Beutyblogtopic XL #15

Ik snap echt niet hoe, maar Mascha weet nog steeds mijn zusje te beïnvloeden, want ik kwam daar net binnen en ze had blijkbaar net Stanley cups besteld :joy::joy::joy:

Ik vroeg ook waarom en toen kreeg ik terug: is gewoon een trend :joy:

17 likes

Cups als in meer dan 1??

5 likes

Ik snap gewoon echt niet waarom je zo’n ding van 50 euro zou bestellen

19 likes

Ik heb een fake stanley maar ik ben net zo enthousiast over die fles als jullie over die scheermesjes.
Maar ik heb ook altijd dorst dusja.

3 likes

Mijn zusje heeft m dus gekocht door haar😔

7 likes

Ik houd echt van Stanley (gereedschapskoffer) maar ik vind die bekers echt lekijk en onhandig, waarom zou je 50 euro voor een lekkende beker betalen? Kun je net zo goed een emmer kopen, lekt ook, meer inhoud én ook in fancy kleuren en patronen voor minder geld.

Ben ook wel benieuwd in welke Mascha codeert en wat ze dan precies maakt.

14 likes

Ik dacht ff Stanley scheermesjes. :hocho::razor:
Klinkt 1000 x logischer dan zo’n cup :laughing:

7 likes

Stanley x Estrid collab klinkt wel catchy

12 likes

Je kunt ze pas net (paar maandjes) in nederland kopen. Worden steeds in kleine batches hier uitgebracht, dus zijn ook continu uitverkocht.

Edit: die grote hippe van tiktok dan

7 likes

Ik dacht dat zo’n Stanley beker for Utah moms met vijf kinderen in hun SUV was :’)

35 likes

Ja 1 voor haar en 1 voor haar vriend. Ze wilde niet zeggen hoeveel ze kosten, maar ik heb net gekeken en wtf??? :rofl::rofl:

Ohjah en jullie kunnen wel raden dat mijn zusje natuurlijk ook estrid scheermesjes heeft en wild deo gebruikt :stuck_out_tongue:

11 likes

Oke ik sprak net mijn zusje + vriend en die laatse vind het echt onzin dat hij vanaf nu af aan uit dat ding moet drinken en mijn zusje probeerde het goed te praten met dat het echt collector’s items zijn :joy::joy: en waarschuwde haar vriend dat hij hem niet in de auto mag laten want dan gaat er zeker in gebroken worden :joy::joy::+1:

13 likes

Misschien wil je zusje nog wat accessoires toevoegen? Bijvoorbeeld een water bottle carrier strap. Dan hoeft ze hem niet de hele tijd in haar hand te houden. Of wat dacht je van een water bottle pouch? Die bind je aan die cup vast en daar doe je dan je telefoon in. De mogelijkheden zijn eindeloos als je googelt op “Stanley cup accessoires”.

11 likes

Of een afdekdop van je rietje, in de vorm van een Stanley cup!

Want begrijp ik het goed dat het rietje niet naar binnen ‘klapt’ zoals bij elke zichzelf respecterende rietjesbeker? Dat lekt toch gigantisch?

(De enorme versie zal niemand in z’n tas krijgen maar er zijn ook kleinere formaten)

27 likes

Wat is überhaupt het appeal van deze dingen, wat is er anders aan dan alle andere plastic drinkflessen?
En waarom is de onderkant smaller?

6 likes

Ik denk dat die cups vooral zijn gemaakt om in de auto te zetten in van die houders. Vandaar dat ze lekken, want ze zijn gemaakt om rechtop te blijven.

6 likes

Ik heb geen stanley maar wel een hydroflask en ik vind het persoonlijk niet te vergelijken met een plastic waterfles. Als het 30+ graden is dan heb je warm water in een plastic fles. In mijn waterfles blijft het ’s ochtends tot ‘s avonds super koud :ok_hand:t2:

En die stanley is inderdaad dun van onder omdat die andere waterflessen niet in je auto passen. Maar dat maakt hem echt lelijk vind ik.

10 likes

Oh lol ik wist niet dat dit geen plastic was, het zag er zo uit maar ja dat zijn plaatjes haha. Nee een 20-jaar oude metalen bidon heb ik ook en dat is top voor koud water idd :heart_eyes:
Maar die is minder lelijk vind ik hahah.

3 likes

De Air-up is alleen populair onder basisschoolscholieren (true story) en podcastmakers :stuck_out_tongue:

19 likes

Damn en ik dacht dat ik voorgoed van rekenles af was :sweat_smile:

3 likes