zijn. Dat alleen al is een reden waarom ik niet met haar zou willen ruilen :sob:

7 likes

Ik denk dat inderdaad de reden gaat zijn. Bij wijze van die vraag proberen te ontwijken

7 likes

Zoveel is er toch niet te kiezen mbt een vlucht. Het is maar net wat er nog beschikbaar is en hoe laat er überhaupt een vlucht gaat. Snap wel dat zo laat niet echt ideaal is met een klein kindje, al zal het in businessclass vast veel comfortabeler en fijner zijn dan dat je hutjemutje economy zit met een oververmoeid kind😜

2 likes

Ik bedoel dat ze blijkbaar niet meer wisten dat ze dat geboekt hadden! Het tijdstip vind ik niet bijzonder

10 likes

Haha die oslo skin lab onzin weer, dit keer bij Serena. Iedereen in totaal ander licht

https://www.instagram.com/p/Cglt88yD8Qh/

13 likes

Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze wel een vlucht voor de tijd die ze dachten geboekt hebben, maar dat dit door de airline gewijzigd is. Alleen krijg je daar dan wel voldoende meldingen van en lijkt me dat je dat niet vergeet.

7 likes

Maar wat ik ook niet snap (als iemand met net als Vera brede voeten) dat ze die alsnog besteld heeft? Op alle foto’s en filmpjes waar ik ze ooit voorbij zag komen werden ze gedragen door vrouwen met slanke voeten en dan zitten ze gewoon ā€˜vast’ niet los oid. Op zich wel schattig optimisme maar dat ze die conclusie na haar onderzoek niet heeft getrokken :speak_no_evil:.

Er is ook een teddy versie met nog een extra band erboven die beetje birkenstock achtig lijkt, die lijken me echt heeerlijk.

3 likes

Zou je denken. Wij kwamen half jaar geleden ruim op tijd op Schiphol aan om naar CuraƧao te vliegen. Stond er op onze tijd geen vlucht. Bleek die opeens ruim een uur eerder te zijn. Heb ook mijn spam gecheckt maar echt nergens iets te vinden over de wijziging en in mijn conformation e-mail stond echt de oude tijd. Dus t kan wel, alleen gregor zegt dat Mascha zich vergist dus dan zal dat wel zo zijn.

6 likes

Gewoon omhoog scrollen daar staat t nog haha

4 likes