Beutyblogtopic XL #15

Spa Rood heeft PH waarde van 3.8 en drinkwater tussen de 7 en 8.3.

10 likes

Hoe zit het met Spa Touch dan? Ik drink vrij veel normaal water maar vind SP af en toe wel verfrissend.

5 likes

En met sourcy vitamin water???

3 likes

Lijkt mij dat je dit best even kan googlen

10 likes

Hihihi af en toe plas ik eens in zo een flesje om mijn voetjes mee te verwarmen, miet ik natuurlijk opletten dat ik er de volgende ochtend niet uit drink! Wat een sloeber ben ik toch :face_with_hand_over_mouth:

14 likes

Als je gewoon genoeg ā€œnormaalā€ water drinkt per dag kan je gewoon zonder zorgen ook de boel eens vervangen met dat soort koolzuurhoudende dranken hoor. Ik bedoel we hebben t over water he…
Als je nou dagelijks een liter cola wegwerkt (wat je ook gewoon zelf moet weten overigens) snap ik dat het misschien niet heel slim is maar om nou moeilijk te gaan doen over water met of zonder prik en/of 1% smaak…

5 likes

Ben je gehackt

72 likes

Tuurlijk kan ik dit Googlen maar is toch gewoon een reactie op haar post?

5 likes

Ach, zolang de PH waarde maar goed is, is er niets aan de hand!

18 likes

Dat weet ik niet, ik ken alleen de ph-waardes uit mijn hoofd van wat ik zelf drink (uitsluitend water, zwarte koffie of wodka).

7 likes

Waarom?

8 likes

Water voor hydratatie, koffie voor energie en wodka om dronken te worden

26 likes

Maar waarom weet je de pH van die dranken?

13 likes

En @Evert

Mijn vriend heeft vanmiddag mijn telefoon gebruikt dus ik denk al dat ik weet van waar het komt :sweat_smile: beutyblogtopic stond toen nog open

55 likes

Mascha die niet weet waar ze de tijd vandaan moet halen om B&B vol liefde (terug) te kijken… :roll_eyes:

7 likes

Wow wat een humor

58 likes

Echt hoor, is dit nou dezelfde gast als die de kat sloeg?

13 likes

Oh ja dat. Ik hoop het niet.

12 likes

wuttt

10 likes

Ik volg er helemaal niets meer van, ben ik de enige?

4 likes