Beutyblogtopic XL #14

Dat OutKast huis is de vlog can Mascha is serieus wel echt heel tof! Ben wel heel benieuwd hoeveel dat per nacht kost

6 likes

Ontzettend lelijk, maar waarom heeft ze het steeds over sandalen?

6 likes

Rond de 1000 euro zei ze later in de vlog :money_mouth_face:

3 likes

Ik vraag mij af of ze mooi blijven. Ik vind dat teddy stof vaak op den duur ranzig eruit gaat zien. Ik weet niet of het dan goed doorverkoopt.

Maar ze passen niet, dus die gaan of terug of worden nu (puntgaaf) doorverkocht. En daarbij haar geld, haar leven.

7 likes

Hermes noemt het zelf sandals, dus denk dat ze het daarom sandalen noemt.

2 likes

Cool inderdaad dat huis!
Moest wel lachen toen Mascha in die studio ā€œWe moeten een rap nummer opnemen, maar ik weet niet hoe kijkt naar horloge mijn menstruatie begint zoā€ :laughing:

9 likes

Mascha en Gregor drinken niet de milkshake rechtstreeks uit de beker (ze hebben geen rietje gekregen) want ā€˜iedereen zit daar met z’n handjes aan’.

Maar alsof niemand aan de burger zit met hun ā€˜handjes’. Sowieso waarom zou iemand met z’n handen aan de bovenkant van een beker zitten. En alsof er niet zoiets bestaat als handen wassen of handschoenen.

25 likes

Ik vind het dan wel een contradictie dat zij echt aan alle spullen zitten in een winkel en deze dan niet kopen. Als je er zo bewust van bent doe dat dan ook niet.

37 likes

Ken je het verhaal van die poep-cupcakes niet!!! :thinking::roll_eyes:

3 likes

Oke heel raar.
Maar ik had dus ook vraagtekens geplaatst om mijn verbazing en ontsteltenis tot uitdrukking te brengen. Waarom zijn ze niet te zien in mijn bericht?

5 likes

Het is nu ook rond 200 per nacht en niet 500 wat zij hebben betaald (1000 met alle bijkomende kosten)

8 likes

Omdat wij als forum drie leestekens meer dan voldoende vinden om ontsteltenis aan te geven.

83 likes

Ik zou willen dat Outlook, Word, Facebook, Gmail etc deze feature hadden. :clap:

21 likes

Je bent wit. Niet zeiken.

11 likes

Serieus?
Jammer!
Soms heb je gewoon meerdere uitroeptekens en vraagtekens door elkaar nodig en dan ook wat 1’tjes!!1!??1!!

Edit: oh yes met de 1’tjes ertussen werkt het wel

26 likes

Ja! Misschien had het toen met Corona te maken?

9 likes

Ik geloof dat ik me meer verbaas over het feit dat ze niet wisten hoe laat ze terug vliegen

4 likes

Weet iemand waarvan de zonnebril van Mascha is in haar ā€˜house of Gucci’ reel?

5 likes

Waarom moet mascha ook steeds haar ongesteldheid melden? Laatst in een beautyglossvideo waarin ze ging opruimen kwam de opruimdrang ook door haar menstruatie volgens haar. En in een murica vlog heb ik het ook al gehoord. Ik ken haar cyclus beter dan de mijne

1 like

Wat is daar erg aan?

27 likes