Beutyblogtopic XL #15

Denk dat zo’n boek snel gevuld is eigenlijk. Hoofdstuk met alcoholvrije recepten a 30 pagina’s. Eigen ervaring a 20 pagina’s. Je kunt natuurlijk voortborduren op bestaande research, dus informatieve stukje is ook snel geschreven. Nog wat bladzijden voor het plannen van je alcoholvrije leven. En natuurlijk de paginavullende inspirerende quotes zoals: “Mijn glas is weer halfvol, maar niet langer met wijn”.

Denk dat als je een goed marketingstrategie en interessant netwerk hebt, de helft vh werk al gedaan is.

31 likes

Als Cynthia nou meeleest, kan ze jou contacteren als ghostwriter.

6 likes

Die quote maakte mijn dag😂

15 likes

Doen ze dit in amerika of hier haha. Hoop dat ze er over nagedacht hebben haha. Zoiets is echt niet zo makkelijk als ze denken. Ik zou ze een parenclub aanraden.

1 like

Ze zeggen er eigenlijk niks over verder. Alleen dat ze 8 matches hebben.

4 likes

Dat ze een half jaar geen alcohol drinkt is natuurlijk ontzettend knap. Ik drink zelf als sinds ik me kan heugen amper, mede doordat ik opgegroeid ben met een alcoholist. Het stoort me wel dat ze bij elke scheet ze laat hier geld aan moet verdienen en zichzelf als een ervaringsdeskundige ziet. Alcoholisme is echt een ernstige verslaving waar zoveel mensen mee kampen. Het is natuurlijk ontzettend goed dat ze hier aandacht aan besteed, maar het staat zo in contrast met haar wijnperiode. En waarom weet ik niet, maar (ik heb de worsteling bij mijn vader gezien) het steekt ergens dat ze weer gelijk de goeroe moet zijn, laat dat gewoon aan de deskundigen over.

16 likes

Michelle en haar man Koen hebben een driehoeksrelatie (die ze overigens zelf de poly noemen) met Jacqueline. Toen ze dat deelden op hun Instagram vroeg Masha meteen om meer informatie.

6 likes

Mascha roept toch “al jaren” (maar nu echt) dat ze into trio’s enzo zijn, dus ze zijn heus niet opeens geïnspireerd door Michelle.

9 likes

Zal wel gewoon spon zijn voor die dating app

15 likes

Ja joh, manuscript ligt klaar

8 likes

Je zou maar door M&G worden uitgekozen op een vleeskeuringapp als wipmateriaal. Lekker goedkoop ook hoe ze dit promoot. Tegenwoordig moet ook alles gedeeld worden met de buitenwereld :sunglasses:

6 likes

Maar doen ze het niet gewoon voor de grap? Dat idee kreeg ik ervan. Met een alias kijken hoe mensen reageren.

4 likes

Kun je mooi een tiktokfilmpje maken en hun berichten op insta zetten.

5 likes

Om welke app gaat het dan?

Lijkt me echt lastig als je bekend bent en dit zoekt. Je weet nooit helemaal wat iemand anders zijn intenties zijn.

7 likes

Ik koop pas een boek van Cynthia als het gaat over 6 maanden leven zonder croissants. Of 6 maanden niet naar Terschelling.

5 likes

Ik snap nooit waarom bepaalde mensen hier altijd op jou haten. Cynthia haar boekidee wordt helemaal afgebrand en iedereen heeft een mening en er worden zelfs grappige plaatjes geëdit met het forum op Cynthia’s computer, maar oh wee als Mari een meme maakt dan gaat het ineens veel te ver. I don’t get it.

Dit filmpje vond ik echt super grappig en het duurde echt meer dan 10 seconden voordat ik hem doorhad :joy: Vanaf dat moment ging ik echt stuk :rofl:

30 likes

Dat was ook Mari :sweat_smile:

13 likes

Lol :joy: :joy:

Maar dan nog vind ik het gehaat op Mari vreemd

13 likes

Dit. Ik ging ook goed op het filmpje.

2 likes

STUK

Ik voorspel de eerstvolgende rage van Sint iets van Yoga zal zijn waarbij ze retreats gaan organiseren

12 likes