Beutyblogtopic XL #15

Ik vond de podcast eigenlijk heerlijk wegluisteren hahahaha alleen die geluidseffecten vond ik niet zo leuk

7 likes

het mooiste vind ik nog dat mascha zegt dat ze geen foef gerelateerde naam wilde omdat ze echt wel iets beter kon verzinnen dan dat en vervolgens geeft ze aan dat iemand anders daarmee kwam. queen of gemakzucht, dat respecteer ik wel

5 likes

Dat is toch altijd zo bij Mascha.

6 likes

Snap dat bedrijf ook niet? Iemand heeft toch maar 1 of geen badjas nodig in zn leven. Bedoel, ik heb die van mij al 10 jaar ofzo…

11 likes

Maar dan kan zij geen reclame maken voor de nieuwe modellen.

2 likes

Dat is nu ook met die Stanley bekers. Hoeveel heeft ze er ondertussen niet!
Maar goed, daar staat geen naam op en kun je makkelijk weggeven

4 likes

Omdat dat volgens haar de lading niet dekt en alleen voor vlogkijkers duidelijk is.

3 likes

Nee nee nee neeeeee, ik voel zo’n krikut video aankomen nu

10 likes

Ja klopt. Iedereen verwacht of hoopt op meer details. The sleaze and dirt. Tot nu toe is er weinig vernieuwends verteld. :sleeping:

1 like

Oh gut ja, een Halloween :jack_o_lantern: beker crikkutten

1 like

Mas zelf had er een stuk of 8 dacht ik? :sweat_smile:

1 like

pfff ik heb nu een stukje van die podcast gekeken maar ik wil echt emotionele schadevergoeding voor dat gregor ‘fluffy’ zegt

8 likes

Ze schreef ook dat ze hem (serieus) al meer dan 500 keer had gewassen. Dit roept heel veel vragen bij mij op…

1 like

Hoe dan? Ik was mijn badjas denk ik 1 a 2 keer per jaar. Ben ik dan zo’n viespeuk?
Nou draag ik hem ook alleen maar na het douchen. Weet niet wat Mascha er allemaal mee doet natuurlijk😜

8 likes

Weet niet of ze regelmatig naar een sauna gaan, maar ik was mijn badjas ook altijd als ik naar de sauna ben geweest. Daar wordt ie toch natter en daarna in een tas gepropt met natte handdoeken, gooi ik thuis alles in 1 keer in de was. Maar dan gaat ze wel heel regelmatig met 500x.

8 likes

Haha volgens mij leeft zij wel in haar badjas, maar dan zou ze hem al 5 jaar moeten hebben en 2x per week moeten wassen om een eind te komen.

9 likes

En hoe vaak was jij je badjas in 3…2…1…

16 likes

Ja dan valt ie wel helemaal uit elkaar

13 likes

Ik vind de “juiceeeeh” nog erger haha

1 like

Huh Mascha beweert in die podcast dat BYOB (bring your own booze) echt een stripclub/swingersclub begrip is?? En dat het een ‘oopsie’ was om dat in een video te benoemen??? ‘Maar niemand reageerde erop gelukkig’

Ik ken BYOB echt nog uit m’n studententijd omdat mensen te skeer waren om voor iedereen drank te halen maar sure

64 likes