dan begint ze te huilen en vertelt ze een onsamenhangend verhaal
Rekening van 28 dollar, krek maakt er 35 van en zegt dat het net geen 20% fooi is
28 dollar plus 6 procent taxes maakt 29,68 dus blijft er 5,32 fooi over en dat is net geen 20 procent
Meestal staat er op de rekening welk bedrag je moet geven voor 15, 20 en 25 procent fooi
Dat is toch ook? Of ben ik nou dom waarschijnlijk wel).
Ja want met 50 graden in een disney park wil je er stylisch uitzien.
Pas wanneer Max een mixtape agency begint
Hij kan toch ook gewoon spitten op 101barz
Ik lach iets te hard om Lil grekko
Master of crickets veeg me op nu hahahahaha
Het is toch wel echt genieten dat Mas zegt overal op huizen langs de weg sterren te zien, ze dan denkt dat die sterren aangeven dat er Swingers wonen (lol, “we zien de hele tijd sterren”, alsof iedereen daar een swinger is qua aantallen) maar het blijken The Pennsylvania Dutch (Amish) te zijn hahaha ja sorry maar wat een verschil.
Vond het ook wel opmerkelijk dat ze nog nooit van Pennsylvania Dutch had gehoord, zeker nooit orange is the new black gezien
Ik vind deze roadtrip vlogs wel een stuk leuker dan de orlando vlogs. Ze gaan zelfs zwemmen in de NATUUR Ben ook wel benieuwd wat ze van hun airbnb gaan maken! (dacht tenminste dat ze via airbnb gingen verhuren of zuig ik dat nu uit mijn duim)
Ik dacht dat een ananas symbool was voor swingers
Jaa vond t ook raar dat zij dat niet kende omdat zij cults enzo heel interessant vind.
Of Friends
Ik vind dat dat hier in NL ook gewoon zou moeten zijn. Ik heb t nooit in mn hoofd gehaald om enige vorm van interactie te hebben met n kind dat ik niet ken.
Alleen als soms in de rij bij de kassa ofzo een kind HOI zegt zeg ik even hoi terug maar verbreek daarna direct weer oogcontact. Vind t gewoon raar als mensen dit wel doen.
Ja ik ook maar dat bedoel ik, veel mensen zien dat als een uitnodiging om dan maar helemaal in interactie modus te gaan terwijl ik vind dat je t beter kan negeren.
Ik vind de Amerika vlogs wel heeeeel leuk hoor! Ik ga het missen als ze weer terug zijn in Nederland. Ik volg wel weer als ze terug gaan om te renoveren ofzo