https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-een-relatie-heet-5/29595/5211?u=zemraluani
Ik heb via via vernomen dat Debbie aan het kijken is voor een nieuwe Engelse Bulldog pup. Jammer dat ze toch weer voor dat ras gaat.
Sommige mensen leren het ook nooit he. Er zitten zat honden in het asiel die een plekje zoeken.
Omdat ik dat ooit heb opgezocht (wellicht begrijp ik je vraag niet helemaal?).
Maar is de pH van een drankje voor jou iets dat relevant is? Of heb je het gewoon voor de leuk opgezocht?
Ja, omdat ik gevoelige tanden heb en het niet erger wil maken met frisdrank. Het is één van de redenen dat ik vrijwel nooit cola etc drink.
Wat een klaphark blijft dat toch
Beetje laag om dit weer op te rakelen. Snap ook niet goed waarom dit nodig was. Dit was een moeilijke periode voor mij en vind het stom dat het onnodig opgerakeld wordt. Het gaat over iemand anders trouwens.
Ik vind het ook heel bijzonder dat zelfs Damn Honey erin getrapt is om elke aflevering reclame te maken voor dit product.
Pfffffff, is dit echt nodig?
Ik zou er toch geen zin in hebben dat m’n vriend even m’n telefoon pakt en meteen allemaal onbekenden een mening over hem hebben
Ah vroeg me al af waarom mijn reactie daarop ineens weer likes kreeg
Nou sorry hoor maar als jouw vriend begint te posten op dit forum mogen mensen daar net zo goed een mening over hebben als over elke andere post?
Groep 2 belde of iedereen weer even terug naar de klas wil komen
Over de post wel ja, maar om nou meteen te zeggen: je bent er niet op vooruit gegaan
Dan denk ik: Wie ben jij om op basis van 1 post zo te oordelen over iemands relatie en keuzes lol
De vakantie is nog niet voorbij!
Wat een flauw gedrag hier zeg.
Je hebt ooit eens een opmerking gemaakt naar mij die suggereerde dat ik mijn puppy naar het asiel zou brengen en dat dat zielig was etc. Vind dat nu in het licht van dit verhaal echt heel hypocriet.
Ik zou wel willen maar mijn knieen redden het niet meer om in zon klein stoeltje te zitten. Denk ook niet dat het stoeltje dat aan kan.
Jij mag gewoon meteen naar poppen- of bouwhoek!
Ja dit is exact het soort opmerkingen waar het laatst in het wjekw topic over ging