Dit is gewoon “ik ben eeeeecht niet meer gewend om dagelijks te vloggen” en over een week zeggen ze dat ze de weekvlogs zo leuk vinden en wekelijks gaan vloggen.
Mascha leek echt mega annoyed met Max.
Maar ook voor de ondernemer zelf werkt dit goed. Wij als Constructiebureau zijn afhankelijk van alles wat wij aangeleverd krijgen. Een bouwbegeleider heeft het hele overzicht.
Als de gemeente vraagt om door de constructeur gecontroleerde stukken op te sturen en een particulier heeft geen idee wat hij überhaupt door moet sturen krijg je wel eens gezeik (paar weken geleden nog,)
Yep, dit is naar mijn mening de aanleiding naar weekvlogs in plaats van dagvlogs. ze heeft het al eerder aangegeven hoe chill ze het vond om weekvlogs te maken. Persoonlijk kijk ik ook liever naar een weekvlog dan dagelijks zulke korte video’s
Hahaha ja ze krijgt een boete omdat Max te hard reed.
De vraag is alleen wat meer opbrengt. Ik ga ervan uit dat ze meer verdienen aan dagvlogs dan aan weekvlogs
En dan nog denk ik dat ze meer verdient met campagnes. Maar YouTube is wel een fijne constante inkomstenbron
Ik denk ook dat andere inkomsten zoals advertenties op insta en haar planner haar meer opleveren, maar ik denk ook dat ze zich niet zo’n zorgen zou maken om het ‘demonitizen’ van haar video’s als het haar niks zou opleveren. Daar maakt ze namelijk nog regelmatig opmerkingen over in vlogs. Plus dat ze nu meerdere reclamevideo’s voor cricut/badjassen/whatever per week kan uploaden onder de noemer “vlog”.
Ik denk dat sponsored post echt insane zijn bij haar hoor 10 of 15k of meer per post en ze heeft er best veel
Ik denk inderdaad ook dat ze met die spon posts bakken met geld verdiend.
Volgens mij werkt zij voornamelijk met jaardeals en is dat meer dan een ton per jaar per deal. Dan snap ik wel waarom ze zo lovend is over dat krikut ding
Kan niet wachten tot het jaar met de Crikut voorbij is.
Ik ben er dus sinds een paar weken achter dat Crikut niet een nieuwe forumnickname is voor Gregor
“vanavond weer lekker met crikut spelen”
“Lekker priegelen”
Ik had laatst trouwens een date met iemand met een voetfetish. En hij vond t sexy als ik mn voeten kruislings over elkaar deed. En ineens schoot die klikklak foto van Mascha door mn hoofd. Moest echt mn best doen om niet te lachen.
klik klak ik mis mijn fuff
Ik heb wel geluk met huidige aannemer dan hij is echt heel volledig en bij alles waarvan ik dacht ‘staat niet letterlijk in de offerte dus is vast meerwerk’ zeggen ze nee hoor hoort er gewoon bij. Heb maar een paar dingen meerwerk en dat is ook echt extra werk. Ik word ook bij elk wissewasje gevraagd hoe ik het wil, met keuze uit opties met voor en nadelen, of krijg een suggestie vanuit hun. Als ik er niet ben en ze willen graag verder dan krijg ik een appje met foto/videobellen. Ik zal dan misschien wel al veel te veel op de gewone prijs hebben betaald dat ze zo coulant zijn haha
Als je geen Vera budgt hebt denk ik dat je dan nog beter wél bouwbegeleiding kan hebben maar zonder hoofdaannemer kan hebben
Oeps mindfuck in de nieuwste vlog van Vloggloss… ik skip vaak een paar stukken, vaak als ze lang achter elkaar nog praten. Ze had het over dat ze zou gaan slapen maar er volgden nog 3 minuten… Zit ik opeens in New Babylon (I guess)… he?
Maar terug gespoeld en toen kwam ik er achter dat ze dit als opvulling hebben gebruikt