Beutyblogtopic XL #15

Nou dit, er moet toch wel iemand zijn die zegt dat dit allemaal complete bullshit is?

4 likes

Balans? Dat komt toch uberhaubt niet in haar woordenboek voor

Alles is meteen 7 dagen in de week, een boek, een cursus en een site

5 likes

Ik wou dat ik zoveel geld had om dat allemaal te doen.

6 likes

“Plannetje maken voor podcasts en Q&A.”

Naast de webinars, nieuwsbrieven, blogs, Instaposts en boeken komen er ook nog podcasts?! :crazy_face:

11 likes

Dit idd, ik wilde dit ook zeggen alleen kon ik het niet goed verwoorden. Maar dit verbaast mij ook altijd; je pakt dus je gedrag niet aan, alleen vervang je de alcohol door alcoholvrij. Lijkt mij dat als je dan weer alcohol gaat drinken en lastiger is om juist te minderen omdat de gewoonte er gewoon nog is.

8 likes

Wel een mooie agenda, welke is dit? Die van haar zelf?

7 likes

Ja dat denk ik wel

6 likes

Zou echt top zijn als bij haar boekpresentatie ook een nieuwsitem komt waar een woordvoerder van Jellinek op kan reageren ‘‘Haha.’’

8 likes

N=1, maar bij mij klopt dit deels. Ik ben mezelf dit gaan aanleren omdat mijn moeder het deed en ik haar handschrift zo mooi vind. Nu doe ik het vanzelf, maar mijn handschrift is nog steeds niet zo mooi als het hare :joy:

7 likes

En ze influenced er nog anderen mee ook :sob: Hoop dat dit sarcastisch is.

9 likes

Omg ik hoop echt dat ze Debbie de maat neemt, anders is het echt van een ongeëvenaarde domheid dit.

8 likes

Oh mijn god het messiascomplex van die influencers kent ook geen grenzen he? Zou ze nog iets kunnen doen zonder dat het een verdienmodel word?

6 likes

Ik blijf echt maar lachen om cynthia.
“Jongens ik ben gestopt met drinken 6 maanden al! Gaaf he! Jij kan het ook hoor moet je eerst even wat geld aan mij geven. Maar vet goed he dat ik al zoooo lang niet meer drink.”

“Ohja trouwens ik drink weer. Haha.”

33 likes

Was de titel van haar boek al bekend? Anders zet ik mijn geld in op :star2: Alcoholvrijer :star2:

24 likes

Ik koop wel vaak van die groenteshots en net in de appie ging ik die nutriscore vergelijken met de gembershots :joy: Die groenteshots hebben allemaal een B dus ik ben echt mega verantwoord bezig :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ze sorteerde al voor op een rentree van cristal champagne

5 likes

Nee nee, alleen :dizzy:decadente :dizzy: wijn is mooi

12 likes

De zon schijnt, ik heb een nieuwe plant gekocht en als kers op de taart eindelijk het laatste geheim van Lip onthuld. Wat een dag.

16 likes

Maar dat in een hokje duwen doet ze ze zelf toch?

3 likes

Klopt dit doe ik ook soms want die a met een boogje is gewoon veel interessanter dus dan lijk ik ook zo!! Maar heb er niet altijd zin in.

7 likes