Beutyblogtopic XL #15

Krijg er gelijk trek van haha, klinkt goed!

6 likes

Ja!
Oh en altijd beetje water erbij maar dat staat op het wereldgerecht ook dacht ik

4 likes

Ja dit doen ze alleen maar voor een betere nutriscore, maar het kan gewoon met crème fraiche of zoals echt vroegah met zure room

10 likes

Dat denk ik niet hoor, de meeste van die merken hebben zelf een chef in dienst die precies weet hoe je de bbq het beste kunt gebruiken. Dus dan heeft het geen baat om hier twee leken voor in te zetten. Plus de jonge doelgroep gaat toch geen barbecue kopen.

2 likes

Nou ik heb dus naar aanleiding van dit forum die burritos een keer gekocht maar echt een deceptie. Veel gedoe om te maken met al die zakjes en stappen en dat sausje was helemaal niet bijzonder.

5 likes

We gaan weer ontopic mensen. Praten over eten kan hier:

8 likes

True! Maar ik zag helemaal het voorbeeld van @Mari voor me😂 en dat zorgt toch voor een bepaalde vrees dat er toch bedrijven intrappen. (Dat zal dan niet hopelijk bijv Big Green Egg zijn, maar toch)
Zeker omdat ze soms de grootste onzin uitslaan over bepaalde kookgerei…

1 like

Ik ga het toch nog over eten hebben.
Spon Verbon van het ter ziele gegane beautylab heeft ooit eens een recept neergezet met de naam Armeense kip schotel oid.
Bleek gewoon een gekopieerd recept te zijn van Spaanse paella met kip van de kookmutsjes.

6 likes

Ze zweert ook bij “le creuset”.
Ook in creuset pannen kan je smerig koken hoor.

13 likes

Jammer… hoopte nog op een exclusieve “Mascha’s prutjes” lijn van ze :frowning:

4 likes

hahaha huh hoe kwam ze dan bij armenië?

edit oh ze zegt zelf dat ze het daar geleerd heeft Food Friday | Armeense gestoofde kip met rijst ⋆ Beautylab.nl

1 like

Ik dacht oh was Serena naar Armenië, maar is een gast blogger zie ik

6 likes

Gaan we het echt over iets hebben uit 2018?:joy:

9 likes

Loool wist even niet waar ik deze moest posten, maar ivm de foefjes. Can’t unsee

https://vm.tiktok.com/ZIJnmHXWH/

12 likes

Hahahahaha ik kreeg die net ook te zien :joy:

6 likes

Ik ook hahaha

12 likes

Omg ja dit klopt echt zo erg (ook Martijn en Arie, stukkk) :joy:

3 likes

Mascha die zich in een vlog afvraagt of een schaap zwanger is en dan deze reactie krijgen :joy: “schrok er een beetje van” mijn god

113 likes

Ik heb echt een kut dag maar ik zit nu eindelijk ff te lachen thanks

17 likes

Snap na de vlog van vandaag ineens waarom de Foefjes altijd zoveel koffers meenemen. Als ze bij de xxxxxl koffer staat en dan na twee items zegt dat ie al voor een groot deel vol is en als je dan ziet hoe die twee items gevouwen/gepropt zijn snap ik dat het veel ruimte in neemt allemaal…

5 likes