Hahahaha dat is wel echt een belediging hoor iemand een boomer noemen die dat echt niet is😂 wat is de gemiddelde leeftijd hier op het forum dan? Kan ik nooit heel ver vanaf zitten.Denk zelfs dat de Lotte waar we het over hebben ouder is dan dat ikzelf ben😅
Boomer is meer dan alleen een generatie, het is vooral een levenshouding
Lotte heeft een stel goeie billen, als ze ze wil showen, lekker doen.
Ook iets wat alleen boomers niet weten
Gisteren op de verjaardag van mijn zusje noemde zij onze moeder boomer, gelijk alle aanwezige 60+ers op de kast en in koor “wij zijn geen babyboomers hoor, dat zijn de mensen die vlak na de oorlog zijn geboren”. Alsof 1. wij niet weten wat babyboomer betekent, en 2. boomer een leeftijd aanduidt. Boomer is a way of life.
Is lotte ouder dan jij? Dus jij bent een jong iemand die schrikt van een bloot stukje huid op het internet. Waar gaat het heen met de nieuwe generatie.
Dit is lullig voor boomers. Je kan er veel over zeggen maar niet dat ze moeilijk doen over naakte lichaamsdelen.
Als ze 60+ zijn maar jonger dan 80 zijn ze ook qua leeftijd gewoon baby boomers toch.
Volgens de Nederlandse definitie zijn babyboomers geboren tussen 1945 en 1955, dus een groot deel van de Nederlandse zestigers is generatie X ipv boomer.
Die definities verschillen wel per land, in Amerika is iedereen geboren tussen 1945 en 1964 een boomer, dus daar zijn inderdaad alle zestigers boomers.
Ik ben iets jonger dan Lotte en het is meer dat ik het een beetje aandacht trekken vind o.i.d. Kan er niet helemaal de vinger achter krijgen, maar vind het een beetje onnodig ofzo. Maar als zij zich er goed bij voelt: lekker doen.
Sowieso doen, of je nou wel of geen goeie billen hebt!
The 1950’s called, they want their tegrabbelgooiende opinion back
Oh grappig, ik wist wel dat er een beetje speling was per land maar niet dat die generatie in Nederland zoveel korter was.
Zodanig zelfs dat we een hele generatie tussen X en Y in hebben zitten waar ik nog nooit van gehoord had, en dat baby boomers hier ook wel de protestgeneratie genoemd wordt.
Ik ga deze Nederlandse indeling zelf niet aanhouden denk ik want ben terminaal online in de Engelstalige hoek, maar wel een goede correctie!
Mascha prijst nu de stanley beker aan. Dus ik dacht nou handig maar serieus 50 euro?! Voor een beker?!?!
Ik heb ook nog niet kunnen ontdekken wat er zo bijzonder aan is dat je er 50 euro voor zou willen betalen
Een beker die lekt, voor €50,-
Maar die planner vind ik deze keer wel geslaagd! Ziet er leuk uit
Huh, ik had het hier bijna gepost toen ik alle Amerika vlogs aan het kijken was maar er is een video waarin ze het over de marketing van de Stanley cups heeft. Dan zit ze te vertellen over hoe knap ze het vind dat Stanley als merk deze populariteit voor elkaar heeft gekregen en dat zij en Gregor allebei al een Stanley cup hebben maar dat ze allebei lekken omdat het niet echt goeie bekers zijn (dit laatste meen ik me te herinneren, heb natuurlijk geen idee welke video dit was).
Wou dus toen zeggen dat ik het zo raar vond dat ze zo dead set was op het vinden van die bekers terwijl ze weet dat het alleen maar marketing en niet kwaliteit is…
Het is Mascha
Meine gute die nieuwe Mascha planner, spontaan hoofdpijn.