Beutyblogtopic XL #14

Als zij een maand aan dagvlogs proberen te editen in een korte tijd en 3 minuten vlogjes produceren met 1) goedemorgen 2) mila’s haarcreatie 3) een scene met we hebben ge-edit de hele dag en nu gaan we deze take-out eten en 4) slaap lekker, dan voorzie ik ook wel veel geklaag over de saaiheid :stuck_out_tongue:

Wat dat te maken heeft met niet-vloggende mensen met reguliere banen, snap ik net zo goed?

10 likes

Zij schrijft echt hoe ze praat, geen touw aan vast te knopen. Sla die podcast ook even over.

40 likes

Ik snap ook gewoon niet wat er staat. Ik krijg er zon error van.

39 likes

Het is toch de content die zijzelf maakt? Als zij dit al saai vindt wat moeten de kijkers er dan van vinden.

1 like

Huh? Maar of ze nou een weekvlog maken of de vlog opdelen in 7 dagen, ze hebben er toch nagenoeg even veel werk aan? Je moet precies dezelfde hoeveelheid content verwerken en editten, of ben ik nou gek?

2 likes

Het voordeel voor ons is dat je maar 1 (dagelijks geüploade) weekvlog hoeft te skippen en je dan die achterstand-edit-periode hebt overgeslagen :wink:

4 likes

Ze heeft het als ik het goed begrijp hier over twee Amerikavlogs per dag online, dat was toch niet aan orde? Of was dat eerst misschien haar intentie en heeft ze het tekstje niet meer aangepast? Inderdaad niet te volgen wat er staat

2 likes

Dit gaf ze toch precies als reden om van Amerika geen weekvlogs te maken, omdat het evenveel werk zou zijn als 7 dagvlogs

4 likes

Ik snap er nu echt niks meer van hahaha

3 likes

Het is ook totaal onbelangrijk, het draait er uiteindelijk om dat ze gewoon gaat uittesten hoe weekvlogs het gaan doen qua weergaven maar zoals altijd verpakt ze dat in onzinnige smoesjes. Net zoals die podcast achter een paywall. Er is toch niks mis met gewoon zeggen dat je er geld mee wil verdienen, maar gaat er weer zo’n vaag verzonnen verhaal omheen verzinnen waarom ze het zo gaat doen.

10 likes

Haha extreem leuk en lang🥴
Heb het geprobeerd, maar ben echt snel weer afgehaakt. Jammer want had echt leuke content kunnen zijn.

4 likes

Soft white underbelly is ook heel interessant (en heftig) om te kijken op you tube.

6 likes

De Foefjes met hun grapjes waar wij niks van snappen :grimacing:

3 likes

de hysterie van Mascha in de vlog van gisteren omtrent die taxi op Schiphol :flushed: :flushed: Ik was echt met stomheid geslagen. waarom ging Gregor niet gewoon met het OV naar huis om de auto te halen?? ze wonen nota bene in Amsterdam. Ik snap dat je met 6 (!!!) koffers en een kind niet met het ov gaat maar Gregor kon toch alleen (zonder bagage en kind)? Dat ze daarna ook nog begon over een privéchauffeur nemen was echt de druppel.

35 likes

Ook het voorstel dat Greg dan met een normale uber met de koffers naar huis zou gaan en dan Mas+Mila zou gaan ophalen met eigen auto… ook daar weer niet de gedachte misschien de trein te pakken richting huis en misschien ergens oppikken. Alles beter toch dan helemaal richting Schiphol te moeten :roll_eyes:

7 likes

Je zou maar eens wat moeten oplossen zoals normale mensen he

8 likes

Nah met privéchauffeur bedoelt zij gewoon een taxichauffeur die je rechtstreekt boekt ipv via een centrale elke keer een ander krijgen. Dat vind ik niet zo decadent als je het nu weg zet

11 likes

Ik vind het vooral mooi dat ze het telepathie noemt dat mensen reageren dat ze het huis pastel dream moeten noemen en zij dat ook al in gedachten had. Het is gewoon een basic ass naam. :smiling_face_with_tear:

16 likes

Ze hebben ook een foto van de sleutel. Maar vandaag in de vlog zegt ze dat de sleuteloverdacht is geweest toen ze in NL waren. Of zijn ze weer in Amerika?

2 likes

Gewoon een foto gemaakt toen ze daar waren.

5 likes