Is ook gewoon random. Of ze vinden iets raar/lelijk aan iemand en staren daarnaar🤣
Wat is hier dan precies het probleem aan? Lijkt me juist mega gek om te gaan doen alsof kinderen er niet zijn.
Zou het?!
Oh ik vind dat juist helemaal leuk als andere mensen kiekeboe of tong uitsteken naar m’n zoontje . Doe dat ook bij andere kinderen op terras of iets. Maar goed ik praat nog tegen een stoeptegel
Als je mijn posts leest reagerende op t artikel zie je precies waarom ik dat vind.
Oké Het probleem is dat jij het raar vindt
Dat een kind er op zich best wat aan heeft als het leert dat we ons in de openbare ruimte tot anderen verhouden en hoe we dat doen doet er verder niet toe.
Ik groet ook ieder kind wat me aan kijkt hoor, leuk toch? Kleine kinderen zijn sowieso te schattig om te negeren. Ik groet ook bijna iedere volwassene die ik tegen kom, behalve in de winkel of winkelstraat. Vind dat niet meer dan normaal eigenlijk.
Wat cheap dit
Soms bedenk ik me dat ze waarschijnlijk met vijf minuten werk meer verdienen dan ik in een hele maand en dan moet ik toch een klein beetje huilen
Maar waarom vind jij dat dan n.a.v. het artikel? Nederland lijkt toch totaal niet op Amerika en hoe het in dat artikel beschreven wordt?
Ik kan (helaas) beamen dat dit echt zo is, een offerte van 3K voor een post kijk ik niet meer van op.
Ik moest even heel goed kijken wat ie precies aan het doen was. Dacht eerst even dat ie met een wc borstel over het plafond stond te vegen…
Weet ook niet welke ik mooier vind, deze of die foto met speelgoed eten op de bbq
Jezus mensen er zit geen 10 delige theorie achter, ik heb al uitgelegd hoe ik erover denk en that’s it. Doe verder vooral wat voor jullie zelf goed voelt, ik vermijd het liever.
Haha die ja! Ideaal ding die bbq, rookt niet, brand niet aan. Alles lekker euh…… mals?
Dat heeft Oprah Winfrey geïntroduceerd!
Manipulatief zou ik t niet noemen, maar logisch is anders. Dan rij je naar die winkel, wijk je van je route af, want je wil er graag heen en dan ben je er en besluit je toch maar door te rijden? Ik snap t niet, ga dan gewoon ff snel alleen naar binnen
Jezus, die unboxing video van Vera. Zoveel heisa om lelijke slippers en dan passen ze niet.
Gelukkig kon ze er zelf om lachen, dat vond ik dan weer leuk.
Met bruine teddy stof.
Ik vind het wel oprecht heel sneu want ze was zó blij. Je kan ook niet anders dan mee lachen als ze ook zegt ‘ik met mn onderzoek’.