Beutyblogtopic XL #15

Origineel

11 likes

Men is niet echt blij met de what i eat in a day video van Mascha. (Te kort, afgeraffeld)

2 likes

Ja, het is ook maar 4 minuten, en het lijkt alsof ze beelden van een vlog (die ze toch al had) achter elkaar plakt.

Je ziet het eten niet, even snel een shot. Heel erg afgeraffeld

12 likes

Classic

35 likes

De comments zijn inderdaad niet mals

9 likes

Vind het zo vreemd dat ze nooit wat doet met die kritiek, mensen hebben al ‘jaaaaren’ dezelfde negatieve opmerkingen, dat ze haar videos afraffelt. Ze heeft altijd een weerwoord maar ze zal nooit een keer zeggen: Ok, ik zal t volgende keer meenemen als ik weer zo’n video maak.
Het boeit haar echt geen kut.

15 likes

Nee, omdat mensen wel blijven kijken en zij daardoor met nul moeite toch casht.

34 likes

Haha never forget dat ze zoveel commentaar had gekregen op de intro van haar vlogs dat zie die hele intro gewoon heeft geskipt voortaan

Iconic

34 likes

Nou haar views zijn de afgelopen paar jaar dramatisch gezakt hoor, gemiddeld kijkt zo’n 5-10% van haar abonnees nog maar.

5 likes

Dan weet ik het ook niet hahaha

4 likes

Wilde al komen posten over die video, dat is toch gewoon een grap.

De commentaren zijn ook echt kritisch, terecht.

7 likes

had ze een what i eat in a week gedaan was het anders geweest denk ik

2 likes

Een What I eat in a day is toch sowieso beetje zinloos als je dagelijks vlogt.

28 likes

Maar dat heeft niet zo zozeer met de content te maken maar meer met de verschuiven van social media platforms en de leeftijd van de kijkers.

3 likes

Ben ook benieuwd met voor een gevoel ze dit heeft geĂŒpload. Of ze echt tevreden zou zijn geweest

3 likes

Zou voor haar wellicht ook interessanter zijn, daar kom je weg met simpele content :tipping_hand_woman:t3:

6 likes

Die denkt gewoon “lalalalala geld” net als de luie straatmuzikant van Hans Teeuwen

11 likes

Ok ok guys ik begrijp dat hij te gehaast voelt en aan de korte kant - was niet m’n bedoeling, als ik ooit weer zo’n video maak zal ik hem uitgebreider maken. Thanks voor de feedback! De volgens zal wel weer over 10 jaar komen lol

Toevallig wel, deze reactie opeens. Ze leest hier niet mee hoor! :joy:

12 likes

Mascha heeft vaak video’s van dingen die ze zowiezo wel doet, ze heeft nu weer iets anders bedacht dan opruimen/mukbang/ gekochte spullen wat ze inderdaad toch al heeft gefilmd.

Ze dacht vast, ‘die video is toch gratis voor kijkers dus ze moeten niet zeuren’

4 likes

Heeft niets met hier te maken toch, ik lees dat er veel negatieve comments onder staan.

12 likes