Mensen die geen water lusten … (ze bestaan en die mensen zijn dan geen kinderen). Moet dan altijd mn best doen om niet keihard met mn ogen te rollen😂
Haha dankjewel, nu ga ik hem echt niet kopen!
Ik zie de meerwaarde van zo’n airup of andere speciale “watersmaken” voor “waterrecepten” ook echt niet. Drink ranja? Ook dat heb je suikervrij.
Ja vrijwel alles dat geen water is (frisdrank met of zonder suiker, koffie, ranja), heeft een lagere ph-waarde en is daardoor zuur. Dit kan je glazuur verzwakken, zeker als je gedurende de dag veel drinkmomenten hebt.
Maar idd, wees volwassen en drink water zonder jezelf voor de gek te houden met een geurtje. Dit valt voor mij in dezelfde categorie als volwassen mannen die witbrood met hagelslag eten (super judgemental daar ben ik mij van bewust).
Haha boeie
Ja dit vind ik een rare take, is gewoon lekker. Wat boeit het nou hoe oud je bent en wat je geslacht is
Wel eens met het hele water verhaal. Ik snap echt niet wat er aan de hand is als iemand beweert “echt” geen water te lusten. Je hebt toch ook de hele dag speeksel in je smoel.
Is dat echt zo met Spa Rood? Mijn vriend drinkt echt 1,5 liter per dag ofzo. Of is het pH verschil verwaarloosbaar, want het is natuurlijk geen cola ofzo
Spa Rood heeft PH waarde van 3.8 en drinkwater tussen de 7 en 8.3.
Hoe zit het met Spa Touch dan? Ik drink vrij veel normaal water maar vind SP af en toe wel verfrissend.
En met sourcy vitamin water???
Lijkt mij dat je dit best even kan googlen
Hihihi af en toe plas ik eens in zo een flesje om mijn voetjes mee te verwarmen, miet ik natuurlijk opletten dat ik er de volgende ochtend niet uit drink! Wat een sloeber ben ik toch
Als je gewoon genoeg “normaal” water drinkt per dag kan je gewoon zonder zorgen ook de boel eens vervangen met dat soort koolzuurhoudende dranken hoor. Ik bedoel we hebben t over water he…
Als je nou dagelijks een liter cola wegwerkt (wat je ook gewoon zelf moet weten overigens) snap ik dat het misschien niet heel slim is maar om nou moeilijk te gaan doen over water met of zonder prik en/of 1% smaak…
Ben je gehackt
Tuurlijk kan ik dit Googlen maar is toch gewoon een reactie op haar post?
Ach, zolang de PH waarde maar goed is, is er niets aan de hand!
Dat weet ik niet, ik ken alleen de ph-waardes uit mijn hoofd van wat ik zelf drink (uitsluitend water, zwarte koffie of wodka).
Waarom?
Water voor hydratatie, koffie voor energie en wodka om dronken te worden
Maar waarom weet je de pH van die dranken?