Beutyblogtopic XL #15

Is dan toch helemaal mascha juist?

9 likes

Ja en een goede inkomstenbron als men vanuit LTK doorklikt en iets koopt.

2 likes

Misschien heel verstandig eigenlijk om dat niet goed te luisteren :joy:

1 like

Mascha wilde ook geen stiften gebruiken om haar kaarsen te…personaliseren.
Die 3 strepen inkt, waarschijnlijk zouden ze dan alle 3 wakker worden met enorme hoofdpijn de volgende dag als ze zo’n kaars aan zouden steken.
En gister nog is ze bijna levend gevild door een bruisbal dus ik kan me voorstellen dat het idee van een smogwolk boven haar als de apocalypse voelt.

22 likes

Ze heeft wel een beetje hypochondrische trekjes. Als haar Oura ring aangeeft dat ze een verhoogde hartslag heeft voelt ze zich ziek.

7 likes

Dat is een belediging voor hypochonders. Is gewoon zweefgedrag.

7 likes

Als het nu 2002 was geweest, had Masha 100% zeker een biostabiel gekocht

44 likes

Vandaag een harzestreatment 24 uur inhouden.
Zal wel iets grachtengordels zijn. Even kijken.

7 likes

Eerste comment geeft het al aan dat het een haartreatment is. Ik ben wel teleurgesteld, dat het niet iets anders is

5 likes

Ik dacht bij deze reclame heel ff dat het Mascha was :thinking:

16 likes

Nu je dit zegt, er komt soms een Ikea reclame voorbij op youtube en daar zit een meid in die echt zo intens veel op Mascha lijkt dat ik eerst gewoon dacht dat ze t was.
Moet echt even een screenshot maken als ik m voorbij zie komen, kan m nergens ‘los’ vinden.

3 likes

Wauw over Jiami, ik dacht ‘goh waar is zij eigenlijk’ maar ze heeft al sinds april niet meer gepost op insta

4 likes

Haha ik wilde dit net typen, op YouTube ook heel lang niks meer geplaatst zie ik. Ik heb echt tijden gehad dat ik haar super veel keek, in het rijtje van Pinky Polish en Teske

9 likes

Ik vraag me ook echt af hoe het met pinky polish gaat! Was ook ineens verdwenen

9 likes

Mijn kind kijkt een kinderprogramma dat mascha en de beer heet. En de mascha in die serie gaat dan jam maken en dan zingt ze ‘alles waar ik aan kan komen, roer ik lekker door elkaar!!’ En dat vind ik echt overeenkomen met hoe mascha kookt

81 likes

Elk product moet in de blender en alles kan ‘creamy’ zijn.

8 likes

Oh ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met haar gaat! Misschien gewoon nog lekker aan het backpacken! Echt gek dat ze ook zo jong begon met youtube en dat ze nu nog maar 23 is.

8 likes

Ik ging even kijken op Insta en daar reageert ze op iemand dat het goed gaat met haar en dat ze even een break had van de socials!

1 like

Mas kan zo meeposten in het herfsttopic, ze heeft een le creuset pompoenpan ‘gescoord’

6 likes

Maar 200 euro joh, koopje

9 likes