Beutyblogtopic XL #15

N=1, maar bij mij klopt dit deels. Ik ben mezelf dit gaan aanleren omdat mijn moeder het deed en ik haar handschrift zo mooi vind. Nu doe ik het vanzelf, maar mijn handschrift is nog steeds niet zo mooi als het hare :joy:

7 likes

En ze influenced er nog anderen mee ook :sob: Hoop dat dit sarcastisch is.

9 likes

Omg ik hoop echt dat ze Debbie de maat neemt, anders is het echt van een ongeëvenaarde domheid dit.

8 likes

Oh mijn god het messiascomplex van die influencers kent ook geen grenzen he? Zou ze nog iets kunnen doen zonder dat het een verdienmodel word?

6 likes

Ik blijf echt maar lachen om cynthia.
“Jongens ik ben gestopt met drinken 6 maanden al! Gaaf he! Jij kan het ook hoor moet je eerst even wat geld aan mij geven. Maar vet goed he dat ik al zoooo lang niet meer drink.”

“Ohja trouwens ik drink weer. Haha.”

33 likes

Was de titel van haar boek al bekend? Anders zet ik mijn geld in op :star2: Alcoholvrijer :star2:

24 likes

Ik koop wel vaak van die groenteshots en net in de appie ging ik die nutriscore vergelijken met de gembershots :joy: Die groenteshots hebben allemaal een B dus ik ben echt mega verantwoord bezig :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ze sorteerde al voor op een rentree van cristal champagne

5 likes

Nee nee, alleen :dizzy:decadente :dizzy: wijn is mooi

12 likes

De zon schijnt, ik heb een nieuwe plant gekocht en als kers op de taart eindelijk het laatste geheim van Lip onthuld. Wat een dag.

16 likes

Maar dat in een hokje duwen doet ze ze zelf toch?

3 likes

Klopt dit doe ik ook soms want die a met een boogje is gewoon veel interessanter dus dan lijk ik ook zo!! Maar heb er niet altijd zin in.

7 likes

Rond en soepel bb

2 likes

Ben ik de enige die …
Het wéér iets drinken best een interessant experiment vindt voor haar boek?

Haar boek waar ik geen cent aan ga uitgeven overigens.

4 likes

Niet zomaar iets, nee nee, op zijn minst een Grand Cru Champagne of een fles Chateau Musar (lekker bij een groot stuk picanha). Dat klinkt een stuk beter als: dit weekend met Willem weer aan de halve liters Hertog Jan (lekker met hamburgers).

8 likes

Bedankt! Nu moet ik telkens al Cynthia’s schrijfsels minutieus bestuderen. :smile:
Eigenlijk is zelfs haar handschrift ‘kijk mij!!’ en irritant.

Ik dacht daarnet heel random aan C’s woonplaatsgenoot Aranka en keek net voor het eerst sinds lange tijd weer op haar blog. Dacht even dat ik de verkeerde URL had ingevoerd toen ik op dit artikel stuitte, maar het is echt. Wat is eigenlijk haar doelgroep tegenwoordig?:sweat_smile:

26 likes

Misschien als je 10 jaar droog hebt gestaan ja, maar na een halfjaartje met veel zuchten en steunen zal het allemaal niet zo spannend worden

6 likes

Haha en vrijer is een synoniem voor geliefde dus als ze dat doet heeft ze echt taalkundig een bord voor haar hoofd

8 likes

Klinkt als een one night stand na een avondje stappen tbh

23 likes

Hahaha die Cynthia. Hoe interessant kan je jezelf maken. Die zelfingenomen blik van de laatste tijd maakt het helemaal af.

12 likes