Al die YouTubers met hun mooie thumbnails en clickbait titels vs. Maschaš. Eindelijk spreekt ze zich uit over de aloude vraag: hoe eet jjj je kiwi? Met of zonder schil?
Had ze niet vroeger ook een keer spon voor die gele kiwiās? werkt dan wel trouwens ald ik het nu nog weet
Bedenk dan erbij dat ze het smakkend in haar mond propt nomnommmhapsmakkkhmmmmmm.
Het was gewoon al een verborgen aankondiging voor de Fruitz datingapp spam in de vlog van vandaag!
Ik vind die marketingstrategie van Fruitz zo interessant. Ze werken vrijwel alleen maar samen met influencers die dus al een relatie hebben. En in het geval van Mascha en Gregor slaat het misschien nog ergens op omdat zij er dan zelf blijkbaar ook op zitten.
Maar er zijn ook superveel influencers die nooit op een datingapp hebben gezeten, al jaren in een relatie zitten en dan nu Fruitz promoten met āWil jij dit ook? Download dan nu Fruitzā.
Ik ken sowieso al niemand die ooit een date heeft gehad via Fruitz, maar ik vind die influencers die ze gebruiken ook echt niet in hun voordeel werken. Vind het eerder irritant.
Het is logisch als Fruitz toegespitst is op poly relaties of iets a la second love. Maar als het een gewone datingapp is, snap ik inderdaad niet dat je influencers benaderd die een relatie hebben.
Nee het is in principe gewoon een algemene app. En hun USP is dan dat je een fruitsoort kiest om aan te geven waar jij naar op zoek bent.
Kers ā om je wederhelft te vinden (een serieuze relatie).
Druif ā Om samen een drankje te doen, wie weet meer (maar geen onenightstands).
Watermeloen ā fruits with benefits (friends with benefits).
Perzik ā om vanavond de lakens mee te delen (alleen onenightstands).
Dus opzich kun je er wel terecht met een open relatie / polygame relatie. Maar ze hebben dus ook influencers als Sara Verwoerd en Isa Luna die al jaren een relatie hebben (die ze niet op een datingapp hebben leren kennen) die dan op TikTok zeggen dat je echt eens Fruitz moet proberen als je ook zoān leuke relatie wil.
Het zal wel aan mij liggen, maar dit klinkt ongelofelijk kinderachtig. Gebruik gewoon je woorden.
Er zal wel een voordeel aan zitten om je een framboos te noemen. Maar wat kan ik even niet bedenken
Haha nee ik begrijp het ook niet zo goed. En zo uniek is het ook niet want Bumble heeft al jaren dat je in je profiel zet of je serieus, weet het niet of iets dat niet bindend is zoekt. En Tinder heeft het ook al best wel een tijd. Dus het is gewoon een compleet overbodige app, waar ook nog eens nauwelijks mensen op zitten.
Edit; mijn Fruitz irritatie zit heel diep geloof ik
Mascha die een video maakt met tips over productiviteit⦠Dat is toch de beste grap van dit weekend, dacht even dat het is 1 april was
Misschien spuit 11, maar hebben zij een open relatie?
Precies mijn gedachte toen ik de titel zag
Weet ik eigenlijk niet. Ze zegt in die vlog dat ze samen een profiel hebben dus ik denk dat ze dan gewoon af en toe iets met een derde persoon erbij doen. Maar geen idee of ze ook los van elkaar met anderen iets doen.
Ze heeft een paar videos gemaakt die juicy zouden zijn (maar ze zei uiteindelijk precies niks), maar waarin ze wel verteld dat ze soms FFM trios hebben.
Debbie heeft weer een nieuwe hond. Helaas weer een Engelse Bulldog pup.
Ik vind het wel een gemiste kans dat mas en greg niet op burning man zijn nu. Die vlogs had ik 100% gekeken
Maar die van haar hebben gelukkig nooit last van de kwaaltjes van het ras!
Vind het wel knap dat ze er al zo snel een heeft. Meeste rashonden kun je niet zomaar kopen tenzij er toevallig ergens een nestje is waar toevallig geen wachtlijst voor is. Mag hopen dat ze hem niet via een broodfokker gekocht heeft, daar kun je er namelijk wel altijd zo een meenemen. Al bedenk ik me nu dus opeens dat je die honden helemaal niet meer mag fokken dus deze hond komt sowieso niet van een āerkendeā fokker? Yikes
De honden die ze eerst had waren rescues dacht ik, is deze dat niet ook?
Een rescue raspup van 9 weken? Ja nee dat geloof ik niet. Volgens mij is dit ook nog een redelijk ābijzondereā kleur
Arm beest, ziet er zo zielig uit