Beutyblogtopic XL #14

… behalve de zon die opkomt :sun_with_face:

17 likes

Massa afsluitend in haar laatste vlog dat er nu iedere dag weekvlogs online komen want 2 Amerika vlogs op 1 dag was echt too much want sommige waren zelfs drie kwartier omg.

Welgeteld 2 vlogs uit Amerika waren ongeveer drie kwartier :joy:

8 likes

Ik geniet echt van de videos van Jessie Maya. De make up test videos en de home make over dingen zijn zo leuk. Ook haar Amerika vlog was leuk haha. Ookal zag je daar niet veel van Amerika je zag er meer dan in Maschas vlogs haha.

21 likes

Zij is echt een van m’n favoriete youtubers, heeeerlijke video’s. Die tafel laatst ook, zo leuk!

5 likes

Laf haar snorlex Tiktoks ook :joy:

9 likes

Haha nog ff over die vlog van Mascha waarin ze naar Build A Bear oid gaan. Die knuffel wordt echt met grof geweld gevuld door de medewerker daar en Mascha hoor je echt zo “oooooh waaaaauw zo schattig allemaal” roepen, echt zo’n contrast met wat je daadwerkelijk ziet :joy: Niks schattigs aan

14 likes

Whoah ik kreeg deze kringloopkwartier-video van Bonnie met Gregor uit 2018 aangeraden op youtube… en hij is gewoon nog verstaanbaar? :sweat_smile:

4 likes

Soort omgekeerde liposuctie.

2 likes

Die laatste zin ook. Je zou maar eens 8u per dag 5 dagen per week moeten gaan werken voor een werkgever. De horror!

15 likes

Als zij een maand aan dagvlogs proberen te editen in een korte tijd en 3 minuten vlogjes produceren met 1) goedemorgen 2) mila’s haarcreatie 3) een scene met we hebben ge-edit de hele dag en nu gaan we deze take-out eten en 4) slaap lekker, dan voorzie ik ook wel veel geklaag over de saaiheid :stuck_out_tongue:

Wat dat te maken heeft met niet-vloggende mensen met reguliere banen, snap ik net zo goed?

10 likes

Zij schrijft echt hoe ze praat, geen touw aan vast te knopen. Sla die podcast ook even over.

40 likes

Ik snap ook gewoon niet wat er staat. Ik krijg er zon error van.

39 likes

Het is toch de content die zijzelf maakt? Als zij dit al saai vindt wat moeten de kijkers er dan van vinden.

1 like

Huh? Maar of ze nou een weekvlog maken of de vlog opdelen in 7 dagen, ze hebben er toch nagenoeg even veel werk aan? Je moet precies dezelfde hoeveelheid content verwerken en editten, of ben ik nou gek?

2 likes

Het voordeel voor ons is dat je maar 1 (dagelijks geüploade) weekvlog hoeft te skippen en je dan die achterstand-edit-periode hebt overgeslagen :wink:

4 likes

Ze heeft het als ik het goed begrijp hier over twee Amerikavlogs per dag online, dat was toch niet aan orde? Of was dat eerst misschien haar intentie en heeft ze het tekstje niet meer aangepast? Inderdaad niet te volgen wat er staat

2 likes

Dit gaf ze toch precies als reden om van Amerika geen weekvlogs te maken, omdat het evenveel werk zou zijn als 7 dagvlogs

4 likes

Ik snap er nu echt niks meer van hahaha

3 likes

Het is ook totaal onbelangrijk, het draait er uiteindelijk om dat ze gewoon gaat uittesten hoe weekvlogs het gaan doen qua weergaven maar zoals altijd verpakt ze dat in onzinnige smoesjes. Net zoals die podcast achter een paywall. Er is toch niks mis met gewoon zeggen dat je er geld mee wil verdienen, maar gaat er weer zo’n vaag verzonnen verhaal omheen verzinnen waarom ze het zo gaat doen.

10 likes

Haha extreem leuk en lang🥴
Heb het geprobeerd, maar ben echt snel weer afgehaakt. Jammer want had echt leuke content kunnen zijn.

4 likes