Beutyblogtopic XL #15

Hmm ja zo klinkt het idd wel echt niet ok.

6 likes

Misschien nog restjes gelli die los kwamen omdat het reageert met ingrediƫnten uit de bruisbal?

9 likes

Klinkt alsof ze weer een of ander ā€˜systeem’ heeft bedacht om haar dag te vullen (met dan als vlogtitel ā€˜knijpfruit op voorraad hebben’ :smile:)

6 likes

Er staat ook een discussie over in de comments bij de vlog voor wie geĆÆnteresseerd is :smile: Ze nam 15 zakjes mee, omdat Mila er twee per dag eet. En ze was zich er niet van bewust dat dit asociaal zou zijn.

Ah oke dit klinkt wel een tikkeltje aso ja. Maar aan toch denk ik aan de andere kant, het is gewoon een super commerciƫle winkel waar ze is en ze betaalt gewoon. Zij adverteren zelfs met hamsteren :joy::joy:.

8 likes

Ik denk dat ik nu ook een of andere aso ben want ik zie het probleem niet zo. Ik neem ook weleens veel van een en hetzelfde product uit het schap omdat het een goede aanbieding is. Vaak voor eigen gebruik maar ik heb ik ook wel eens een heel schap leeggehaald omdat ik dat nodig had voor een traktatie. Zolang er geen max. zit vanuit de winkel vraag ik me af hoeveel je van een product mag meenemen om geen aso te zijn.

21 likes

Mila eet 2 van die dingen per dag? Ik vind het eerder aso voor het mileu.
Het is volgens mij letterlijk banaan met kokosmelk.

Edit: en een mini beetje citroensap

12 likes

Misschien leuk idee voor in hun kookboek 🫣 spondealtje met een merk dat herbruikbare zakjes verkoopt

7 likes

Zal even mooi worden als ik me in de supermarkt af moet gaan vragen of het voor een ander wellicht vervelend is als ik de laatste stuks meeneem of het hele schap leeghaal.

24 likes

Ja je zal eens aan je medemens denken. Nooit aan beginnen hoor!

12 likes

Klinkt wel lekker

4 likes

en kassa voor 1.95 per zakje van 120 gram.
Zit nu door de organische babyvoeding afdeling te scrollen, heb niet eens kind :joy:
Zie ook gelukkig wat goedkopere dingen maar pff wat een prijzen voor 82% banaan en 18% kokosmelk

1 like

Dit is het bewijs dat iedereen te beĆÆnvloeden is. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ik snap niet wat er mis is met gewoon een appel of banaan. Maar dat is een discussie waar niemand op zit te wachten denk ik .

18 likes

Vroeger…

6 likes

Mascha pakt de auto naar balletles van Mila in Amsterdam, want er is een smog-alarm. Ik zoek mijn emotie hier nog bij.

Je zal het er in ieder geval niet door verminderen Mas.

46 likes

Ik dacht dat die auto elektrisch is maar misschien heb ik het fout, nu ik nog een keer naar de auto kijk kan ik me het weer niet voorstellen

Edit: oke hij is hybride

6 likes

Luchtvervuiling komt veel van fijnstof en als ergens vandaan komt dan is het wel van grote zware auto’s. Auto’s waar een batterij in zit zijn al extra zwaar en zeker die omgebouwde tractor waar Mas en Greg in rijden.

19 likes

Zeker waar inderdaad!

Vind het oprecht nog steeds knap dat ze dat ding ergens geparkeerd krijgen

6 likes

Kijk voor het eerst in maanden weer eens een vlog, maar den groot deel van de tijd filmt ze alleen maar benen en voeten??

6 likes