Beutyblogtopic XL #15

Ik snapte niet helemaal wat ze nu net hebben gedaan in de stripclub… hebben ze seks gehad met de stripper ?

1 like

Waarom niet De Foefjes. Het is hun bijnaam en (ik heb niet geluisterd maar) uit jullie verhalen hoor ik dat het vooral over seks gaat dus dan zit er voor Belgische luisteraars ook nog een dubbele bodem in de naam.

11 likes

Het is allemaal heel erg groep 8 “Wij hebben shandy gedronken op t feestje en we waren ZO DRONKEN”

47 likes

Ik denk het ja maar het duurde een UUR tot ze eindelijk bij dit punt in het verhaal waren aangekomen en toen was mijn aandacht echt weg. Zo traaaaaag

9 likes

Ze mocht haar aanraken? Daar betaal je toch gewoon voor?

28 likes

Ja hahahah dat had die stripper ook gezegd. Van ‘je mag me gewoon aanraken hoor’.
Tis een beetje hihaho we aaien een beest in de dierentuin god wat spannend

18 likes

Huh… maar dat is toch helemaal niet… een trio of niet monogaam zijn ?

Maar ze zeggen wel dat er nog een deel 2 komt, dus misschien komt het daar wel in !

Ik dacht dat dit de naam van deze aflevering was, maar niet perse van hun podcast.

2 likes

Oooh oeps

1 like

Mascha heeft toch al redelijk vaak benoemd dat ze (meerdere) trio’s hebben gehad?

3 likes

Zoals ik het heb begrepen is dit wel de naam van de podcast

7 likes

Verdomme jongens, de badjassen spon is weer begonnen
IMG_5084

23 likes

Ik heb ook zitten luisteren naar wat praten ze rommelig en chaotisch.
Dan houden ze op in een zin met het idee dat de ander het dan aanvult, maar de ander snapt dan weer niet waar op gehint wordt, heel knullig.
Voor de lol moet je eens de ondertiteling in Spotify doorlezen, niet te doen.

Then again, zo begint ook de vlog van vandaag.
Een shot van een gapende Mascha, etende Mascha, Mascha in een extreem oncomfortabele yoga pose, shot van een haarborstel, een draaiende LP, koffiebonen, Mascha met een jas in haar arm. Chaos…
Ze probeert waarschijnlijk van die sfeerbeelden te maken ofzo.

5 likes

De Airfryer :wink:

15 likes

Ik vond de podcast eigenlijk heerlijk wegluisteren hahahaha alleen die geluidseffecten vond ik niet zo leuk

7 likes

het mooiste vind ik nog dat mascha zegt dat ze geen foef gerelateerde naam wilde omdat ze echt wel iets beter kon verzinnen dan dat en vervolgens geeft ze aan dat iemand anders daarmee kwam. queen of gemakzucht, dat respecteer ik wel

5 likes

Dat is toch altijd zo bij Mascha.

6 likes

Snap dat bedrijf ook niet? Iemand heeft toch maar 1 of geen badjas nodig in zn leven. Bedoel, ik heb die van mij al 10 jaar ofzo…

11 likes

Maar dan kan zij geen reclame maken voor de nieuwe modellen.

2 likes

Dat is nu ook met die Stanley bekers. Hoeveel heeft ze er ondertussen niet!
Maar goed, daar staat geen naam op en kun je makkelijk weggeven

4 likes