Beutyblogtopic XL #15

Nja op mijn werk verdien ik ook met halfbakken werk mn geld haha. Ik ga me niet uitsloven als het niet hoeft.

54 likes

That’s the spirit

4 likes

Mascha in een Clay and Glow spon gedeelte in haar vlog: * smeert zich in met vette creme die nog geen kans krijgt om in te trekken*; ’ check mijn glow in vergelijking met voordat ik mijn make up er net afhaalde!’.

Zo zie ik er ook uit met een pot Nivea hoor.

18 likes

en ook gewoonweg geen goede skincare voor iemand met acne (ik spreek helaas uit ervaring). Zit vol met olie en stoffen die allergische reacties kunnen geven. Nu ja, in de vorige vlog heeft ze een bus Head&Shoulders gekocht om op haar gezicht te smeren, dan is Clay & Glow nog niet zo een slechte optie

12 likes

Ik was ook in shock toen ik dat zag. Waaarom zou je head&shoulders op je gezicht smeren. Kan me echt niet voorstellen dat dat goed voor je is.

10 likes

Goede reclame ook voor Clay &Glow. Als je dit koopt moet je wel Head & Shoulders op je gezicht smeren.

6 likes

Wat. Ik heb ooit brandende uitslag gehad op m’n wangen omdat er schuim van head en shoulders op was gekomen bij het douchen. Echt in strepen :grinning: en het hielp ook al niet tegen roos :angry:

6 likes

Nu in mijn hoofd: heeaaaad, shoulders, clay and glow, clay and glow

43 likes

Hahaha:

Overigens vond ik dat agressieve wassen en smeren op dat gezicht met die open mond echt een soort onsmakelijk om te zien en te horen?? Ben onverwacht getriggerd maar goed maar altijd beter dan doen alsof je de producten gebruikt zoals Millie

Genoot trouwens wel van het moment dat ze niet meer bijhoudt hoeveel flesjes ze opmaakt terwijl je de spetters uit de pomp rond ziet spatten, dan gaat het inderdaad snel.

6 likes

Wat is er met Millie?

1 like

Ik heb ooit head and shoulders gebruikt toen in last had van fungal acne. Beetje head and shoulders erop, meteen afspoelen en ik was er in een paar dagen vanaf. Blijkbaar worden fungal acne en roos beide door gist veroorzaakt.

Verder kan ik het niet aanraden hoor. De bultjes gingen weg, maar mn huid was mega droog.

5 likes

Als je het filmpje bekijkt dan doet ze net alsof ze de skin care gebruikt maar ze heeft helemaal niks in haar handen gedaan.

8 likes

Ja erg onprettig om naar te kijken en luisteren, ze doet het ook zo lomp dat de spetters inderdaad in het rond vliegen haha. Waarom zo ruw! En weer alsof ze de trein moet halen. Ik vind het nou niet echt reclame voor die producten als ik dat zie maar goed het is wel op zijn Mascha’s haha. Ik dacht trouwens dat ze altijd zo’n fan was van paula’s choice?

9 likes

Ze gaat toch juist het liefst met de tram? :laughing:

4 likes

Maar het verandert wel je haar in een bos hooi

1 like

Mas staat weer in de stories van juicechannel. En nou gaat dat over helemaal niks juice wise. (Een volger had onder Mas vlog een week geleden gecomment dat ze zich moest bezig houden met haar man en zijn problemen ipv geld verdienen met die lijst met namen. Die volger bedoelde duidelijk gewoon zijn hernia maar juicechannel denkt kennelijk een relationele ruzie oid. Waar helemaal geen aanleiding voor is)

Maar nu hebben ze dus weer een stukje uit de vlog van Mas in hun stories en het begint met Mas die een paar seconden uitgebreid gaapt, dan mompelt als Olof en geen enkele zin afmaakt. Als je zo’n fragment ziet uit het niks valt het echt op hoe slecht haar vlogs eigenlijk zijn :pinched_fingers:t3::full_moon_with_face: Als je haar niet volgt denk je wss ook wat de hel is dit en waarom kijken hier zoveel mensen naar.

34 likes

Dit ook echt. Wat zĂ©gt ze nou eigenlijk? En dan dat geslis nog tussendoor. Echt blij dat ik haar al langggg geleden ontvolgd heb. En dan hebben we het nog niet over haar super schokkerige beelden waar ik echt na 1 minuut al “wagenziek” van word :sweat_smile: Bizar eigenlijk dat ze nog steeds zoveel kijkers heeft

15 likes

Mas heeft geluk dat ze een van de eerste is. Nu zijn er zoveel influencers en youtubers die wel goede content leveren. Maar ja zolang er nog genoeg money binnenkomt, gaat ze heus geen moeite doen.

13 likes

Het valt mij op hoe vaak zij uitgebreid gaapt in een vlog. Lijkt mijn man wel, die dat gebruikt om theatraal duidelijk te maken dat “hij een heel zwaar leven heeft” (doet ie vooral als z’n moeder belt).

7 likes

Ja, ik heb ook wel eens gelezen dat mensen het gebruiken bij seborrheic dermatitis op hun gezicht.

6 likes