Misschien levert dat vieuws op van mensen met een fetish
Maar ze zei en liet zien dat het echt zo echt was en dat je beter niet naar buiten kon. Dat was ook het advies.
Mensen uit Amsterdam…. Was het echt zo erg?
Of was het gewoon mistig
Lol ik weet niet eens over welk moment dit gaat zo weinig heb ik er van gemerkt. Er was vorige week zaterdag wel mist? Gaat het daar over?
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik heb niks meegekregen van een smog alarm
Nope.
Vorige week met de hitte was er waarschuwing van een slechte luchtkwaliteit. Iets wat mensen, die er last van hebben al dagen daarvoor merkten. Als er zoiets is, in de volksmond ook wel smogalarm genoemd, moeten mensen die hier last van hebben, hiermee rekening houden. Zo zouden mensen met astma beter niet sporten in de buitenlucht enzo.
Ik snap alleen niet waarom je met de auto gaat en dat als argument gebruikt? Ipv de fiets? Als in, dan beweeg je sportief buiten? Heeft Masha astma? Fietst Mila al zelf en heeft zij astma of iets dergelijks?
Ja die snap ik wel, daar heb ik zelf ook wel last van als er smog is.
Maar Mascha zegt letterlijk. De smog is real inderdaad, ik zie nog wel gewoon mensen buiten lopen maar dat werd wel afgeraden.
Daarom vroeg ik mij echt af of er een alert was in Amsterdam
Ze zei: er zijn zelfs mensen te voet!
Alsof er een radioactieve gifdamp boven nederland hing terwijl de rest van nederland zn schouders ophaalde en naar buiten ging.
Ik liep gewoon door het park die dag en niks doorgehad
Nou ik heb daar echt 0,0 van meegekregen, haha.
Volgens mij zegt ze niet letterlijk dat ze de auto nemen omdat er een smogalarm is. Waarom ze dan met de auto naar dansles gaan? Geen idee. Ze fietsen later in de vlog ook naar een evenement in A’dam.
‘Er is extreme smog buiten nu we kregen een waarschuwing, dus wij gaan even met de auto zo en niet fietsen er wordt geadviseerd met een masker naar buiten te gaan zo heftig is het’
Best letterlijk.
Maar van wie kwam nu die waarschuwing? Een alert of de buurman? (Of Greg)
Dit is het “alarm”, dat vervolgens door de media is over genomen. En in Mascha’s hoofd is dat verworden tot wat zij zegt in de vlog.
O nu snap ik wel waarom ik opeens dacht wat benauwd terwijl ik er met de hitte het weekend ervoor geen last van had
Mascha scant dus de text en leest, luchtkwaliteit slecht binnen blijven!
Nou, ze zegt over het algemeen vrij domme dingen. Zoals, er is aangeraden met een masker op naar buiten te gaan… Nou echt niet, Twitter zou zijn ontploft! En daar zie je de smog over het water, nee schat, dat is nu ochtendmist, maar in het shot ervoor, die grijsoranje gloed aan de horizon, dat is smog. En dan ga je met de auto, maar wel buiten iets lekkers eten en vervolgens met de fiets naar een festival (want dan kun je je auto niet makkelijk neerzetten) en doen of het er niet meer is… Zucht.
Prima hoor, als je er geen last van hebt, live your life. Maar in dit verhaal iets met klok en klepel enzo…
Niet verrassend bij Mascha
Woops! Niet goed geluisterd
Nieuwste video is gewoon 1 grote spon voor Josh V. En ik vind de outfits weer allemaal ‘net niet’