Beutyblogtopic XL #14

“AD” zo wegmoffelen moet ook echt verboden worden hoor

57 likes

Zo’n kleine handeling die zoveel zegt over je persoonlijkheid en manier van zaken doen…

50 likes

Zij is echt zo’n goedkope sjacheraar geworden door de jaren heen. Echt zo onaantrekkelijk en unrelatable

65 likes

Ik werd echt schijtziek van dat merk, zou het echt nooit kopen door al die 10393728 story’s van Serena erover

11 likes

Terwijl iedereen toch sowieso gelijk doorheeft dat dit reclame is😂

16 likes

Heb echt lang moeten zoeken voor ik t zag, als dit in je stories voorbijkomt zie je dit nooit een keer staan

10 likes

Gelukkig schreeuwt de hele story ‘beunhaas’

8 likes

Hahah ja het is niet zo dat ik hier nog in trap. Want alleen die tekst bekt zo gemaakt dat t niet anders kan. Maar goed ik ben ook geen 16 en semi-beïnvloedbaar

6 likes

Ik ga stuk! Vlog was weer ruk dus hier, een vlog uit 2014. Give us nothing girl.

17 likes

Elke dag tijdens de weekvlogs zei ze hoe ze dagvlovs mist want ze houdt van lang kletsen.

10 likes

wtf, heeft ze echt een oud stuk vlog hergebruikt? was het wel relevant op een of andere manier dan?

8 likes

Nee, het was letterlijk opeens een zwart beeld met tekst: De vlog was erg kort dus just for fun hier beelden van vandaag 8 jaar geleden laterssssss.

Ze kan voortaan ook gewoon haar vlogs her-uploade4n, hoeft ze helemaal niks meer te filmen :joy:

34 likes

Wow ja.
Serena Wormwood

image

50 likes

Haha wat, een stokoude vlog deels heruploaden is echt het video-equivalent van Cynthia die elk jaar over haar Turkse pizza of haar dadels met spek en geitenkaas post.

33 likes

Tsjah je moet iets om je vlog lang genoeg te krijgen zodat er advertenties bij worden vertoond :moneybag: :moneybag:

Wel weer typisch haar dit he… gewoon 0 moeite erin steken. Ze zou zoiets nog best leuk aan kunnen pakken “het leek me leuk om een oude vlog terug te kijken die vandaag zoveel jaar geleden is” en dan zichzelf filmen terwijl ze er commentaar op geeft ofzo. Maarja dat is natuurlijk wel erg hard werken voor een beetje geld :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

Wedden dat ze nu vaker vlogs gaat recyclen want “ik kreeg zo veel comments dat jullie dat zo leuk vonden!!!”

40 likes

Vandaag weer een terugblik naar de vlog van 8 jaar daarvoor. Op zich vind ik het wel leuk om terug te zien, maar grote kans dat er nu een week lang van die terugblikken in de vlogs zitten en dat hoeft dan ook weer niet. Net als met die topics van Reddit bespreken, dat waren ook meteen drie video’s in korte tijd, of elke week een mukbang vanuit Amerika, of elke dag een stukje vlog door Mila. Het zijn op zich leuke/originele ideeën, maar jammer dat het zo geclusterd wordt.

8 likes

Of oude vlogs weer gaan livestreamen, met een live chatfunctie ernaast.

Iemand heeft dat ooit gedaan met de filmpjes van Bob Ross. 100% de moeite waard vanwege de chat. “Paint some happy little trees Bob!”
“OMG nooo! Ruined!”

Zelf zou ik dan niet kunnen wachten op de livestream van het aardbeiplukfilmpje en de “NAAR ACHTEREN” comments daarop.

27 likes

Ik ben nu wel heel benieuwd naar de aardbeien gate🤣

6 likes
26 likes