Beutyblogtopic XL #15

Oh ja goed punt! Dan kun je inplannen wanneer je geen alcohol drinkt en in het notitieboekje kun je alle wijze levenslessen opschrijven die je leert in het webinar a 99 euro + 10 euro voor de opname. En dat is geen geld want dat houd je over als je alcoholvrij gaat leven.

4 likes

Bij deze! :laughing:

35 likes

Restaurantrecensent zie ik echt nog wel eens gebeuren :grimacing:

10 likes

Je vergeet croissant

16 likes

Croissantrecensent*

11 likes

Ik voel een 2e bingokaart aankomen :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Een boulangerie kenner. Misschien gaat ze zelf een keer wel croissants maken. Kan ze daar wel een cursus van maken

8 likes

Ja een webinar over hoe je Danerolles croissants kan maken in een handomdraai :neutral_face:

6 likes

Die meid weet ook alles over overleven in barre omstandigheden. Tiramisu op Terschelling was bittere ellende.

18 likes

Nou ja ze heeft wel vaker gezegd dat ze alcohol gebruikt(e!) om te ontspannen enzo, dus in die zin was ze er wel afhankelijk van en dat kan je zeker wel zien als een probleem. Maar misschien mis ik de helft van het verhaal
Edit: o wacht volgens mij begrijp ik het verkeerd haha laat maar

Ik heb Cynthia net ontvolgd. Ik vind het gewoon zó kwalijk dat ze getallen (gewichten, vetpercentage etc) gebruikt als lokaas voor haar stomme verhaaltje en daarmee geld vangt. Ik heb best lang een soort sympathie gehad voor haar, maar hiermee slaat ze voor mij de plank echt mis. De hele manier waarop ze reclame maakt daarvoor maakt me een beetje nijdig: ik vertel het maar één keer dus zorg dat je erbij bent!!! Ugh nope

Zo nou weet iedereen dat ook weer

13 likes

Dit slaat natuurlijk nergens op, ik denk echter dat Cynthia dit bewust zo opschrijft. Vrijwel iedereen die ik ken met een alcoholprobleem zal zich niet onder de categorie “alcoholist” scharen, maar noemen zich dan bourgondiër of dat soort onzin. Of ze zeggen dat ze alleen in het weekend drinken maar dat weekend begint dan wel op donderdag en eindigt op dinsdag.

Vaak denken mensen bij een alcoholist aan iemand die trillend wakker wordt en met een fles woda over straat loopt, maar als je je oprecht trots voelt omdat je een periode niet drinkt zegt dat toch behoorlijk veel over je relatie met alcohol.

31 likes

Soms vraag ik me echt af of jij niks beters te doen hebt

38 likes

Dus van bijna-want-gezakt-voor-het-3e-examen-wijnprof tot erelid van de blauwe knoop. Ik denk dat de volgende move is van croissantjes-artiest naar glutenvrij coach.

14 likes

Ik vind het toch echt wel knap van haar! Ik denk ook dat haar alcoholgebruik behoorlijk uit de hand is gelopen.

4 likes

You made my day :joy::joy::joy:

7 likes

Dat is ook misschien wel het irritante aan haar, ze ownt nooit iets, maar probeert dan te doen alsof ze dat wel doet.

4 likes

Die had ze toch later alsnog gehaald?

Samenvatting

Meende ik vanochtend te zien toen iemand hier de wijnsite noemde

3 likes

Ja same, heb ook zo het idee dat al deze moves van de laatste tijd door sjon en sjanet habbekrats komen, zo doorzichtig

12 likes

Hahahahahha hun achternaam is ook echt superzeeuws, maar heb niet echt kunnen achterhalen waar ze vandaan komen (heb een keer snel gekeken)

7 likes

Ja sowieso en ook dat klopt

5 likes