Volgens mij niet hoor? Ik kan het iig gewoon lezen en ben geen lid.
Mascha is echt de master in overdrijven hĂš. Rijdt een auto 2 rondjes om hun (bekende!) Airbnb âwe zijn bijna beroofdâ. âHij bleef maar rondjes rijdenâ, zegt Gregor later âhij reed 2 rondjes om het huisâ ![]()
Iemand van security pakt de knuffel van Mila af âMila was helemaal in shock, we zijn zo klaar met deze dagâ. Etlenna is duidelijk niet hun stad.
Als ik fan van Outkast was en geen 1000 euro per nacht kon betalen reed ik misschien wel 10 rondjes om dat huis.
Goh wat lullig weer, je weet toch niet hoe bedreigend het voelde voor hun?
Hahaha de vlog van vandaag was ook weer een prachtige afsluiter van de vlogs vam amerika. Aka je zag weer geen drol van heel amerika of de vlucht of de beroving. Nee nee je zag alleen weer die auto.
Wat zegt Mascha tijdens dit shot:
- Hee guys, besef even ik loop nu over dezelfde vloer als Outkast!
- Whoopsy, camera stond nog aan, aah wel funny Mila cam by me.
- Okay, outfit of the day, weâre going naar the winkel.
- Iets anders namelijk:
0 stemmers
Hoe Mas Etlanna uitspreekt, zo spreken Amerikanen het zelf toch helemaal niet uit? Die hebben toch wel ergens een zachte T in Atlanta? Etlanta.
Het begin van de vlog waar Mas zegt dat Mila de studio cool vindt. Het kind weet niet eens wat een studio is haha.
Toen ik in Etlenna was hoorde ik het wel zo uitgesproken worden. Net als Toronto als Toronno ![]()
Ohjee mensen t is zover. Foefcast.
Dan nog klinkt het in steenkolen Engels van Mas vreemd ![]()
Nee ze spreken het wel goed uit. Een T na een N is silent in Amerikaans Engels. Denk ook aan âinterviewâ als voorbeeld, dat spreek je ook uit zonder de t. In Brits Engels is dit anders.
Als ik de uitspraak google hoor je duidelijk een T.
https://www.speakmethod.com/speakamericant.html
Ik weet niet of Google met een General American accent spreekt, maar dat is in ieder geval zoân accent wat veel gebruikt wordt voor computers en het aanleren van een Amerikaans accent omdat het âcorrectâ zou zijn, maar wat door Amerikanen zelf niet gesproken wordt. Hoe Mascha het uitspreekt is hoe de meeste mensen het uitspreken. In het Brits heb je dat ook.
De T na een N wordt bij het normaal spreken vaker wel dan niet achterwege gelaten. Kijk ook naar de voorbeelden op de pagina.
Het is in any case niet perse fout wat ze doen
![]()
Ik vind het ook zo awkward om Martin zonder t uit te spreken. marn? Mah-rn, Mahrnn
Maar daar spreek je hem wel uit?
Vera Camilla over die sleppers: ja ze pakken het helemaal in zoals ze het ook in de winkel inpakken ![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon een doos met een strik. Dan praat jezelf toch echt aan dat het het waard is hé haha
670 euro zijn ze voor als je ze ook wil
Ik gil
Ik hoor het eigenlijk altijd zonder. Laatst nog in the affair
Het zal wel correct zijn, maar ik heb een speciale allergie voor Nederlanders die iets als Atlanta uitspreken als Etlenna, San Francisco standaard âSan franâ noemen of New York âEnwaisieâ omdat ze er één keer bij de five guys op Times Square hebben gezeten