Denk dat ze die foto al eerder hebben gemaakt.
Oja
Ik vind het wel leuk dat Mascha altijd wel werk maakt van haar dromen. Ze wilde vroeger altijd een LV tas toen ze veel jonger was en ik vond het leuk toen ze die eindelijk kocht. Toen ze in Den Haag zaten wilde ze heel graag naar Amsterdam en dat heeft ze gewoon gedaan. Ook alle plekken waar ze van droomt daar gaat ze naartoe. Ik heb het idee dat veel rijke influencers zo rijk zijn en zeker in hun huidige situatie dat ze niet willen veranderen en daardoor in een dip komen. Maar Mascha en Gregor droomden van een huis in Orlando en ze flikken het gewoon.
Ik vind het ook wel een merkwaardige beslissing dat als je zoveel geld nog staan hebt op je rekening je niet persé dat geinvesteerd hebt in een groter huis in Amsterdam.
Ik vind het wel een mooie beslissing ook dat ze niet heel riant moeten wonen.
Ik denk dat ik zelf al mijn budget in een huis zou stoppen maar ik heb natuurlijk niet de bedragen die zij heeft tot mijn beschikking dus wie weet…
Het is toch ook een investering, ze kan zonder te veel moeite haar huis verhuren aan mensen die naar Orlando willen voor pretparken
Ja het is best slim van hen.
Maar wat ik opmerkzaam vindt, maar dat is mijn mss vanuit mijn beperkt budget gedachte, dat ze voor hun huis in Amsterdam niet hun volledige spaargeld gebruikt hebben.
Wat de meeste mensen die ik ken dus wel doen, je volledige budget gebruiken voor je “gewone” woonhuis.
Maar dus wel slim van hen.
Wat ik merkwaardig vindt is dat ze hun huis gaan verhuren en het lijkt alsof ze er ook reclame voor maken. Maar het kan dan ook zo zijn dat er fans in je huis gaan wonen. En dat mensen weten waar je bent als je in de VS bent. Normaal is Mascha erg gesteld op haar privacy. Dus dat verhuren en er ook gaan verblijven snap ik niet zo
Ik denk dat er niet veel fans zijn die op het moment dat zij daar zitten ook toevallig zijn en langs gaan.
Dit is zakelijk gezien veel slimmer: het is nog altijd vrij goedkoop om geld te lenen - gezien relatief lage rente, hypotheekrenteaftrek- en nu kunnen ze rendement maken op hun investering & dat weer herinvesteren. Ze hebben voor hun doen denk ik niet een hele grote hypotheek, dus meer over om te sparen en investeren. En ze zijn volgens mij helemaal gelukkig met hun huis in Amsterdam en hoeven niet grotet te wonen. Lijkt me winwin zo.
Ze zijn nu volgens mij superblij met het huis in Amsterdam, ook vet leuke buren zei ze geloof ik. Goeie keuze geweest dus denk ik.
Ze wilde juist bewust een kleiner huis, want in Den Haag in die veel grotere villa waren ze niet gelukkig.
Ze zegt dat ze dit huis in Murica gekocht hebben want spaargeld op je spaarrekening laten staan kost tegenwoordig alleen maar geld, maar dan verdienen ze er huur aan, naast hun huidige inkomen al, en dat verdwijnt toch ook gewoon op de spaarrekening dus uiteindelijk ga je daar ook weet voor betalen.
Wat een problemen om rijk te zijn zeg.
Klopt dat zijn ze ook - good for them - maar vergeet ook niet dat ze beide ZZP’er zijn & dit mogelijk ook hun pensioen voor later is. Je hebt gewoon minder vangnet als zelfstandigen.
Ik vind het wel slim, je 2e huis is dan je spaarpot. Geen negatieve rente, beetje verhuur en als je je geld weer nodig hebt verkoop je zo je 2e huis.
Negatieve rente betaal(de) je vaak vanaf €100k. Als je dan €500k in een huis kunt steken, kan dat natuurlijk wel behoorlijk schelen. Het duurt ook wel even voordat je aan huur weer €100k verdiend hebt, ze hebben natuurlijk ook nog kosten als onderhoud/schoonmaak/gwl/verzekeringen etc.
Jawel hoor, je droom achterna gaan (bijv een tweede huis kopen) gaat ook gepaard met stress en risico’s nemen.
Wat een zure reactie Sowieso is ze met niks begonnen, en ja, vast ook geluk gehad maar het blijft knap als je kijkt wat ze allemaal bereikt heeft.
Ik denk ook dat ze zo enorm veel geld verdient met haar planners. Nog steeds zo slim dat ze daar toen op ingespeeld heeft.
Nou laten we eerlijk wezen. 20.000 of meer voor een instagram post krijgen is natuurlijk wel gewoon belachelijk overbetaald voor iets wat 5 min werk is.