Beutyblogtopic XL #14

Ik denk omdat ze zo vaak “ben je zwanger??”vragen krijgt en die voor wil zijn. Dat alleen al is een reden waarom ik niet met haar zou willen ruilen :sob:

7 likes

Ik denk dat inderdaad de reden gaat zijn. Bij wijze van die vraag proberen te ontwijken

7 likes

Zoveel is er toch niet te kiezen mbt een vlucht. Het is maar net wat er nog beschikbaar is en hoe laat er überhaupt een vlucht gaat. Snap wel dat zo laat niet echt ideaal is met een klein kindje, al zal het in businessclass vast veel comfortabeler en fijner zijn dan dat je hutjemutje economy zit met een oververmoeid kind😜

2 likes

Ik bedoel dat ze blijkbaar niet meer wisten dat ze dat geboekt hadden! Het tijdstip vind ik niet bijzonder

10 likes

Haha die oslo skin lab onzin weer, dit keer bij Serena. Iedereen in totaal ander licht

https://www.instagram.com/p/Cglt88yD8Qh/

13 likes

Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze wel een vlucht voor de tijd die ze dachten geboekt hebben, maar dat dit door de airline gewijzigd is. Alleen krijg je daar dan wel voldoende meldingen van en lijkt me dat je dat niet vergeet.

7 likes

Maar wat ik ook niet snap (als iemand met net als Vera brede voeten) dat ze die alsnog besteld heeft? Op alle foto’s en filmpjes waar ik ze ooit voorbij zag komen werden ze gedragen door vrouwen met slanke voeten en dan zitten ze gewoon ‘vast’ niet los oid. Op zich wel schattig optimisme maar dat ze die conclusie na haar onderzoek niet heeft getrokken :speak_no_evil:.

Er is ook een teddy versie met nog een extra band erboven die beetje birkenstock achtig lijkt, die lijken me echt heeerlijk.

3 likes

Zou je denken. Wij kwamen half jaar geleden ruim op tijd op Schiphol aan om naar Curaçao te vliegen. Stond er op onze tijd geen vlucht. Bleek die opeens ruim een uur eerder te zijn. Heb ook mijn spam gecheckt maar echt nergens iets te vinden over de wijziging en in mijn conformation e-mail stond echt de oude tijd. Dus t kan wel, alleen gregor zegt dat Mascha zich vergist dus dan zal dat wel zo zijn.

6 likes

Gewoon omhoog scrollen daar staat t nog haha

4 likes

Volgens mij niet hoor? Ik kan het iig gewoon lezen en ben geen lid.

9 likes

Mascha is echt de master in overdrijven hè. Rijdt een auto 2 rondjes om hun (bekende!) Airbnb “we zijn bijna beroofd”. “Hij bleef maar rondjes rijden”, zegt Gregor later “hij reed 2 rondjes om het huis” :joy:

Iemand van security pakt de knuffel van Mila af “Mila was helemaal in shock, we zijn zo klaar met deze dag”. Etlenna is duidelijk niet hun stad.

28 likes

Ik heb zelf smalle voeten en zelfs ik kom denk ik niet in die sandalen van Hermes. Ze zagen er echt heel smal uit. Wel tof van Vera dat ze er wel gewoon wat leuks van maakt en denkt: schijt, ik gooi het gewoon online.

12 likes

Als ik fan van Outkast was en geen 1000 euro per nacht kon betalen reed ik misschien wel 10 rondjes om dat huis.

16 likes

Goh wat lullig weer, je weet toch niet hoe bedreigend het voelde voor hun?

10 likes

Hahaha de vlog van vandaag was ook weer een prachtige afsluiter van de vlogs vam amerika. Aka je zag weer geen drol van heel amerika of de vlucht of de beroving. Nee nee je zag alleen weer die auto.

10 likes

Wat zegt Mascha tijdens dit shot:

• Hee guys, besef even ik loop nu over dezelfde vloer als Outkast!
  • Whoopsy, camera stond nog aan, aah wel funny Mila cam by me.
  • Okay, outfit of the day, we’re going naar the winkel.
  • Iets anders namelijk:

0 stemmers

10 likes

Hoe Mas Etlanna uitspreekt, zo spreken Amerikanen het zelf toch helemaal niet uit? Die hebben toch wel ergens een zachte T in Atlanta? Etlanta.

Het begin van de vlog waar Mas zegt dat Mila de studio cool vindt. Het kind weet niet eens wat een studio is haha.

4 likes

Toen ik in Etlenna was hoorde ik het wel zo uitgesproken worden. Net als Toronto als Toronno :sweat_smile:

5 likes

Ohjee mensen t is zover. Foefcast.

5 likes

Dan nog klinkt het in steenkolen Engels van Mas vreemd :rofl:

7 likes