Beutyblogtopic XL #14

Ik vind het juist lelijk als er echt zo plat Nederlands ‘at lan ta’ wordt gezegd :sweat_smile: Hoe zij Atlanta uitspreken is gewoon correct, dus ik zie het probleem niet echt. Maar iedereen heeft natuurlijk een andere mening.

9 likes

De grap is dat niemand in San Francisco ‘San Fran’ zegt.

6 likes

Voor 2,5€ per podcast in een gesloten community. Opgenomen vanuit het bed van de foefs voor het akoestisch geluid :joy: slapend rijk worden wordt opeens wel heel letterlijk genomen

17 likes

Precies dat! En het klinkt gewoon niet wanneer een Nederlander het op zijn Engels uitspreekt.

2 likes

Ze kunnen het overal over hebben we verstaan het toch niet.

45 likes

Vraag mij af hoeveel mensen hier voor willen betalen.

3 likes

Mukbang podcast, eetgeluiden voor bij het in slaap vallen.

Dit biedt wel extra mogelijkheden voor content in de vlogs: naast vloggen hoe ze de zaterdagvideo opneemt, kan ze nu ook vloggen hoe ze de podcast opneemt. Iets met meerdere vliegen in één klap.

9 likes

Misschien kan ze gewoon tijdens het eten de microfoon aanzetten, net zoals ze een tijdje deden tijdens lockdown. Minimale moeite en maximale content en Mila zonder gezicht toch de volle aandacht :eyes:

1 like

De video van vandaag was ook minimale moeite maximale content. Dit was een brainstormsessie tussen haar en Gregor.

5 likes

Echt lachwekkend. Even eerlijk: is er iemand hier die bereid is om 5 euro per maand te betalen voor wat podcasts met onsamenhangend gelul van Mascha en Gregor? Ik sla hem over😜

14 likes

Hoezo begint iedereen en z’n moeder ineens een podcast :sob: en hoeveel moeten er nog bijkomen van oninteressante mensen die echt precies niks boeiends te vertellen hebben

24 likes

Die YouTuber is sowieso echt een aanrader! Ik kijk vaker zijn video’s en heb er een hele andere kijk op Amerika door gekregen.

9 likes

Mascha klinkt alsof er allang een deal met Podimo is toch? Klinkt voor mij als neppe brainstorm. Maar misschien ben ik te cynisch. Wel leuk dat ze een nieuw idee (voor hen dan) gaat proberen! Ik zou er ook best naar luisteren, heb toch al podimo.

4 likes

Moest ook wel lachen om die argumentatie van een betaalmuur. Van ja we gaan geen vrijwilligerswerk doen hoor. We maken al zo lang gratis content.
Nou aangezien ze net een dik tweede huis hebben gekocht in Amerika en in het algemeen een dure levensstijl lijken te hebben denk ik ook niet dat iemand denkt dat zij voor niets werken😂

25 likes

Als ze over hun YouTube filmpjes heeft, dan klopt dat ook niet. Ze worden daar (via adsense) degelijk voor betaald.

15 likes

Nou je kijkt naar de reclames, dus je betaalt met je tijd. En indirect betaal je haar.

Daarnaast zonder kijkers, geen sponsoren die haar betalen

13 likes

“Gratis” maar we betalen wel met onze persoonsgegevens/data 🥹…

5 likes

Nou jij beweert (en Mascha en Gregor ook) dat het gratis is. Dat is het simpelweg niet. Je betaalt in dit geval in tijd en aandacht of in data dat bedrijven door kunnen verkopen aan marketinglui. Alleen als gratis betekent dat je niet direct geld betaald (en geld is ook slechts een ruilmiddel waar waarde aan gekoppeld is), heb je gelijk. Maar dat is wel erg naïef

14 likes

“When the product is free, you are the product”

67 likes

Als jij daar blij van wordt, vooral doen

9 likes