Beutyblogtopic XL #15

Het hele ding is dat ik het echt briljant zou vinden als dit een soort experiment zou zijn. Maar zij nemen zichzelf zo serieus en vinden zichzelf zo hard werken en echt goed in alles dat het een beetje sneuig is.

23 likes

Ja over die lijst he: DPG Media Privacy Gate.

Vooral een lekker commercieel lijstje samengesteld door een redactie. Zit niks cijfermatigs achter als in echt de 60 bestverkochte boeken. Nee 60 gekozen uit een lijst van 1000.

10 likes

https://youtube.com/shorts/uEJXfEFu_NA?si=dpOZjLQXL5th2Gu1

Is dit serieus een recept?
Pasta koken
Doperwten erin
Een plak kaas die je nog had zwerven in de koelkast erin.
Nommie nommie

16 likes

Droge cornflakes bij gebrek aan chips.

8 likes

Hahhaha dat plakje kaas

7 likes

Hoe het erin gegooid wordt ook, hahaha. Wat erg.

21 likes

Dit gerecht is mijn nachtmerrie. Het enige wat “smaak” geeft hieraan is een plak jonge kaas. Om te janken.

5 likes

Lol waar zit ik ook naar te kijken

Ik had al geen verwachting toen ik dit aanklikte maar wtf

43 likes

Lijkt op die Utrechtse vissendeurbel

153 likes

Zelfs in mn armere studentenperiode hadden mijn skeerste gerechten meer smaak dan dat

16 likes

Misschien te simpel hoor maar is het niet ook ‘negatieve aandacht is ook aandacht’? Ze lijkt er (wederom) de bare mininum aan tijd en resources aan gespendeerd te hebben (ivm andere influencers/auteurs met hun (kook)boek), maar omdat er veel over het niveau van kookboek wordt gesproken is het wel weer ‘relevant’ onder former-volgers😅
Echte volgers kopen m toch wel ondanks de kwaliteit

4 likes

Die “italiaanse” muziek die meer een soort Dracula effect heeft, wat dan wel passend is :laughing:

12 likes

Sorry maar hoe kunnen mensen teleurgesteld zijn over het kookboek wanneer dit hun online content is 🫨

27 likes

Haha ja en die ongeïnteresseerde stem er ook bij :smiling_face_with_tear:

7 likes

Tadaa :alien:

7 likes

goede reclame voor dat kookboek

5 likes

Ik krijg helemaal de bibbers van dat plakje kaas wat gaat zweten.

3 likes

De italiaanse nonna’s huilen als ze dit zien. Dan eet ik liever nasi dan dit :confounded:

4 likes

Dit is echt om te huilen. En dat brengt dan een kookboek uit. Hiermee vergeleken zijn de recepten uit het bakboek van Wil en Tien (met kant en klare dokter Oetker bodem) haute cuisine.

Echt walgelijk met wat voor gemak Mascha alles aanpakt. Terwijl menig ander met heel veel zorg en moeite een prachtig kookboek samenstelt wat dan amper verkoopt

2 likes

In Mascha’s defence heeft ze ook nooit beweerd dat het gaat om vernieuwende, culinaire recepten ofzo maar ze heeft altijd gezegd dat het recepten zijn die ze vaak in de vlogs gemaakt hebben en nu hebben gebundeld in dit boek. En dat het vooral leuk is voor trouwe volgers die de vlogs kijken. Dus ik weet niet wat al die mensen die nu klagen over de inhoud hadden verwacht hoor. Sluit gewoon mooi aan in haar rijtje met die happy love life boeken enzo, hetzelfde niveau. Blijkbaar is daar een publiek voor

6 likes