Beutyblogtopic XL #14

Nee ze spreken het wel goed uit. Een T na een N is silent in Amerikaans Engels. Denk ook aan “interview” als voorbeeld, dat spreek je ook uit zonder de t. In Brits Engels is dit anders.

7 likes

Als ik de uitspraak google hoor je duidelijk een T.

3 likes

https://www.speakmethod.com/speakamericant.html

Ik weet niet of Google met een General American accent spreekt, maar dat is in ieder geval zo’n accent wat veel gebruikt wordt voor computers en het aanleren van een Amerikaans accent omdat het “correct” zou zijn, maar wat door Amerikanen zelf niet gesproken wordt. Hoe Mascha het uitspreekt is hoe de meeste mensen het uitspreken. In het Brits heb je dat ook.

De T na een N wordt bij het normaal spreken vaker wel dan niet achterwege gelaten. Kijk ook naar de voorbeelden op de pagina.

Het is in any case niet perse fout wat ze doen

6 likes

:rofl:

11 likes

Ik vind het ook zo awkward om Martin zonder t uit te spreken. marn? Mah-rn, Mahrnn

2 likes

Maar daar spreek je hem wel uit?

7 likes

Vera Camilla over die sleppers: ja ze pakken het helemaal in zoals ze het ook in de winkel inpakken :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::hot_face::hot_face:
Gewoon een doos met een strik. Dan praat jezelf toch echt aan dat het het waard is hé haha
670 euro zijn ze voor als je ze ook wil

20 likes

Ik gil

43 likes

Ik hoor het eigenlijk altijd zonder. Laatst nog in the affair

2 likes

Het zal wel correct zijn, maar ik heb een speciale allergie voor Nederlanders die iets als Atlanta uitspreken als Etlenna, San Francisco standaard ‘San fran’ noemen of New York ‘Enwaisie’ omdat ze er één keer bij de five guys op Times Square hebben gezeten

29 likes

Ik vind het juist lelijk als er echt zo plat Nederlands ‘at lan ta’ wordt gezegd :sweat_smile: Hoe zij Atlanta uitspreken is gewoon correct, dus ik zie het probleem niet echt. Maar iedereen heeft natuurlijk een andere mening.

9 likes

De grap is dat niemand in San Francisco ‘San Fran’ zegt.

6 likes

Voor 2,5€ per podcast in een gesloten community. Opgenomen vanuit het bed van de foefs voor het akoestisch geluid :joy: slapend rijk worden wordt opeens wel heel letterlijk genomen

17 likes

Ik weet dat ze in Atlanta Georgia wel met accent spreken als ‘Yes Ma’m’ als in Yes Maaa’mmm. Dus het zou zo maar kunnen dat Atlanta als Atlannaaaa klinkt.

4 likes

Precies dat! En het klinkt gewoon niet wanneer een Nederlander het op zijn Engels uitspreekt.

2 likes

Ze kunnen het overal over hebben we verstaan het toch niet.

45 likes

Vraag mij af hoeveel mensen hier voor willen betalen.

3 likes

Mukbang podcast, eetgeluiden voor bij het in slaap vallen.

Dit biedt wel extra mogelijkheden voor content in de vlogs: naast vloggen hoe ze de zaterdagvideo opneemt, kan ze nu ook vloggen hoe ze de podcast opneemt. Iets met meerdere vliegen in één klap.

9 likes

Misschien kan ze gewoon tijdens het eten de microfoon aanzetten, net zoals ze een tijdje deden tijdens lockdown. Minimale moeite en maximale content en Mila zonder gezicht toch de volle aandacht :eyes:

1 like

De video van vandaag was ook minimale moeite maximale content. Dit was een brainstormsessie tussen haar en Gregor.

5 likes