Beutyblogtopic XL #15

Er is alweer een nieuwe waterfles populair, ik zie nu steeds Owala voorbij komen.

Echt bizar dat je ook met waterflessen nu trends hebt :smiling_face_with_tear:

8 likes

Maar dat is toch al heel lang zo? Toen waterflesjes bij mij een beetje inkwamen op de middelbare school wilden een hoop alleen met een Evian flesje gezien worden, ipv Spa Blauw. En toen het wat duurzamer werd in de studietijd kwam de Dopper.

22 likes

Dit heb ik echt nog nooit gehoord :joy:

37 likes

Bij mij op de middelbare was je pas hip als je chaudfontaine had. Als 88 het bouwjaar is van @Anna88 zit er ook een flink leeftijdsverschil tussen ons. Ben nu wel benieuwd in welke regio jullie op de middelbare zaten, misschien was het een regio ding?

Ik zat zelf in regio Zwolle op de middelbare.

4 likes

Okee NEE we hoeven geen 40 posts met wanneer en in welke regio iedereen op school zat en welk waterflesje er wel/niet hip was PLEASE

110 likes

Uitstekend iets om in het poll topic uit te zoeken.

11 likes

Ik ben ervan overtuigd dat het zo duur is omdat ze al die influencers betalen. Nu zelfs stuktv. Die zijn echt niet goedkoop.

3 likes

Ik was stiekem toch een beetje geinfluenced door al die podcasts met de Air-up. Maar gisteren geprobeerd bij een vriendin, haar kind had er 1 - net zoals inderdaad zijn hele klas - en ik ben echt genezen. Het effect is wel grappig, maar ik vind de ā€˜smaak’ echt heel underwhelming. Echt gewoon water met een vleugje ā€˜iets’. Dus water als je er een schijfje citroen even in laat liggen. Echt nĆ­et alsof je een glas cola drinkt (dat had ik door al die enthousiaste reclame in mijn hoofd haha).

21 likes

Ik stel me bij de smaak iets soortgelijks als Spa Touch voor, dat drink ik best wel veel. Heeft ook een licht fruitig smaakje. Is het daarmee te vergelijken?

5 likes

Dat drink ik eigenlijk nooit, maar zou het me kunnen voorstellen ja, een klein vleugje van smaak. Maar ik vond ook dat als je je mond van die fles afhaalt en je slikt het water dan door, dan is de geur dus weg en proef je gewoon water :smile:

8 likes

Air up is alleen geur zodra je een slok neemt omdat je neus dan boven die ā€˜pod’ hangt. In Spa Touch zit het aroma door het water zelf verwerkt.

2 likes

Zo’n pod gaat ook maar voor 5 liter mee, da’s een duur grapje. En dan ook nog milieutechnisch met bezorgen en de plastic houders… echt gekkenwerk.

9 likes

Drink dan gewoon ranja als je geen water lust. Of word volwassen met je kinder tong.

56 likes

Mensen die geen water lusten … (ze bestaan en die mensen zijn dan geen kinderen). Moet dan altijd mn best doen om niet keihard met mn ogen te rollenšŸ˜‚

30 likes

Haha dankjewel, nu ga ik hem echt niet kopen!

5 likes

Ik zie de meerwaarde van zo’n airup of andere speciale ā€œwatersmakenā€ voor ā€œwaterreceptenā€ ook echt niet. Drink ranja? Ook dat heb je suikervrij.

4 likes

Ja vrijwel alles dat geen water is (frisdrank met of zonder suiker, koffie, ranja), heeft een lagere ph-waarde en is daardoor zuur. Dit kan je glazuur verzwakken, zeker als je gedurende de dag veel drinkmomenten hebt.

Maar idd, wees volwassen en drink water zonder jezelf voor de gek te houden met een geurtje. Dit valt voor mij in dezelfde categorie als volwassen mannen die witbrood met hagelslag eten (super judgemental daar ben ik mij van bewust).

20 likes

Haha boeie

23 likes

Ja dit vind ik een rare take, is gewoon lekker. Wat boeit het nou hoe oud je bent en wat je geslacht is :joy:

Wel eens met het hele water verhaal. Ik snap echt niet wat er aan de hand is als iemand beweert ā€œechtā€ geen water te lusten. Je hebt toch ook de hele dag speeksel in je smoel.

11 likes

Is dat echt zo met Spa Rood? Mijn vriend drinkt echt 1,5 liter per dag ofzo. Of is het pH verschil verwaarloosbaar, want het is natuurlijk geen cola ofzo :slight_smile:

2 likes