Cynthia is gewoon een standaarddrinker, paar potjes bier per dag en wat borreltjes. Als je dat al veel vindt, ben je zelf niet goed.
Wel slim, zo spreek je een heel breed publiek aan
#moneymindset
Haar stukjes lezen ook zo enorm coacherig alsof ik op mannengeheim punt nl ben terechtgekomen
Maar bij je collega’s is er geen reden zoals een foetus of baby die je vergiftigt?
Wow jij verdient echt een staande ovatie!
Ik heb ook een keer 14 jaar ofzo niet gedronken. Ik ga er denk ik een emotioneel theaterstuk over schrijven. Ik wil graag @Soy.peor en @kali in de hoofdrol
Het is ook nog niet eens 6 maanden, volgende maand pas
Als ik maar geen smac hoef te eten vind ik alles best.
-weg-
Ze heeft geen kinderwens toch.
Ze was ook fan van wijn toch?
Maar geen idee!
Ik ben nooit zo fan van het speculeren of iemand wel of niet zwanger is
Nah niet grappig.
Ik kwam toevallig een tiktok filmpje tegen wat ging over hoe mensen met een vakantiehuis die plek verpesten doordat ze niet bijdragen aan de economie daar en woonruimte inpikken van mensen die er werken en willen wonen. Hierdoor worden huizen steeds duurder en kunnen de mensen die daar werken het niet meer betalen om daar te wonen terwijl er dus huizen zijn die het grootste gedeelte van het jaar leeg staan of die gebruikt worden als airbnb.
In de comments hadden heel veel mensen het over Florida en Orlando. Blijkbaar staat Orlando op de 2e plek van heel Amerika in “worst affordable housing” en is daar een hele crisis aan de gang. Dus ze zullen blij zijn met de foefjes daar.
Heb je al een eigen nieuwsbrief? Daar begint het allemaal mee
Of een alcoholvrije wijnproeverij, een eigen alcohol vrij drankje of een alcoholvrij webinar.
Voor een theatervoorstelling is het waarschijnlijk net te laat, want daarmee is Evi Hanssen al mee aan het rondtoeren in Nederland.
Jammer, die theatervoorstelling kunnen we dus afstrepen. Blijf ik toch bij de alcoholvrije wijnproeverij, een eigen alcohol vrij drankje of een alcohol vrij webinar.
Vergeet de alcohol vrije planner en notitieboekje niet!