Beutyblogtopic XL #15

Of een afdekdop van je rietje, in de vorm van een Stanley cup!

Want begrijp ik het goed dat het rietje niet naar binnen ‘klapt’ zoals bij elke zichzelf respecterende rietjesbeker? Dat lekt toch gigantisch?

(De enorme versie zal niemand in z’n tas krijgen maar er zijn ook kleinere formaten)

27 likes

Wat is überhaupt het appeal van deze dingen, wat is er anders aan dan alle andere plastic drinkflessen?
En waarom is de onderkant smaller?

6 likes

Ik denk dat die cups vooral zijn gemaakt om in de auto te zetten in van die houders. Vandaar dat ze lekken, want ze zijn gemaakt om rechtop te blijven.

6 likes

Ik heb geen stanley maar wel een hydroflask en ik vind het persoonlijk niet te vergelijken met een plastic waterfles. Als het 30+ graden is dan heb je warm water in een plastic fles. In mijn waterfles blijft het ’s ochtends tot ‘s avonds super koud :ok_hand:t2:

En die stanley is inderdaad dun van onder omdat die andere waterflessen niet in je auto passen. Maar dat maakt hem echt lelijk vind ik.

10 likes

Oh lol ik wist niet dat dit geen plastic was, het zag er zo uit maar ja dat zijn plaatjes haha. Nee een 20-jaar oude metalen bidon heb ik ook en dat is top voor koud water idd :heart_eyes:
Maar die is minder lelijk vind ik hahah.

3 likes

De Air-up is alleen populair onder basisschoolscholieren (true story) en podcastmakers :stuck_out_tongue:

19 likes

Damn en ik dacht dat ik voorgoed van rekenles af was :sweat_smile:

3 likes

Er is alweer een nieuwe waterfles populair, ik zie nu steeds Owala voorbij komen.

Echt bizar dat je ook met waterflessen nu trends hebt :smiling_face_with_tear:

8 likes

Maar dat is toch al heel lang zo? Toen waterflesjes bij mij een beetje inkwamen op de middelbare school wilden een hoop alleen met een Evian flesje gezien worden, ipv Spa Blauw. En toen het wat duurzamer werd in de studietijd kwam de Dopper.

22 likes

Dit heb ik echt nog nooit gehoord :joy:

37 likes

Bij mij op de middelbare was je pas hip als je chaudfontaine had. Als 88 het bouwjaar is van @Anna88 zit er ook een flink leeftijdsverschil tussen ons. Ben nu wel benieuwd in welke regio jullie op de middelbare zaten, misschien was het een regio ding?

Ik zat zelf in regio Zwolle op de middelbare.

4 likes

Okee NEE we hoeven geen 40 posts met wanneer en in welke regio iedereen op school zat en welk waterflesje er wel/niet hip was PLEASE

110 likes

Uitstekend iets om in het poll topic uit te zoeken.

11 likes

Ik ben ervan overtuigd dat het zo duur is omdat ze al die influencers betalen. Nu zelfs stuktv. Die zijn echt niet goedkoop.

3 likes

Ik was stiekem toch een beetje geinfluenced door al die podcasts met de Air-up. Maar gisteren geprobeerd bij een vriendin, haar kind had er 1 - net zoals inderdaad zijn hele klas - en ik ben echt genezen. Het effect is wel grappig, maar ik vind de ‘smaak’ echt heel underwhelming. Echt gewoon water met een vleugje ‘iets’. Dus water als je er een schijfje citroen even in laat liggen. Echt níet alsof je een glas cola drinkt (dat had ik door al die enthousiaste reclame in mijn hoofd haha).

21 likes

Ik stel me bij de smaak iets soortgelijks als Spa Touch voor, dat drink ik best wel veel. Heeft ook een licht fruitig smaakje. Is het daarmee te vergelijken?

5 likes

Dat drink ik eigenlijk nooit, maar zou het me kunnen voorstellen ja, een klein vleugje van smaak. Maar ik vond ook dat als je je mond van die fles afhaalt en je slikt het water dan door, dan is de geur dus weg en proef je gewoon water :smile:

8 likes

Air up is alleen geur zodra je een slok neemt omdat je neus dan boven die ‘pod’ hangt. In Spa Touch zit het aroma door het water zelf verwerkt.

2 likes

Zo’n pod gaat ook maar voor 5 liter mee, da’s een duur grapje. En dan ook nog milieutechnisch met bezorgen en de plastic houders… echt gekkenwerk.

9 likes

Drink dan gewoon ranja als je geen water lust. Of word volwassen met je kinder tong.

56 likes