Beutyblogtopic XL #15

Niet veel anders dan een bikini foto maar okay :thumbsup:

13 likes

Haar blote naad!!!

Hahahahaha wat maakt jou dat uit

11 likes

Jezus dit forum wordt met de dag meer boomer.

20 likes

Die met één druppel weet ik niet, maar ik heb er met twee druppels voor mijn lichtere dagen en met drie druppels voor ‘s nachts en de zwaardere dagen (onderbroeken, geen strings) en die werken perfect. Ik draag ze zonder tampon o.i.d. erbij.

6 likes

Dit moet misschien in het ondergoed topic; Ik heb exact die die Lotte heeft, (maar dan in het zwart) en indd gebruik hem alleen op de laatste dag of soms als ik een drukke dag heb(ipv inlegkruisje) of met sporten (zwakke bekkenbodem).
Maargoed dat boeit niet, wilde eigenlijk zeggen dat hij wel mega fijn is maar als nadeel heeft dat dat kruis zoals bij het meeste ondergoed ook zo laag zit. Dat zie je bij lotte ook. Dan komt het aan de voorkant gewoon tussen je lippen uit gelopen zeg maar :laughing:
Bij alle andere modellen van Snuggs is dat niet

Anders zou ik alleen nog maar die string/brazilian varianten dragen ipv gewone strings, want hij is mega comfortabel en wat fijner dan helemaal fatsoenlijk kruis zoals in de meeste ondergoed. Dat dat toch zo moeilijk is

8 likes

Ja het moet bij mij ook minstens tot mn navel komen maar veel van deze broekjes zijn zo miniscuul

6 likes

Nouja vind ik wel. Ik vind het wel wat anders of je jezelf in je blote kont verkoopt voor een paar rotcenten of dat je een vakantiekiekje deelt.

En daarbij vind ik de foto ook niet eens mooi. Als het nou een foto zou zijn die gemaakt is door een professionele fotograaf zou ik het ook weer anders vinden. Lotte heeft deze foto waarschijnlijk gewoon thuis met de zelfontspanner gemaakt.

Beetje onsamenhangend maar ik bedoel eigenlijk dat ik vind dat ze zichzelf een beetje te grabbel gooit op deze manier. Onnodig.

5 likes

Heb je ook wel eens Lotties geprobeerd?

1 like

Die heb ik ook dus om mijn review compleet te maken haha: die hebben indd dat kruis helemaal tot aan de bovenkant, vind de pasvorm en stof wel wat minder comfortabel (minder stretch en ietsje gevoeliger voor geurtjes + de stof bleekt eerder) maar hij doet wel beter zijn werk door de constructie als het ware :stuck_out_tongue:

4 likes

Het begint iedere keer met een klacht dat er teveel reclame voor menstruatieondergoed is, om daarna de hele dag over menstruatieondergoed te praten en hoe geweldig het is. De marketing werkt dus perfect en zo komen we nooit van die eindeloze instaposts af :sob:

42 likes

Maar ff een andere vraag hù
 welk scheermesje gebruiken jullie???

11 likes

Bosch City Mower

126 likes

Hahahahahahahahahah love it

4 likes

Heb je daar toevallig een kortingscode van? :joy:

6 likes

En is ie er ook in andere kleuren? Wil hem graag matchen met mijn bikini en ook mijn Stanley cup :rofl:

7 likes

IMG_8769

32 likes

Maar bovenal met mijn zwembad!

5 likes

Ik was een beetje teleurgesteld met wat ik zag, want ik had echt een blote naad verwacht. Valt allemaal best mee. Goeie billen.

13 likes

“In je blote kont”, “Jezelf te grabbel gooien”
“Onnodig”.

Je hebt werkelijk alle cliches in één post weten te verwerken. Ik bedoel het lijkt me logisch dat iedereen hier welkom is van alle leeftijden, maar jij laat je wel flink kennen zeg pfoe.

36 likes

Huh dus een vakantiekiekje is wel oke? Maar geld aan je semi blote reet verdienen is niet oke? Terwijl dezelfde kont dan online staat?

8 likes