Beutyblogtopic XL #15

Geld is geld denk.

5 likes

Ik zit altijd af te tellen bij mensen die hoog van de toren roepen dat ze iets nooooit doen.
Ik bedoel kijk naar onze @luzarl die is gedeveganistiseerd door smac!
Ik denk dat cynthia over een half jaar gewoon weer ergens aan de hugo zit.

29 likes

We kunnen bijna een bingokaart ervan maken

3 likes

Hahahahah

3 likes

Ze heeft letterlijk een site over wijn, een instagram over wijn, een notitieboekje over wijn, een diploma over wijn, plus ze gaf proeverijen. Dus dat ze haar hele identiteit ergens aan ophangt heeft haar nog nooit tegengehouden om ineens het tegenovergestelde te doen. Zie ook bodypositivity en anti-diëten > webinar over x kilo afgevallen en dat is geweldig.

25 likes

Ik zeg het ook toch niet tegen een alcoholist? Kom op zeg, je weet best dat ik het over Cynthia heb die doet alsof ze het wiel heeft uitgevonden.

8 likes

Het is wel echt ironisch dat je als auteur een wijnboek én een alcoholvrij boek verkoopt :smiling_face_with_tear:

65 likes

Ze is van alle markten thuis

8 likes

In rook opgegaan

3 likes

Warm water heeft uitgevonden

6 likes

Wtf. Je hebt geen alcohol probleem maar vindt 6 maanden serieus NIET normaal lang??? Nee is goed

11 likes

Haha, ze heeft dit helemaal zelf geschreven. Maar het zou zo een parodie kunnen zijn inderdaad.

6 likes

Ik weet nu ook weer waarom ik haar niet meer volg. Ik kan de cringe nauwelijks aan.

3 likes

Ze schrijft juist dat ze een alcoholprobleem heeft. Maar ze is geen alcoholist.

7 likes

:thinking:

Ik snap het niet. Wat is het verschil tussen die twee?

13 likes

Ik heb echt geen flauw idee

7 likes

Cynthia is gewoon een standaarddrinker, paar potjes bier per dag en wat borreltjes. Als je dat al veel vindt, ben je zelf niet goed.

38 likes

Wel slim, zo spreek je een heel breed publiek aan :yum:

2 likes

#moneymindset

3 likes

Haar stukjes lezen ook zo enorm coacherig alsof ik op mannengeheim punt nl ben terechtgekomen

23 likes