Beutyblogtopic XL #14

Echt lachwekkend. Even eerlijk: is er iemand hier die bereid is om 5 euro per maand te betalen voor wat podcasts met onsamenhangend gelul van Mascha en Gregor? Ik sla hem over😜

14 likes

Hoezo begint iedereen en z’n moeder ineens een podcast :sob: en hoeveel moeten er nog bijkomen van oninteressante mensen die echt precies niks boeiends te vertellen hebben

24 likes

Die YouTuber is sowieso echt een aanrader! Ik kijk vaker zijn video’s en heb er een hele andere kijk op Amerika door gekregen.

9 likes

Mascha klinkt alsof er allang een deal met Podimo is toch? Klinkt voor mij als neppe brainstorm. Maar misschien ben ik te cynisch. Wel leuk dat ze een nieuw idee (voor hen dan) gaat proberen! Ik zou er ook best naar luisteren, heb toch al podimo.

4 likes

Moest ook wel lachen om die argumentatie van een betaalmuur. Van ja we gaan geen vrijwilligerswerk doen hoor. We maken al zo lang gratis content.
Nou aangezien ze net een dik tweede huis hebben gekocht in Amerika en in het algemeen een dure levensstijl lijken te hebben denk ik ook niet dat iemand denkt dat zij voor niets werken😂

25 likes

Als ze over hun YouTube filmpjes heeft, dan klopt dat ook niet. Ze worden daar (via adsense) degelijk voor betaald.

15 likes

Nou je kijkt naar de reclames, dus je betaalt met je tijd. En indirect betaal je haar.

Daarnaast zonder kijkers, geen sponsoren die haar betalen

13 likes

“Gratis” maar we betalen wel met onze persoonsgegevens/data 🥹…

5 likes

Nou jij beweert (en Mascha en Gregor ook) dat het gratis is. Dat is het simpelweg niet. Je betaalt in dit geval in tijd en aandacht of in data dat bedrijven door kunnen verkopen aan marketinglui. Alleen als gratis betekent dat je niet direct geld betaald (en geld is ook slechts een ruilmiddel waar waarde aan gekoppeld is), heb je gelijk. Maar dat is wel erg naïef

14 likes

“When the product is free, you are the product”

67 likes

Als jij daar blij van wordt, vooral doen

9 likes

… behalve de zon die opkomt :sun_with_face:

17 likes

Massa afsluitend in haar laatste vlog dat er nu iedere dag weekvlogs online komen want 2 Amerika vlogs op 1 dag was echt too much want sommige waren zelfs drie kwartier omg.

Welgeteld 2 vlogs uit Amerika waren ongeveer drie kwartier :joy:

8 likes

Ik geniet echt van de videos van Jessie Maya. De make up test videos en de home make over dingen zijn zo leuk. Ook haar Amerika vlog was leuk haha. Ookal zag je daar niet veel van Amerika je zag er meer dan in Maschas vlogs haha.

21 likes

Zij is echt een van m’n favoriete youtubers, heeeerlijke video’s. Die tafel laatst ook, zo leuk!

5 likes

Laf haar snorlex Tiktoks ook :joy:

9 likes

Haha nog ff over die vlog van Mascha waarin ze naar Build A Bear oid gaan. Die knuffel wordt echt met grof geweld gevuld door de medewerker daar en Mascha hoor je echt zo “oooooh waaaaauw zo schattig allemaal” roepen, echt zo’n contrast met wat je daadwerkelijk ziet :joy: Niks schattigs aan

14 likes

Whoah ik kreeg deze kringloopkwartier-video van Bonnie met Gregor uit 2018 aangeraden op youtube… en hij is gewoon nog verstaanbaar? :sweat_smile:

4 likes

Soort omgekeerde liposuctie.

2 likes

Die laatste zin ook. Je zou maar eens 8u per dag 5 dagen per week moeten gaan werken voor een werkgever. De horror!

15 likes