Omdat dat volgens haar de lading niet dekt en alleen voor vlogkijkers duidelijk is.
Nee nee nee neeeeee, ik voel zoān krikut video aankomen nu
Ja klopt. Iedereen verwacht of hoopt op meer details. The sleaze and dirt. Tot nu toe is er weinig vernieuwends verteld.
Oh gut ja, een Halloween beker crikkutten
Mas zelf had er een stuk of 8 dacht ik?
pfff ik heb nu een stukje van die podcast gekeken maar ik wil echt emotionele schadevergoeding voor dat gregor āfluffyā zegt
Ze schreef ook dat ze hem (serieus) al meer dan 500 keer had gewassen. Dit roept heel veel vragen bij mij opā¦
Hoe dan? Ik was mijn badjas denk ik 1 a 2 keer per jaar. Ben ik dan zoān viespeuk?
Nou draag ik hem ook alleen maar na het douchen. Weet niet wat Mascha er allemaal mee doet natuurlijkš
Weet niet of ze regelmatig naar een sauna gaan, maar ik was mijn badjas ook altijd als ik naar de sauna ben geweest. Daar wordt ie toch natter en daarna in een tas gepropt met natte handdoeken, gooi ik thuis alles in 1 keer in de was. Maar dan gaat ze wel heel regelmatig met 500x.
Haha volgens mij leeft zij wel in haar badjas, maar dan zou ze hem al 5 jaar moeten hebben en 2x per week moeten wassen om een eind te komen.
En hoe vaak was jij je badjas in 3ā¦2ā¦1ā¦
Ja dan valt ie wel helemaal uit elkaar
Ik vind de ājuiceeeehā nog erger haha
Huh Mascha beweert in die podcast dat BYOB (bring your own booze) echt een stripclub/swingersclub begrip is?? En dat het een āoopsieā was om dat in een video te benoemen??? āMaar niemand reageerde erop gelukkigā
Ik ken BYOB echt nog uit mān studententijd omdat mensen te skeer waren om voor iedereen drank te halen maar sure
Hahaha wtf. Zij heeft het Ć©cht bij het verkeerde eind. (Tenzij mijn ouders wekelijks naar swinger feestjes gingenā¦)
1 iemand heeft waarschijnlijk tegen haar gezegd dat dat niet kon en ze neemt het direct aan.
De conclusie is altijd: Mascha overdrijft.
Ja, Gregor. Hij zegt nog wel: āmisschien had ik het verkeerdā maar dan zegt Mascha dat ze het nog opgezocht heeft en het een strippersclub ding bleek te zijnā¦ā¦.
Nou sluit niks uit
Hahaha dat laatste is echt hilarisch. Zij is echt het toppunt van Main Character Syndrome.
Ik was benieuwd naar hoe het met George/oostblocker/de ex van Serena ging, en blijkbaar volgt hij wƩƩr allerlei lijpe accounts van halfnaakte tienermeisjes op IG??? Ik heb snel gekeken en in tegenstelling tot vorig jaar geen overduidelijk minderjarige meisjes gezien, maar waarom zou je als publiek figuur (want okƩ, youtuber is hij niet meer, maar met 27k gebruikers is hij ook geen gewone instagramgebruiker, lijkt me) dat nota bene al eens best heftig is gewezen op hoe raar zoiets is dat soort accounts op je openbare profiel volgen??? Ik vind het echt naar.