Ik heb zo veel vragen
Wij ook
Is dit dat beroemde Masha camerawerk waar ik altijd over lees? Daar is toch niet naar te kijken ?
De Blair Witch is er niets bij
Kun je nagaan dat het dus na 12!!! jaar nog steeds niet verbeterd is. En nobody cares. Of in ieder geval zij niet
Ik kijk haar vlogs daarom ook echt nooit want word kotsmisselijk van al dat wiebelende beeld
Heeft ze eindelijk een topdag om een leuke vlog te maken, de canalpride, en dan vlogt ze gewoon NIET. Een vlog van 9 minuten met 30 seconden pridebeelden en de rest weer same old geneuzel en op t einde weer gejank om Mila die met haar 2 jaar al helemaal weet hoe de wereld in elkaar steekt. Onbegrijpelijk vind ik het echt…je bent toch niet voor niets een vlogger???
boeien, het is een spectrum.
“Kunnen weet niet zo’n ding met wortel en al eruit trekken en thuis planten”
🥹🥹🥹
Not just bikes?
Oké, wie heeft deze comment onder Mascha’s nieuwste vlog geschreven?
Ik snap wel dat je op een dag dat je zelf aan het genieten bent geen zin hebt om te vloggen. Ik denk dat Mascha dat vloggen helemaal zat is maar dat ze er zoveel mee verdient dat ze niet wilt stoppen.
Ik heb door Mascha vroegah kennis gemaakt met asmr maar vond haar eigenlijk niet fijn praten, ze praat gewoon hardop ipv dat ze echt fluistert en volgens mij praatte ze vroeger ook vaak met een “smakje” er tussendoor als ze haar mond opende? Dit klinkt echt heel gek hahahahaha
Maar heb door haar filmpjes wel hele fijne andere kanalen gevonden waar ik nog wel eens naar kijk/luister als ik niet kan slapen😊
Ik herleef helemaal weer de herinneringen aan de comments hier over de “naar achteren!!!
” hahaha
Inderdaad. Het is nu standaard:
GOEDEMORGEN wij zijn wakker
outfit of the day
Mila’s hairstyle of the day
ontbijt 1 sec laten zien
-wat random onverstaanbaarheid-
Wij gaan slapen de dag was amazing.
Ze gingen vandaag naar Artis en ze liet 2 seconden de straattegels zien.
Kan ze zometeen mooi zeggen “het aantal kijkers van de dagvlogs liep terug, ik ga over op weekvlogs.”
Vergeet Krekor met z’n stofzuiger niet
Eerst altijd verkondigen dat het niets uit maakt dat een legging doorschijnt. Dat je moet dragen wat je wilt. Nu ziet ze iemand met witte onderbroek en kan het ineens niet. Wat maakt het soort onderbroek uit.
“Het effect.” Jeetje Deb, het is een vrouw die sport in een onderbroek en een legging. Wat nou effect.