Wel jammer trouwens hè dat je ze in de weekvlogs alleen maar ziet editten zoals ze eerder zeiden te gaan doen in de weken na de vakantie😜 Ondertussen laat Masha zich helemaal door de wasstraat halen in werktijd, nagels, massages etc, en gaan ze een weekend weg om Mila’s verjaardag te vieren.
It’s a hard knock life dat influencerbestaan, zelden mensen zo hard zien werken😅
ze vieren hun dochters verjaardag in het weekend, bel de politie!!
echt de reacties hier de laatste tijd…
Wat is het verschil tussen een tapijt en een vloerkleed? Ik dacht dat dat het zelfde was…
Ik dacht dat een tapijt juist een kleedje was en niet de gehele vloerbedekking
Mijn leven is een leugen.
Opzich snap @Lady90 haar reactie wel. In de laatste Amerika vlog zegt ze dat ze voor weekvlogs kiezen omdat ze hele dagen gaan editten en dat is saai en vervolgens zie je ze allerlei andere dingen doen. Dus dagvlogs hadden dan toch ook gekund, dat meer denk ik.
Nee dit is een kleedje:

Ze gaan de momenten dat ze zitten te editen niet filmen natuurlijk dus logisch dat je dan de andere dingen ziet. Mascha zegt toch zelf ook niet dat ze hard werkt? Alsof ze zich moet gaan verantwoorden dat ze niet alleen maar aan het editen is. Zo flauw.
Ja onder “werktijd” laat ze haar nagels doen, maar vervolgens zit ze tot laat in de avond te editen. Dan ga jij ook door de wasstraat tijdens haar werktijd ![]()
Hoe vaak wordt hier gerefereerd naar het aardbeien plukken? Volgens mij komt hier dat incident, van jaren terug, meerdere malen per week ter sprake
Maz was wel een van de eerste en dat was in zekere zin geluk en waardoor ze bekend raakte maar ondanks de kwaliteit van haar werk zit ze wel al 15 jaar ofzo op de trends. Blog, YouTube vloggen gaan doen, planners maken, boeken over haarzelf, mukbangs doen, events organiseren. Dus dat vind ik best knap over zo’n lange periode relevant blijven
Ik vind dat je Mascha als zaken vrouw nu echt te kakken zet en onderschat. Ook als ze “alleen maar” dingen bereikt doordat ze goed advies krijgt is ze intelligent bezig. Je eigen zwaktes kennen en advies vragen is juist een teken van een goede ondernemer.
Ja ik vind ook echt dat sommigen nu te ver gaan. Je kan echt van alles roepen en zeker de content van de afgelopen paar jaar is twijfelachtig, maar Mascha was wel oprecht een van de eerste succesvolle youtubers gericht op de beauty doelgroep. Monica Geuze roept nog steeds in elk random interview dat het door Mascha kwam dat ze begon met vloggen etc.
Ik vond mascha tot new babylon echt leuk. Daarna is het echt berg afwaards gegaan qua vlogs en goeie content enzo.
Met de term Perzisch tapijt wordt toch altijd een vloerkleed bedoeld dus
Ik vind jou echt hilarisch ![]()
nou idd, en ook al die side dingen zoals de beautygloss party, ik was daar echt zo hyped voor toen hahaha. Door die hele begintijd blijf ik echt voor altijd Mascha stan denk ik
Ik ook wel. Ik zeg ook niet dat wat zij bereikt heeft het summum is en echt geweldig is. Ik zou het nooit willen. Maar ik vind het wel erg gemakkelijk om te zeggen dat ze niks doet en al het geld van de wereld heeft. Ze is met niks begonnen en heeft nu inderdaad veel geld, maar het is niet alsof dat haar (letterlijk en figuurlijk) niks gekost heeft of alsof ze geen moeite gedaan heeft. Ik ben absoluut geen fan van haar maar je komt heel jaloers en zuur over.
Ik heb vandaag een stukje van de weekvlog gekeken, maar kon het haast niet aanzien. Het beeld was erg schokkerig. Ook bij Polar Berry binnen super slechte en onrustige beelden. Heeft Mascha geen stabilisator voor haar camera ofzo?
Een aantal vlogs geleden waren Mascha en Gregor in het huis in Murica aan het kijken naar welke meubels e.d. konden blijven en wat weg kon. Ze wilden de hele collectie knuffels houden.
Ben ik de enige die het smerig vind als je een huis huurt dat er dan allemaal knuffels in dat huis zijn? Ik verwacht niet dat die dingen na elke verhuur periode worden uitgewassen, of zou dat wel zo zijn? ![]()
Lijkt me lekker, allemaal van die ondergekwijlde knuffels.