Geld uitgeven is natuurlijk ook voor iedereen anders, ik zou al een maand twijfelen om 1 Creuset pot aan te kopen, laat staan 10 in 1 keer. Voor haar lijkt dit peanuts met haar inkomsten, ik moet steeds afwegingen maken of het mij wel waard is.
Ik denk dat zij eerder verwijst naar bijvoorbeeld luxe-wagens, designerkledij,…
Maar uiteindelijk doet iedereen met zijn/haar geld wat ie wil. Kudos dat zij het gewoon kan.
Precies niet wat ze zegt.
‘In mijn werk’ ook
bedoelt ze daar haar spv stage van een half jaar weer mee waar ze continue naar refereert als het gaat om ook maar enige vorm van mentale problemen
Hahah in die vlog van gisteren: acai hout.
Dit ja, het is altijd of het één of het ander bij mas, deze vrouw praat zo graag in extremen
Ik vind dit een beetje flauw. Ze typt letterlijk “ooit in werk mee te maken gehad”. Dit kan net zo goed betekenen dat ze tijdens haar werk nu een collega heeft gehad met autisme of een een contactpersoon bij een klant.
‘Ooit in werk’ = sph
het vervolg van de aardbeien plukken - vlog
Hopelijk zijn er enkel aardbeien van achteraan gebruikt.
Ja als favoriet ![]()
Zou dit persoonlijk niet met Gregor durven kijken
Gio en Jade die zich in de eerste klas van het vliegtuig minder hysterich gedragen dan Mascha en Gregor ![]()
Die vlogs van die mensen zijn wel echt fantastich tho
‘Van begin tot eind’ klinkt alsof die video 4 uur lang is, is het maar 13 minuten
Ik dacht ook dit is een video van 1.5 uur ofzo bleek het 13 minuten haha
Massie en krek gespot op een boot… Hebben ze niks over gezegd toch
De vlogs lopen een maand achter dus volgende maand gaat ze het hebben over pride. En ze is volgens mij uitgenodigd door Amazon, want ze zitten op de Prime boot.
Krijgen de mensen die uitgenodigd zijn door een commerciële partij betaald voor hun aanwezigheid (en door reclame te maken) of is dit gewoon voor de leuk? Want als ze betaald krijgen vind ik dat redelijk bijzonder
Bedoel, je doet toch niet zomaar wat gratis (grapje)
?? Hadden. Dus van te voren.