Beutyblogtopic XL #15

RAAP ME OP

30 likes

Het lukt mij ook wel aardig om een halfjaar lang geen oliebollen te eten. Maar dat komt vooral omdat er dan geen oliebollenkramen er dan zijn.

26 likes

Volg mijn cursus stoppen met roken. Na 6 maanden gestopt zul je mij tijdens interactieve lessen wel paffend achter de webcam zien want dat geeft me zo’n decadent gevoel, maar dit werkt echt! Meld je nu aan.

41 likes

Ik zie helemaal voor me hoe die sessies met sjon en sjennet gaan.

“Wat houdt jou nog meer allemaal bezig in het leven, laten we gaan brainstormen.”
“Eum, ik sta elke dag op…”
"JA! Hou dat vast!!! Kunnen we daar iets mee? Een opsta kalender? Een to do list voor in de ochtend? Dit kun je makkelijk voor 20 euro verkopen! "

24 likes

Daar heb je wel een punt hoor. Maar ik vraag me af hoeverre cynthia echt een probleem heeft met alcohol, of gewoon een verdienmodel ziet.
Daar wil ik ook niet over oordelen. Maar ik vind het ook niet netjes om haar in het hokje te duwen van alcoholverslaafd, en verwijten maken dat ze het dus nog niet onder controle zou blijken te hebben als ze nu alweer zo uitkijkt naar een drankje.

6 likes

Het gaat om de uitbuiting van iets waar andere mensen heel veel last van hebben. En zij lijkt dit gewoon te misbruiken als haar zoveelste bevlieging om financieel beter te worden. Mensen met een alcoholprobleem aan je binden door te doen alsof je hetzelfde probleem hebt en dan vervolgens weer te gaan drinken. Dat is toch echt verwerpelijk of niet??

130 likes

Je moet dan wel van die hele lange dunne Vogue sigaretten gaan roken uit zo’n houder voor ~de glamour en dan neerkijken op iedereen die gewone sigaretten rookt want dáár ben jij niet meer aan verslaafd.

23 likes

Stuurt ze deze mail nu door aan haar betalende klanten die de workshop gaan volgen?

Hoe tactloos is dat!
Zodra jullie beginnen met alcoholvrij leven, ga ik weer lekker beginnen!

17 likes

Oh mijn hemel is er dan niemand in haar omgeving die tegen haar zegt dat dit echt walgelijk is? Nee?

Cynthia, we weten allemaal dat je meeleest: dit is echt misschien wel het meest walgelijke dat je ooit hebt gedaan. Lekker verslavingsproblematiek uitbuiten! Links lullen en rechts zakken vullen. Ik hoop dat je decadente champagne kurk heeft. :fu:t2:

62 likes

Zelfs als ze echt gelooft dat dit hele ‘proces’ een goed idee is, dan is het toch ook al raar om een boek te schrijven als het ‘proces’ niet klaar is (of hoe het ‘hierna’ gaat, zoals zij zegt).
Alsof je halverwege een marathon al gaat evalueren hoe de marathon gegaan ofzo.

17 likes

Nou dit, er moet toch wel iemand zijn die zegt dat dit allemaal complete bullshit is?

4 likes

Balans? Dat komt toch uberhaubt niet in haar woordenboek voor

Alles is meteen 7 dagen in de week, een boek, een cursus en een site

5 likes

Ik wou dat ik zoveel geld had om dat allemaal te doen.

6 likes

“Plannetje maken voor podcasts en Q&A.”

Naast de webinars, nieuwsbrieven, blogs, Instaposts en boeken komen er ook nog podcasts?! :crazy_face:

11 likes

Dit idd, ik wilde dit ook zeggen alleen kon ik het niet goed verwoorden. Maar dit verbaast mij ook altijd; je pakt dus je gedrag niet aan, alleen vervang je de alcohol door alcoholvrij. Lijkt mij dat als je dan weer alcohol gaat drinken en lastiger is om juist te minderen omdat de gewoonte er gewoon nog is.

8 likes

Wel een mooie agenda, welke is dit? Die van haar zelf?

7 likes

Ja dat denk ik wel

6 likes

Zou echt top zijn als bij haar boekpresentatie ook een nieuwsitem komt waar een woordvoerder van Jellinek op kan reageren ‘‘Haha.’’

8 likes

N=1, maar bij mij klopt dit deels. Ik ben mezelf dit gaan aanleren omdat mijn moeder het deed en ik haar handschrift zo mooi vind. Nu doe ik het vanzelf, maar mijn handschrift is nog steeds niet zo mooi als het hare :joy:

7 likes

En ze influenced er nog anderen mee ook :sob: Hoop dat dit sarcastisch is.

9 likes