Beutyblogtopic XL #15

Zou leuk zijn als ze reageert met een heel overzicht van alle spelfouten in t boek

19 likes

Nou idd. Wat een slappe reactie, het staat letterlijk zwart op wit (ervan uitgaande dat er idd fouten in staan), dus hoe kan je dit dan ontkennen? Zo respectloos naar de kopers en ook een beetje sneu van al je eigen werk?

9 likes

Wel grappig dat ze even de uitgeverij onder de bus gooit. Want eerlijk, eindredactie is toch ook deels het werk van de uitgeverij?

9 likes

Je hebt toch ook altijd wel een proefdruk?
Dit is ook iets wat je had kunnen zien voor je het uitgaf

30 likes

Oh ik kijk de vlog van vandaag en Mas heeft “een business idee”, namelijk “female only storage units” en dan “we maken het roze, we maken het cute, er mogen alleen vrouwen komen”, “pink, cute, adorable, mooie muurschilderingen”

Zou de vrouw met twee huizen, een storage unit en binnenkort een kantoor in Amsterdam doorhebben dat de gemiddelde vrouw in deze economie amper een huis kan huren, zeker haar doelgroep, laat staan een storage unit met custom muurschilderingen just for fun?

54 likes

Ik gieeer. Waarom ook woman only? Want wij hebben mooie kleurtjes nodig als we onze spullen opbergen?

21 likes

We hebben niet alleen roze muren nodig, maar het moet ook nog eens cute zijn. Want wij vrouwen kunnen onze meuk uitsluitend bewaren in schattige roze ruimtes. En het liefst nog eenhoorn beschilderingen op de muur.

Hoe zou dan een man only storage unit er dan uit zien? Blote vrouwenkalenders en Max Verstappen posters?

9 likes

Haar argumentatie, woord voor woord:

“Ik vind het wat, om in mn eentje naar een storage unit savonds te gaan om spullen te droppen of te halen als er dan allemaal dudes met hun zware bouwdingen
 we don’t need that”

“Of wel
 als je dat als vrouw doet dat mag, maar het is andere energy. Het is de energie, de vibe, het gevoel van
 een beveiliger female beveiliger. Gewoon. Wat vinden we ervan?”

18 likes

Hahahaha ik snap dat het daar niet fijn voelt want er worden niet voor niks misdaad series opgenomen op die plekken. Maar zware bouw dingen
 hou op hoor.

5 likes

Maar hoe vaak moet Mas ook savonds laat bij een storage unit zijn? Ze heeft letterlijk de hele dag om zelf in te delen, ze kan daar ook gewoon om half twee smiddags heen.

41 likes

En hoeveel spullen heb je als zo vaak naar een storage unit moet??

25 likes

Dus het beoogde marktsegment is:
vrouwen
die een storage unit willen
die willen dat hun storage unit fluffy is

Hmmm kweenie of dit kans van slagen heeft.

14 likes

Ik vraag me echt af wat ik hier allemaal zit te lezen, wereldvreemd geworden die vrouw

7 likes

Ik zag het boek toevallig liggen in de boekhandel. Ik heb zo snel maar een paar recepten gezien maar ik sloeg het boek open op een recept voor zongedroogde tomaten? De enige ingredienten daarvoor waren tomaten, olijf olie en zout. De volgende die in zag was een recept voor een super simpele tosti “van Foef”. De rest van de recepten zagen er ook echt extreem simpel uit, kan me niet voorstellen dat iemand hier echt op zit te wachten.

Vroeg me ook af of ze gewoon Hello Fresh recepten hadden overgenomen maar had niet meer de kans(/zin) om verder te kijken.

9 likes

Hardcore fans van Mascha. Er zullen vast nog wel wat zijn.

1 like

Misschien dat wanneer alles wat je doet en probeert door je bereik “toch wel” in goud veranderd, ondanks minimale moeite/spelfouten. Denk je op een gegeven moment dat al je ideeen prachtige businessplannen zijn
 :woman_shrugging:

1 like

Oja dan gebruiken ze hele pot incl olie in de pasta toch,

4 likes

Nee het was echt om de zongedroogde tomaten zelf te maken?

8 likes

Ja absoluut, het geeft maar aan dat er 0 fucks wordt gegeven om kwaliteit door wie dan ook. Meerdere fouten of echt een hele zin zonder spaties is meer dan een foutje dat ertussen is geglipt. Maar ja het is jouw naam die op de cover staat, incl foto. Die ze overduidelijk niet heeft gecheckt ook😅 en het zijn jouw volgers die dit kopen, en ook al niet een op zichzelf staand incident (met dat vorige boek). Kun je het ontkennen, comments verwijderen en/of naar de uitgeverij wijzen maar verandert er niets aan natuurlijk.

@Nescio wel een specifieke niche uitgedacht, dat wel :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja vooral dit, als je toch al eerder een boek uit hebt gebracht waar mega veel reacties op kwamen mbt spelfouten, dan check je een volgend boek toch wel 1000 keer en laat je het door 20 mensen checken.

8 likes