Welke van de twee?
Vind dit wel leuker dan dat eeuwige beige van iedereen
Die pastel is nog ok, maar die blauw met oranje
Ik ben een marketingdroom en echt gevoelig voor goeie branding, maar zelfs ik loop niet warm voor die cups
Ja je drinken blijft de hele dag warm of koud. OkĂ© maar de thermosfles die mân moeder in 1998 meenam naar het strand ook
En verder vind ik ze maar onhandig groot en lomp
Is de marketing ook gericht alleen op mensen met een auto? Zag hem ook bij Claire voorbijkomen en was toch benieuwd wat er nou zo speciaal aan is, er kan 1.2 liter in en de âcupâ is zelf ook nog eens 635 gram. Dat is best zwaar om mee te slepen in je tas, op de fiets en in het ov. Weet dat ie niet de hele tijd helemaal vol zit maar toch.
Heb net mijn stalen Dopper gewogen 140 gram maar gaat ook maar halve liter in
Onze Deb is ook naar Barbie geweest, maar herkent zich niet in de âeisenâ aan een vrouw #notsurprisedđ
Die meid zit in the boys club.
de male gaze heeft echt niemand zo hard weten te pakken als deb he
ik begin te denken dat zij een anti feministische ai is gecreëerd door mannen
edit: als ze meeleest vindt ze dit sowieso een compliment
Impopulaire mening misschien, maar ik vind al die bekers met rietjes maar vies. Ziet er onsmakelijk uit en dat schoonmaken lijkt me ook een gedoe
Ik heb ook in mijn reels elke keer van die wanna be hippe mensen die met zoân stanley beker (moet wel wit of beige zijn!!!)rondlopen en dan laten zien dat ze hem in hun auto zetten naast hun niet te zuipen Starbucks bestelling.
De enige Stanley beker/fles die er echt toe doet is deze:
Ik moet me echt inhouden om er een te bestellen. Maar heb hem toch uit mijn winkelmandje gehaald want het is gewoon mega zwaar en onpraktisch omdat je hem niet in een tas kan doen. Ik zou hem vooral thuis gebruiken en heb soort gelijke bekers waar 750ml ofzo inpast. Dan maar een keer extra bijvullen.
Xx van iemand die ± 20 thermosbekers heeft en nu nog 3 onderweg zijn.
Damn, heb jij als een van de weinigen onder ons altijd koud water tijdens een zombie apocalyps.
Jazeker, ik doe niet aan lauw water.
En genoeg water voor een (koude) douche!
Ik had hem vanochtend ook in mijn mandje maar toen deed paypal het niet en toen dacht ik dat dat een teken van god was naar mij.
Is die Stanley van de beker eigenlijk dezelfde als die van het mes?
Ja
Mascha:
âIk merk dat ik een soort van helemaal tot rust kom van coderen ⊠had ik ICT moeten doen?â
Zie je Mascha al in het gemiddelde IT-bedrijf werken.