Beutyblogtopic XL #15

Michelle en haar man Koen hebben een driehoeksrelatie (die ze overigens zelf de poly noemen) met Jacqueline. Toen ze dat deelden op hun Instagram vroeg Masha meteen om meer informatie.

6 likes

Mascha roept toch “al jaren” (maar nu echt) dat ze into trio’s enzo zijn, dus ze zijn heus niet opeens geïnspireerd door Michelle.

9 likes

Zal wel gewoon spon zijn voor die dating app

15 likes

Ja joh, manuscript ligt klaar

8 likes

Je zou maar door M&G worden uitgekozen op een vleeskeuringapp als wipmateriaal. Lekker goedkoop ook hoe ze dit promoot. Tegenwoordig moet ook alles gedeeld worden met de buitenwereld :sunglasses:

6 likes

Maar doen ze het niet gewoon voor de grap? Dat idee kreeg ik ervan. Met een alias kijken hoe mensen reageren.

4 likes

Kun je mooi een tiktokfilmpje maken en hun berichten op insta zetten.

5 likes

Om welke app gaat het dan?

Lijkt me echt lastig als je bekend bent en dit zoekt. Je weet nooit helemaal wat iemand anders zijn intenties zijn.

7 likes

Ik koop pas een boek van Cynthia als het gaat over 6 maanden leven zonder croissants. Of 6 maanden niet naar Terschelling.

5 likes

Ik snap nooit waarom bepaalde mensen hier altijd op jou haten. Cynthia haar boekidee wordt helemaal afgebrand en iedereen heeft een mening en er worden zelfs grappige plaatjes geëdit met het forum op Cynthia’s computer, maar oh wee als Mari een meme maakt dan gaat het ineens veel te ver. I don’t get it.

Dit filmpje vond ik echt super grappig en het duurde echt meer dan 10 seconden voordat ik hem doorhad :joy: Vanaf dat moment ging ik echt stuk :rofl:

30 likes

Dat was ook Mari :sweat_smile:

13 likes

Lol :joy: :joy:

Maar dan nog vind ik het gehaat op Mari vreemd

13 likes

Dit. Ik ging ook goed op het filmpje.

2 likes

STUK

Ik voorspel de eerstvolgende rage van Sint iets van Yoga zal zijn waarbij ze retreats gaan organiseren

12 likes

Ze leest mee dus 100% dat ze na alle commentaar nog wat advies inwint bij een verslavingsdeskundige. En dat breed uitmeet natuurlijk (want zie je wel ze begrijpt heus wel dat ze geen professioneel hulpverlener is).

9 likes

Denk toch dat je daar als iemand van dik in de 50 wel minder last van hebt. Helemaal als je iedere dag met je vent traint

85 likes

Ja dat is echt zo met haar. Zij ervaart het niet dus andere vrouwen moeten zich niet zo aanstellen

42 likes

Wat een boomer is het toch ook.

10 likes

Oh ja, ik zag dat ze ook al een reactie had achtergelaten onder dit item van nosstories.

2 likes

“Lekker je koptelefoon opzetten en negeren”, dit invoelende advies doet mij terugdenken aan de man die ging klagen bij een medewerker van de sportschool omdat ik hem negeerde en hij dit niet vond kunnen. Ik vraag me ook af hoe ik Debbie’s raad kan toepassen bij de mannen die voor me gingen staan of me aantikten. Maar inderdaad, ik moet het me niet aantrekken, bedankt voor de tip Deb.

20 likes