Ze leest mee dus 100% dat ze na alle commentaar nog wat advies inwint bij een verslavingsdeskundige. En dat breed uitmeet natuurlijk (want zie je wel ze begrijpt heus wel dat ze geen professioneel hulpverlener is).
Denk toch dat je daar als iemand van dik in de 50 wel minder last van hebt. Helemaal als je iedere dag met je vent traint
Ja dat is echt zo met haar. Zij ervaart het niet dus andere vrouwen moeten zich niet zo aanstellen
Wat een boomer is het toch ook.
Oh ja, ik zag dat ze ook al een reactie had achtergelaten onder dit item van nosstories.
“Lekker je koptelefoon opzetten en negeren”, dit invoelende advies doet mij terugdenken aan de man die ging klagen bij een medewerker van de sportschool omdat ik hem negeerde en hij dit niet vond kunnen. Ik vraag me ook af hoe ik Debbie’s raad kan toepassen bij de mannen die voor me gingen staan of me aantikten. Maar inderdaad, ik moet het me niet aantrekken, bedankt voor de tip Deb.
Hij is ook echt een boom van een vent, ja goh raar dat mannen je dan opeens niet aanspreken met hem naast je.
Staat en valt ook wel een beetje bij of je het grappig vindt. Ik vind het waanzinnig ongemakkelijk om op die manier met iemand bezig te zijn, flauw en daardoor ook wat sneu als ik bedenk dat er nog tijd in zit ook.
Edit: is wat mij betreft ook een beetje onzin om te doen alsof het Mari specifiek is. Zou het van iedereen gare humor vinden
Heb jij humor dan?
Ik vind mezelf echt mega grappig
Vond het grappig toen ik een stukje van de podcast van Nina (en Sofie en Iris Enthoven) zag. Ze zegt eerlijk dat ze geen humor heeft en dus niet grappig is. Verklaard wel waarom ik haar echt niet kan uitstaan.
En vandaag een Beautygloss-video waarin ze reageert op de comments die ze kreeg op de vlog waarin ze zegt op een datingapp te zitten. Ik denk dan: óf deel er helemaal niks over, óf own dat je als getrouwd stel op een datingapp zit, maar ik vind het zonde dat de zaterdagvideo nu bijna één lange verdediging is.
Dat is toch jouw taak
Nee, eens, ik zat na te denken over de vraag van @Mari en toen dacht ik ook: eigenlijk is het ook geen verdediging, meer een rant. Dank voor de poging tot samenvatten
Ze doet heel erg verrast dat er verschillende meningen over zijn. Wat had je dan gedacht eigenlijk? Deel dit dan gewoon niet.
O ja, en de “lief is lief” komt ook weer voorbij
Ik struikelde even over een takje tijdens het lachen.
Deze beschrijving is elke Mascha video ooit. Halve zinnen en verontwaardigde gezichtsuitdrukkingen.
Ze heeft inmiddels best veel zogenaamde 18+ videos maar ze heeft nooit echt iets gezegd of bekend.
Dan kun je nog beter een Wil en Tien hihihaha video kijken.
Nou ja verschillende meningen is 1 ding, maar mensen laten echt stomme en bekrompen reacties achter. Snap best dat ze daarvan schrikt en er op terug komt. En waarom zou ze het niet mogen delen? Mensen moeten gewoon niet zo raar reageren. Best vreemd dat het nu gaat over dat Mascha niets had moeten zeggen en niet over die reacties. Het is toch ook super weird om zulke opmerkingen over hun dochter te maken
Hier zei ik iets over het kunnen verwachten van reacties als je deelt dat je relatie niet doorsnee is. Maar om niet een hele discussie te starten, laat ik het hierbij.
Ik zal m’n reactie wel verwijderen. Ik wil geen nieuwe discussie losmaken. Maar ik ben het niet met je eens.